quote:wassen.
Op dinsdag 18 november 2003 15:36 schreef tulpje6 het volgende:
Het valt me op dat ik na het eten van vis van onder wat meer naar vis lijk te ruiken...kan dit (je neemt toch bepaalde dingen van de vis in je op, dus misschien dat je ook bepaalde dingen weer uit scheidt...sperma van mannen schijnt zich qua smaak bijv. ook aan te passen aan hun eetpatroon) of beeld ik het me maar in?? (stink ik gewoon hehe)
quote:Nee je stinkt niet gewoon, maar je stinkt naar vis...
(stink ik gewoon hehe)
Maar je zou misschien wel gelijk hebben wat betreft dat eetpatroon.
Moet je eens ruiken aan je urine als je asperge gegeten hebt...
Het zou vreemder geweest zijn als je naar kaas zou ruiken als je vis hebt gegeten.
[Dit bericht is gewijzigd door Plaapje op 18-11-2003 15:42]
quote:WAT ?????
Op dinsdag 18 november 2003 15:40 schreef jinxedworld het volgende:
No Smint, no....
maargoed, ik heb vis pas weer leren waarderen enkele maanden geleden.
en ja, je pis ruikt id anders naarmate je andere dingen eet. (ergens wel logisch) Van vis..geen idee. Kan makkelijk in je kleren zitten als je ze zelf bakt. Stinkt nogal.
quote:Bah.. ranzige bende als die poes naar vis ruikt dan geen oraale sex! whehehe mits je van te voren gaat douche ofsuh..
Het valt me op dat ik na het eten van vis van onder wat meer naar vis lijk te ruiken...kan dit (je neemt toch bepaalde dingen van de vis in je op, dus misschien dat je ook bepaalde dingen weer uit scheidt...sperma van mannen schijnt zich qua smaak bijv. ook aan te passen aan hun eetpatroon) of beeld ik het me maar in?? (stink ik gewoon hehe)
en over spema.. je kan dus van te voren kiezen welke smaak je wilt..? lijkt me wel grappig... maar dat is voor de dames.. lol
[edit]
Ziet net dat deze tip al gegeven is
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 18-11-2003 18:24]
daarbij is er al een topic open over smaak van sperma na eten van bepaald voedsel.
en zoals doctor_bara al zei: die visgeur komt van de urina af: als je het neit goed schoonmaakt blijven urineresten aan je eikel zitten, en dat zorgt (ook bij schegma) voor de geur..
in verband met grote aantal onzinopmerkingen nu slot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |