abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14651970
IEDEREEN denkt dat nederland maar ff wint van de schotten....nou ik dacht het niet. waarom is nederland zo arrogant? als ze nou bewijzen dat ze goed zijn (door direct te kwalificeren) hebben ze recht van spreken.
ik zeg 2-0
wie zaait zal oogsten.....
pi_14651986
Schloss
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_14652045
Dit topic gaat eraf!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_14652073
Ach, de nederlandse spelers werden net op BBC de hemel in geprezen, alleen het ontbreken van een echte teamspirit kan voor een nederlaag zorgen.
Hebben ze ook wel gelijk in eigenlijk
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_14652153
Het zal wel een gelijkspel worden (hoef je als voetballer minder hard voor te werken dan voor een overwinning...), en volgende week in de Kuip dwingen ze alsnog de onverdiende kwalificatie af door 'ruim' te winnen van de Schotten met twee doelpunten verschil.

(Het zou me trouwens niet verbazen als Schotland vroeg op 1 - 0 komt, en Kluivert dan als invaller in de 87e minuut gelijkmaakt... is 'ie gelijk weer de grote man. )

/edit

Heeft Frank de Boer overigens al met de KNVB gesproken over de hoogte van de premies, mochten ze zich alsnog plaatsen voor het EK? Zulke 'ueberbelangrijke' zaken moeten natuurlijk wel voor aanvang van de wedstrijd geregeld zijn, anders moet je niet vreemd opkijken als de man opnieuw fataal in de fout gaat tijdens de wedstrijd...

"Tikkie terug, Frank!"

[Dit bericht is gewijzigd door aa_koch op 15-11-2003 11:28]

Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_14652154
Mee eens

Forza Schotland

pi_14652163
Nederland gaat even ownen vanmiddag, let op mijn woorden
pi_14652186
Eraan, ten onder, verliezen, niet winnen, maar niet eraf.
pi_14652236
Ik heb het gevoel dat ze die Schotten van de mat af gaan spelen. Die moraal is echt wel goed, deze week bij die lui. Veel concurrentie, ik heb er een goed gevoel over. Ik denk 1-3.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 15 november 2003 @ 11:27:11 #10
64125 realist
Meneer Realist voor jou !
pi_14652330
een schot voor de boeg : 2-1 voor nederland
[url=http://jpg2asc.hierklikken.com/]mijn nieuwe speledingetje[/url]
pi_14652364
Lailailai
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14652532
De schotten zullen veel strijd leveren, dus 2-1 zal al mooi zijn.
  zaterdag 15 november 2003 @ 11:40:32 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_14652556
Er loopt al dagenlang een topic over deze wedstrijd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')