abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 november 2003 @ 23:38:09 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14688467
Jaja, na de verkiezingen van Beste Game Allertijden en Beste Console allertijden (en in Januari beste Game 2003) komen er nu de GAM User van het jaar verkiezingen.

Je mag in principe iedereen nomineren voor een award onder voorwaarde dat degene die je nomineert een bekende is in GAM. Hiermee bedoel ik dus dat ie meer dan 10 post per week in GAM maakt.

Je moet een top 3 maken en van al die top 3's maak ik dan weer een algehele top 3 Het principe is bekend Vermeld ook even je eigen username. Stemmen op je eigen klonen is niet toegestaan

Er is uiteraard ook weer een slowchat topic:

[Discussie] GAM User van het jaar 2003

Happy Voting !

.
.
.
.

Ohw ja, mailen naar: FokGames@Hotmail.com

Ik doe niet mee, je kan dus niet op mij stemmen

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 17-11-2003 00:03]

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14795601
Stemmen kan tot zondag avond (23-11) 23:59u
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 24 november 2003 @ 00:08:55 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14877112
De uitslag is bekend:

Op nummer 3:

Mijn leraar, mijn docent, mijn voorbeeld, Strolie75. Gefeliciteerd dude. Je bent dus liever dan de meeste mensen denken

Op nummer 2:

De man die stond aan de basis van GAM. De man die naast zichzelf ook GAM groot gemaakt heeft. De man die wel van de grote Xbox MOET houden. GAM Goeroe: Bastard.

En als laatste, de nummer 1:

Chocobo. De man die misschien wel het meeste in GAM spamt. Post veel nieuws en heeft een duidelijke mening. Chocobo, gefeliciteerd.

Eervolle vermelding:

Dr.Daggla, mijn huidige collega op GAM:

One point
Un point
Een punt
Ein Punt

pi_14877159
Prachtig rijtje.. .
Gefeli Choq!!
-
  maandag 24 november 2003 @ 21:41:36 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14900593
En unsticky

Gamers, denk alvast na over je favo games van 2003. Begin 2004 komen er verkiezingen voor beste game all round, beste Cube, beste Xbox, beste PS2 en beste GBA game.

Dit word door Daggla en mij samen georganisseerd, als iemand ideeen heeft mbt het tel systeem en wat handige excell bestandjes, dan kan ie ons mailen op Dr.Daggla@Fok.nl en Notorious_Roy@Fok.nl

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')