Ik ben voor een klasgenote van mij moeder, die een volwassenenopleiding doet, op zoek naar een pc'tje.
Een onderdeel van de opleiding is gericht op het computergebruik (ECDL, voor als het je wat zegt). Echter, de klasgenote van mij moeder heeft niet de beschikking over een pc thuis, wat heel vervelend is voor het huiswerk natuurlijk.
Echter ontbreekt het haar aan de financiele middelen om een PC aan te schaffen.
Dus daarom vraag ik hier: Wie heeft er een pc over en zou hem aan dit, toch wel goede, doel beschikbaar willen stellen? Het hoeft niet veel te zijn, of goed/snel, als er maar MS Offiice/ Internet Explorer op gedraait kan worden.
Ik heb zelf nog wel een vidkaart/muis/tobo liggen, dus als je die onderelen er niet bij hebt, dan maakt dat dus niet uit.
Heb je dus een PC'tje over waar je eigenlijk wel van af wilt en dit een goed doel vindt, neem dan contact met mij op of post in dit topic.
Liefst omgeving Emmen (er is vervoer, dus in principe is ophalen in heel Drenthe geen probleem).
Bij voorbaat dank
quote:Is er een opleiding om volwassen te worden dan
Op maandag 17 november 2003 11:18 schreef Catch22- het volgende:
Hallo..Ik ben voor een klasgenote van mij moeder, die een volwassenenopleiding doet, op zoek naar een pc'tje.
Het is een opleiding om volwassen vrouwen weer een kans op een baan te geven, dus het is vrij serieus, zulke opmerkingen zijn niet echt op zijn plaats imo..
Ik wil het zo opsturen als je interesse hebt
quote:Dat doet niet terzake
Op woensdag 19 november 2003 01:43 schreef kater70 het volgende:
is het niet zo dat er werk te weinig is op dit moment? of ga ik nu off topic..
waar woon je? Het klinkt wel interresant namelijk, kast kan ik zelf nl wel regelen en een monitor is ook wel aan te komen..
quote:apeldoorn
Op woensdag 19 november 2003 13:37 schreef Catch22- het volgende:
Hayek,waar woon je? Het klinkt wel interresant namelijk, kast kan ik zelf nl wel regelen en een monitor is ook wel aan te komen..
Zonder monitor
Kast:
PIII 500 HMz
256MB sdram
20Gb hdd
4mb pci kaartje
cdrom spelertje
diskettestation
evt netwerkaart
vraagprijs ¤ 250,-
mail: pieterklomp@hotmail.com
quote:
Op woensdag 19 november 2003 23:23 schreef Be-elzebub het volgende:
te koop:Zonder monitor
Kast:
PIII 500 HMz
256MB sdram
20Gb hdd
4mb pci kaartje
cdrom spelertje
diskettestation
evt netwerkaartvraagprijs ¤ 250,-
mail: pieterklomp@hotmail.com
fok[at]4aal.nl
t blijkt ineens niet meer nodig te zijn ofzo
Maja iig bedankt voor de reacties, goed te weten dat er nog goedwillende mensen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |