Mijn Elftal voor het toernooi, de basis dan:
1.Westerveld
2.Heitinga
3.Stam
4.Bouma
5.Bosschaart
6.Sneijder
7.vd Meyde
8.v Bommel
9. v Nistelrooij
10. vd Vaart
11.Robben
Nu ik dit typ zou het geen schande zijn om nu al met dit elftal te spelen.
quote:Dan issie 33.. kan nog wel mee lijkt mij.
Op dinsdag 18 november 2003 13:53 schreef pekel het volgende:
Stam?
quote:Stefan Stam?
Op dinsdag 18 november 2003 13:54 schreef Devano het volgende:
Stam zou ik ook zelfs nog inzetten op WK2042
quote:die kutbelg?
Op dinsdag 18 november 2003 13:57 schreef Zweetbek het volgende:
Stein Vreven in Oranje
quote:en niet het enige ook.
Op dinsdag 18 november 2003 13:57 schreef DIGGER het volgende:
Lekker voorbarig onzin topic.
quote:gooi op slot dan maar
Op dinsdag 18 november 2003 14:04 schreef mitt het volgende:[..]
en niet het enige ook.
quote:stam is tenminste een constante speler! Kun je van een kluivert, de boer, v bronckhorst, davids en seedorf niet zeggen!
Op dinsdag 18 november 2003 13:53 schreef pekel het volgende:
Stam?
Het gaat er niet om wie er speelt, maar om het feit dat Nederlandse voetballers (en Nederlanders in het algemeen) geen winnersmentaliteit hebben. Ze hebben niet dat beetje extra dat, bijvoorbeeld, Amerikanen en Duitsers wel hebben en ze tot 'winners' maakt: het willen winnen, tegen elke prijs, en daarvoor alles opzij willen zetten. In plaats daarvan prijzen ze zichzelf de hemel in alsof ze duizend maal beter zijn dan de tegenstander, terwijl ze -- alle feiten op een rijtje gezet -- zelf nog niets hebben gepresteerd.
Voetballen kunnen ze allemaal, die jongens... maar alleen individuele kwaliteiten zijn eenvoudigweg niet voldoende om 'winners' te creeren. Tot ze aan die tekortkoming iets doen (en dat zal zo snel niet gebeuren in een land waar het schijnbaar alleen nog maar gaat om oppervlakkige dingen als zelfverrijking en -verheerlijking), zal geen enkel Nederlands Elftal ooit een prestatie van formaat weten neer te zetten. Of dat nu is met de huidige selectie of met een verjongd elftal.
Deze kan dus op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |