Ikzelf vindt hem zwaar roeleren, vooral zijn optreden op Innercity een paar jaartjes geleden.
73 minuten heerlijke Trance.
Maar ook tijdens op Mysteryland van '99 was het ook zwaar genieten op 91 minuten beuken.
Wat vinden jullie van hem, zijn muziek, zijn optredens ?
[Dit bericht is gewijzigd door pim-fortuyn op 16-11-2003 21:19]
Goedkoop, eentonig.
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:13 schreef pim-fortuyn het volgende:Wat vinden jullie van hem, zijn muziek, zijn optredens ?
quote:Ik agree
Op zondag 16 november 2003 21:14 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Vind zijn productie "Traffic" erg slecht.Goedkoop, eentonig.
quote:Ik vind het idd helemaal NIKS!
Op zondag 16 november 2003 21:15 schreef Tha.Gnome het volgende:
Ik verwacht weer een hoop kots reacties.
Maar wel lekker nummertje voor in auto
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:15 schreef DJ_Fritz het volgende:
Muziek is top, maar die wordt vaak door anderen gemaakt... Het gaat om het optreden zelf en daar is hij goed in! Ook het inschatten van wat mensen graag willen horen op welk moment beheerst 'ie goed.
Verder is hij helemaal niet arrogant ofzo en loopt ie altijd met een smile op z'n face!
Lijkt me wel duidelijk hoe ik over Tijs denk he?
quote:en daarom is het ook een hit.
Op zondag 16 november 2003 21:14 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Vind zijn productie "Traffic" erg slecht.Goedkoop, eentonig.
anyway, neej hij is niet de man. Hij kan goed plaatjes draaien maar verder is het maar een DJ hoor
quote:Ja helemaal gelijk. Op de radio de laatste tijd teveel commerciele meuk.
Op zondag 16 november 2003 21:23 schreef MSXUser het volgende:
Ik vind het een prima DJ. Hij weet de situatie goed in te schatten en weet het publiek goed te bespelen. Z'n eigen producties vind ik meer geschikt voor in de clubs dan op de radio.
Volgende maand in 'The Palace' (Groningen) ben ik er in ieder geval bij
quote:staat ie een beetje te springen en zo...paar knopjes indrukken...
Op zondag 16 november 2003 21:25 schreef Bioman_1 het volgende:
Heb echt een hekel aan die muziek(stijl), maar moet toegeven dat 'ie het wel goed doet. Hij verstaat z'n vak en hij weet hoe 'ie het publiek moet bespelen
ontopic:
quote:Dat slaat ook nergens op en ik wil dit topic graag zonder kotssmiley's houden.
Op zondag 16 november 2003 21:30 schreef Famas het volgende:[..]
staat ie een beetje te springen en zo...paar knopjes indrukken...
ontopic:
quote:Ik bedoel dus: Luister bijv. Traffic eens in een set op een groot feest of als losse track op de radio. Op de radio klinkt het als eentonige meuk, op de liveset is dat toch wel 'iets' anders. Zelfde geldt voor z'n oudere hit Flight 643. Op de radio werkt de plaat mateloos op de zenuwen, in een club gaat het dak eraf.
Op zondag 16 november 2003 21:26 schreef pim-fortuyn het volgende:
Ja helemaal gelijk. Op de radio de laatste tijd teveel commerciele meuk.
De echte goede nummers van hem vindt je in de Club en op internet
quote:Maar een DJ, vind ik vrij kort door de bocht, die gast heeft denk ik als DJ zijnde toch wel alle prijzen binnengesleept die ie kan halen...
Op zondag 16 november 2003 21:26 schreef Komakie het volgende:[..]
en daarom is het ook een hit.
Nederland zit zo simpel inmekaar dat ze dat goed vindenanyway, neej hij is niet de man. Hij kan goed plaatjes draaien maar verder is het maar een DJ hoor
2 jaar achter elkaar beste DJ van de wereld...
2 jaar achter elkaar de TMF awards
laatst nog een MTV award...
En de rest van die prijzen allemaal?
die gast weet gewoon precies hoe ie met z'n publiek om moet gaan, daarom word hij zo gewaardeerd! Ik vind hem iig wel de man!
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:34 schreef Aschkael het volgende:
Niet mijn ding, maar heb zeker wel respect voor wat hij doet en wat hij bereikt heeft. Is tenminste iemand die van zijn luie reet is afgekomen en zijn droom heeft proberen te verwezenlijken....is misschien vreemd maar daar heb ik respect voor. Is in ieder geval een stuk creatiever dan op een internetnetforum muziekstijlen in de zeik zitten te nemen.
quote:Als jij dat denkt..
Op zondag 16 november 2003 21:30 schreef Famas het volgende:[..]
staat ie een beetje te springen en zo...paar knopjes indrukken...
quote:Idd, traffic kan zo geweldig koel klinken
Op zondag 16 november 2003 21:33 schreef MSXUser het volgende:[..]
Ik bedoel dus: Luister bijv. Traffic eens in een set op een groot feest of als losse track op de radio. Op de radio klinkt het als eentonige meuk, op de liveset is dat toch wel 'iets' anders. Zelfde geldt voor z'n oudere hit Flight 643. Op de radio werkt de plaat mateloos op de zenuwen, in een club gaat het dak eraf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |