Men schaft bijvoorbeeld hogedrukreinigers aan om de miniscule oprit schoon te spuiten. Een bladblazer om 3 blaadjes weg te "blowen". En ze lopen de hele dag aan hun "paleisje" te klussen, timmeren en boren omdat ze die keuken of badkamer toch echt zelf moeten aanleggen waardoor jij 3 maanden in de tyfusherrie zit!
Last but not least geven ze het stulpje dan ook nog een naam in de trand van "huize welgeluk".
quote:Als goede buur maak je daarvan gezinsinkrimping
Op woensdag 19 november 2003 16:45 schreef navvy het volgende:
En als ze klaar zijn gaan ze verhuizen naar een "betere woning" i.v.m. gezinsuitbreiding.
quote:Het gaat meer om de hele "schone schijn" houding. Continue gericht op materie en je beter voordoen als dat je bent. Ik weet voor 100% zeker dat die lui ook nog met 40 loten in de postcodeloterij meedoen.
Op woensdag 19 november 2003 16:45 schreef navvy het volgende:
En als ze klaar zijn gaan ze verhuizen naar een "betere woning" i.v.m. gezinsuitbreiding.
quote:Als "goede buur" hoop ik dat die lui zo snel mogelijk naar de sahara emigreren.
Op woensdag 19 november 2003 16:47 schreef wazoom het volgende:[..]
Als goede buur maak je daarvan gezinsinkrimping
quote:Ik voel hier een trauma..
Op woensdag 19 november 2003 17:11 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik ken dat slag mensen...heb als kind zo'n buurvrouw gehad. M'n broer en ik mochten toen niet op hun deel van de stoep krijten en als we dat wel deden moesten we het schoonmaken
quote:Hehe
Op woensdag 19 november 2003 18:31 schreef Fuxl het volgende:[..]
Ik voel hier een trauma..
quote:Beetje overenthousiast (burgertrutten)echtpaar ken niet zonder de Gamma.
Op woensdag 19 november 2003 16:29 schreef Goodluck het volgende:
Herken je dat ?
Woon je in een normaal rijtjeshuis. Heb je een overenthousiast (burgertrutten)echtpaar naast je wonen die heel erg trots zijn op hun stratemakerspaleisje en dat kostte wat kost willen uitdragen.
quote:... en anders bellen ze 'Eigen huis en tuin' zodat ze aan heel Nederland kunnen laten zien hoe ze wonen. Vervolgens mag hun kennissenkring nog jarenlang aanhoren dat ze op TV zijn geweest en dat Rob en Nico geweldig werk hebben afgeleverd.
Op woensdag 19 november 2003 18:52 schreef barman het volgende:
Beetje overenthousiast (burgertrutten)echtpaar ken niet zonder de Gamma.
Die hufter is weer bezig met zijn badkamer terwijl ik hier rustig probeer te werken. Ik krijg koppijn van al dat geboor en megaharde getimmer tegen de muur aan.
quote:Vraag of die een watje tussen de muur en de hamer doet
Op vrijdag 21 november 2003 11:17 schreef Goodluck het volgende:
Grrrrrrrr..Die hufter is weer bezig met zijn badkamer terwijl ik hier rustig probeer te werken. Ik krijg koppijn van al dat geboor en megaharde getimmer tegen de muur aan.
quote:Die "Nico" huurt maar een badkamerbedrijf in die het in een paar dagen fixt i.p.v mij en mijn familie 3 maanden in zijn takkeherrie te laten zitten.
Op vrijdag 21 november 2003 11:18 schreef th0r het volgende:
oe mensen die hun huis goed onderhouden en er trots op zijn!
oe
Krek wa'k wou bijvoorbeeld is erg leuk!
quote:Ja, dat is het!
Op vrijdag 21 november 2003 12:37 schreef noutie het volgende:
jaloers op de buren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |