abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14790558
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:25 schreef freud het volgende:

[..]

Ah, kijk, dit is zinnig. Ik ben het overigens roerend met je eens dat roken in de horeca moet kunnen en dat een hoop pestventjes gewoon een 2 breezer limit moeten hebben. Wel is het zo dat je een bepaalde max mag stellen aan de luchtvervuiling in een tent. Goeie luchtbehandeling is wel gewenst, zodat het niet té wordt. Als je in de horeca werkt, dan kies je bewust voor het risico.

Hier kan ik me ook wel in vinden, maar er zullen regels moeten komen, da's zeker.
Dus ...
  FOK!fotograaf donderdag 20 november 2003 @ 15:31:22 #252
18921 freud
Who's John Galt?
pi_14790616
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:29 schreef Serum het volgende:

[..]

Hier kan ik me ook wel in vinden, maar er zullen regels moeten komen, da's zeker.

De regels zijn er al hoor, alleen denk ik dat ze wat beter gecontroleerd of aangescherpt moeten worden. Ik kan me controles voorstellen die gewoon het aantal deeltjes meet. Horeca hoeft dan alleen te investeren in betere filters, en met alle belasting die ze rokers betalen, moet subsidie ook wel kunnen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_14790620
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

maar wat doe je nou als applicatie beheerder? De hele dag op enter drukken?

Ik denk dat jij nu degene bent die zich overschat. Als je namelijk op hetzelfde niveau 'ontwikkelt' als dat je discussiert .. zal het wel bij een simpel batch-bestandje blijven.
Dus ...
pi_14790635
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:31 schreef freud het volgende:

[..]

De regels zijn er al hoor, alleen denk ik dat ze wat beter gecontroleerd of aangescherpt moeten worden. Ik kan me controles voorstellen die gewoon het aantal deeltjes meet. Horeca hoeft dan alleen te investeren in betere filters, en met alle belasting die ze rokers betalen, moet subsidie ook wel kunnen.

heej maar mister wiseguy, wat doe je nou de hele dag als applicatie beheerder?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_14790709
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vrees dat je hier geen antwoord meer op gaat krijgen.
Waarom niet .. daar mag je zelf even over na gaan denken.
Dus ...
  FOK!fotograaf donderdag 20 november 2003 @ 15:35:09 #256
18921 freud
Who's John Galt?
pi_14790720
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wil je een lijstje? Lijkt me niet echt boeiend of offtopic. Laten we het er op houden dat ik er voor zorg dat 500 man rustig kan werken met de software.

Iemand nog een closing statement voor dit deel van het rokers 'debat'?

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')