Moet een offerte uitbrengen voor intern transport bij een fabriek.
Werktijden : 06.00 tot 22.00 uur, 7 dagen per week.
Waar moet ik op letten ? Hoeveel mensen heb ik nodig en hoeveel mogen die werken ?
Zijn er speciale regels mbt ARBO ?
Hoe pak ik het werkschema aan ?
mvrgr Will
quote:Dit is toch hopelijk voor een opleiding of iets dergelijks hé? Ik heb zelf geen idee, want dit is niet mijn vakgebied en heb er ook geen opleiding voor gevolgd. Niet persoonlijk bedoeld, maar als dit wel jouw vakgebied is, moet je je toch flink schamen.
Op zondag 16 november 2003 20:25 schreef Will_zz het volgende:
Wie kan mij helpen ?Moet een offerte uitbrengen voor intern transport bij een fabriek.
Werktijden : 06.00 tot 22.00 uur, 7 dagen per week.Waar moet ik op letten ? Hoeveel mensen heb ik nodig en hoeveel mogen die werken ?
Zijn er speciale regels mbt ARBO ?Hoe pak ik het werkschema aan ?
mvrgr Will
Gehoorsbescherming (lawaai in fabriek?)
Veiligheidsschoenen
Oogbescherming i.v.m. laswerk/stof etc.
Rusttijden
Reflecterende kleding en afzetmateriaal bij transport over de weg
etc.
quote:Corrigeer me als ik er naast zit, maar volgens mij ben je met je huiswerk bezig
Op zondag 16 november 2003 20:25 schreef Will_zz het volgende:
Wie kan mij helpen ?
Hoe dan ook: je openingspost is wel heeeel vaag. Kun je ook uitleggen wat nou precies de bedoeling is??
quote:Dan ga je er vanuit dat iedereen 7 dagen per week werkt. Je hebt dus ten minste 3 ploegen nodig voor een 7-daagse werkweek.
Op zondag 16 november 2003 21:08 schreef Falco het volgende:
Twee ploegen??? Eentje van 6u00 tot 14u30 en de andere van 14u30 tot 22u00. Logischer zou zijn 23u00, zodat je voor beide ploegen 8 uur plus de verplicht schaftpauze van een half uur hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |