Maarre, (Toots & )The Maytals of Laurel Aitken moet je hebben!
k heb liever hardcore en hatecore
en nofx natuurlijk
quote:Ben ik ook geweest
Op maandag 11 juni 2001 14:12 schreef cereal het volgende:
SKA is rete cool, ben gister naar de Pietasters geweest en die spelen zeer sterk en de Tonies waren er ook en die gaan wel vond ze niet zo sterk als de Pietasters
SKA ROELES!!
ska, old-skool-ska, skapunk, skacore, k vin t allemaal leuk zooooo leuke muziek! ik word dr zo vrolijk van!
mark foggo rulez idd big time.. en pietasters en mr. review en hapcat en mephiskapheles en en en... naja ik zal nie alles op gaan noeme want alles is zo veel
[Dit bericht is gewijzigd door iroQuai op 12-06-2001 10:44]
quote:Marko foggo zuigt best wel.
Op maandag 11 juni 2001 17:37 schreef iroQuai het volgende:
SKA RULEZ BIGTIME!!ska, old-skool-ska, skapunk, skacore, k vin t allemaal leuk
zooooo leuke muziek! ik word dr zo vrolijk van!
mark foggo rulez idd big time.. en pietasters en mr. review en hapcat en mephiscapheles en en en... naja ik zal nie alles op gaan noemewant alles is zo veel
quote:Zekers !
Ska is bipsebest! Nooit sjaggo met Ska!
Toots an the Maytals zijn zeker leuk om te horen net als Hepcat. Alleen ik vind punk/tock er door heen meestal wat lekkerder
Laatst nog Aquabats en The Slackers(Live at Ernesto`s) gekocht.
quote:want?
Op maandag 11 juni 2001 20:49 schreef Locke het volgende:[..]
Marko foggo zuigt best wel.
quote:Gewoon een matig ska bandje .
Op dinsdag 12 juni 2001 10:44 schreef iroQuai het volgende:[..]
want?
Check ook verzamelaars op Trojan (Jamaicaanse Ska) en op het Two-Tone label (Engelse Ska) meestal voor minder dan 25 piek te koop.
quote:Heb je ze wel eens live gezien dan
Op dinsdag 12 juni 2001 14:42 schreef Locke het volgende:[..]
Gewoon een matig ska bandje .
Ik wel en ik vond het toch wel zeeeer goed, en daar waren veel mensen het mee eens!
Vette party.
quote:das al heel wat anders dan 'mark foggo zuigt best wel'
Op dinsdag 12 juni 2001 14:42 schreef Locke het volgende:Gewoon een matig ska bandje .
smaken verschillen gewoon, nix aan te doen
quote:Ach ik vind hem nog steeds zuigen een paar nummers zijn wel ok. en smaken verschillen ja alleen is die van mij ietsje beter
Op dinsdag 12 juni 2001 21:31 schreef iroQuai het volgende:
das al heel wat anders dan 'mark foggo zuigt best wel'smaken verschillen gewoon, nix aan te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |