M'n computer is een maand geleden ofzo flink gecrashed, vanwege een virus, en sindsdien heb ik met enige regelmaat problemen met internet explorer, maar met windows zelf niet. Ook kan ik niks meer 'handmatig' downloaden (dmv 'doel opslaan als...'), maar kan ik wel surfen over het web.
Heeft er iemand een oplossing voor dit/deze probleem/problemen?
quote:Toevoeging: Start --> Instellingen --> Configuratiescherm --> Software --> Windowsonderdelen --> Internet Explorer.
Op zaterdag 15 november 2003 12:53 schreef vosss het volgende:
installeer hem eens opnieuw
kan nooit kwaad en waarschijnlijk zijn dan al je problemen opgelost
Eventjes removen, opnieuw installeren en je probleem is 99.99% het blijft windows he? zeker opgelost.
quote:Gooi je alleen de links naar IE mee weg, maar IE blijft gewoon staan.
Op zaterdag 15 november 2003 12:56 schreef Rodie83 het volgende:[..]
Toevoeging: Start --> Instellingen --> Configuratiescherm --> Software --> Windowsonderdelen --> Internet Explorer.
Eventjes removen, opnieuw installeren en je probleem is 99.99% het blijft windows he? zeker opgelost.
Haal maar weg, start verkenner, en typ een url in die balk.
IE weg?
quote:ik bedoelde eik heel windows opnieuw installeren
Op zaterdag 15 november 2003 12:56 schreef Rodie83 het volgende:[..]
Toevoeging: Start --> Instellingen --> Configuratiescherm --> Software --> Windowsonderdelen --> Internet Explorer.
ff alle data naar een andere partitie knallen en cd'tje erpleuren en klaar is kees (zo goed als)
Hardstikke bedankt mensen! Ik ga alvast wat tips uitproberen.
(maar de tip om iexplorer opnieuw te installeren gaat waarschijnlijk niet lukken; ik kan (nog steeds) niks downen )
Ik zal die link die Wekko doorgaf even doorlezen.
Ik heb hiervoor wel al m'n tijdelijke internetbestanden handmatig gedeleted, en ook de downloaded program files-folder leeggemaakt.
Als er, volgens de door Wekko gegeven link, een beschadigd bestand gedownload is naar de \Downloaded Program Files folder. Ik weet niet precies hoe het systeem hierop reageert-- ik ben er geen expert in, maar ik weet nu wel dat het niet goed is.
Nou, wat mij betreft mag er een op dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |