Deze keer is het de beurt aan Frits Wester.
Wat zou jij hem willen vragen?
Wie is Frits Wester?
Een korte bio en enkele foto's.
quote:En remember:
Frits Wester is sinds 1994 politiek verslaggever en commentator voor RTL Nieuws. Vanuit dien hoofde treedt hij ook regelmatig op in andere programma's. Zo is hij onder andere wekelijks te zien bij 'Barend en van Dorp'.Na de middelbare school studeerde Frits Wester een blauwe maandag Bedrijfskunde om zich vervolgens naast een parttime baan op een reclamebureau geheel aan zijn grote hobby, de politiek, te wijden.
Frits begon zijn carrière op het Binnenhof begon als chauffeur van Bert de Vries.
Daarna had hij tal van bestuursfuncties binnen en buiten het CDA. In 1985 trad Wester als voorlichter in dienst bij de CDA-Tweede Kamerfractie. In 1990 werd hij bij deze fractie Hoofd Voorlichting. Frits Wester was in deze periode tevens woordvoerder en adviseur van fractieleider Eelco Brinkman.In het land is hij onder andere te zien als dagvoorzitter en discussieleider op symposia en congressen.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 00:36 schreef static het volgende:
[dienstmededeling]Puberale kutonzinposts die vanaf nu in de [betreffende] topics geplaatst worden worden onherroepelijk verwijdert.
Op recidivisme staat de bekende sanctie.
[/dienstmededeling]
Hoe komt het dat hij een subjectieve verslaggever geworden is of was hij dat altijd al?
Dit naar aanleiding van zijn commentaar met betrekking tot de opmerkingen die gemaakt zijn door hem richting 1) Pim Fortuyn 2) balkenende I en II
3) Het niet aanleveren van argumentatie waarom Links het beter zou doen
[Dit bericht is gewijzigd door killer_mac op 19-11-2003 16:29]
Ook zou ik willen weten of hij ooit nog een functie in de politiek ziet zitten.
Is er nog sprake van een concrete band met zijn vroegere fractiegenoten en ontstaat er daardoor nooit een conflict of interest?
[Dit bericht is gewijzigd door Herostratos op 19-11-2003 16:40]
quote:Stiekem mijn vraag jatten.
Op woensdag 19 november 2003 16:29 schreef Sidekick het volgende:
Ik wil wel graag weten in hoeverre hij denkt aan zijn objectiviteit als journalist aangezien hij bij het CDA heeft gezeten.
Wil ik écht weten.
quote:Volgens mij is hij een 'natural bold', ik vroeg het me ook af.
Op woensdag 19 november 2003 16:57 schreef APK het volgende:
Of hij zijn hoofd nat of droog scheert en of hij dat elke dag doet.Wil ik écht weten.
quote:Ik denk eigenlijk dat hij die vraag standaard krijgt in elk interview dat hij geeft.
Op woensdag 19 november 2003 16:52 schreef static het volgende:[..]
Stiekem mijn vraag jatten.
Hij zegt er zelf over:
quote:bron
"Ik ben nu een zwevende kiezer geworden en stem dus niet alleen maar CDA. Overstappen van de journalistiek naar de politiek hebben in het verleden wel vaker gedoe gegeven. En andersom ook.
quote:Aangezien het ook mijn voorland is: Ik ook
Op woensdag 19 november 2003 16:57 schreef APK het volgende:
Of hij zijn hoofd nat of droog scheert en of hij dat elke dag doet.Wil ik écht weten.
quote:bald
Op woensdag 19 november 2003 17:00 schreef shmoopy het volgende:[..]
Volgens mij is hij een 'natural bold',
V.
Zo ja, kan dat als politiek onafhankelijke journalist.
Heeft het fiasco met Brinkman je eigen politieke ambities geschaad ?
Wie had jou moeten persifleren, van Kooten of de Bie ?
[Dit bericht is gewijzigd door Furby op 19-11-2003 17:28]
quote:Dat is toch al eens gebeurd, dacht ik?
Op woensdag 19 november 2003 17:27 schreef pekel het volgende:
2) Zou je het vervelend vinden als je door bijv. Kopspijkers wordt geimmiteerd? Zo ja, zou je er dan stappen tegen ondernemen?
V.
Wat voor invloed denkt u dat de vergrijzing zal hebben op het politieke spectrum? Zullen er meer partijen voor ouderen komen, of zullen de bestaande partijen hun ouderenstandpunten aanpassen en er meer nadruk op leggen?
quote:Nee hoor?
Op woensdag 19 november 2003 17:28 schreef Verbal het volgende:[..]
Dat is toch al eens gebeurd, dacht ik?
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |