Was vandaag een middagje met m'n moeder in de stad, altijd leuk natuurlijk.
Komen we bij een winkel die eigenlijk al failliet is, en waar ze nog de restpartijen proberen te verkopen, alles ligt er werkelijk over de vloer. Na wat rondkijken komt er een oude man naar ons toe, de vader van de bedrijfsleider omdat die zelf niet meer kn werken ivm ziekte ofzo....deze man in de winkel was al een jaar of 60.
Komt ie helemaal verdrietig naar ons toe en begint z'n verhaal te vertellen van wat hij gisteren had meegemaakt.....
Hij was alleen aan het werken in de winkel, ziet hij rond sluitingstijd een paar marokanen/turken binnenkomen. Deze mensen beginnen achter in de winkel hun tassen vrolijk vol te laden met spulletjes, en de winkelier ziet dat. Hij besluit ze bij de kassa aan te houden.
Zo gezegd zo gedaan, hij houdt ze bij de kassa aan. De dieven beginnen gelijk te schreeuwen en onder bedreiging van een mes op de keel moet deze man z'n bek houden en de dieven gaan weg....doei.
Ze man belt gelijk de politie, en die komen redelijk snel. En hij verteld aan de politie wat hij gezien had:
Dieven stoppen hun tasjes vol
Bedreigen man met mes
Ruilen buiten de tasjes om
politie vind dit discriminatie, want [b]je moet ieders tasje controleren, niet alleen bij die marokanen.
Man is nu aangeklaagd wegens discriminatie, dieven word verder niks aan gedaan.
Moet nu voorkomen die man
Fijn land he? En ik vroeger maar leren dat de politie je helpt
quote:En even ontopic, dit verhaal vind ik heeeel ongeloofwaardig...
Op vrijdag 14 november 2003 14:32 schreef Maichel het volgende:
Dit topic is NIET bedoeld als bash topic...dus graag niet doen om dit topic langer open te houdenWas vandaag een middagje met m'n moeder in de stad, altijd leuk natuurlijk.
Komen we bij een winkel die eigenlijk al failliet is, en waar ze nog de restpartijen proberen te verkopen, alles ligt er werkelijk over de vloer. Na wat rondkijken komt er een oude man naar ons toe, de vader van de bedrijfsleider omdat die zelf niet meer kn werken ivm ziekte ofzo....deze man in de winkel was al een jaar of 60.
Komt ie helemaal verdrietig naar ons toe en begint z'n verhaal te vertellen van wat hij gisteren had meegemaakt.....
Hij was alleen aan het werken in de winkel, ziet hij rond sluitingstijd een paar marokanen/turken binnenkomen. Deze mensen beginnen achter in de winkel hun tassen vrolijk vol te laden met spulletjes, en de winkelier ziet dat. Hij besluit ze bij de kassa aan te houden.
Zo gezegd zo gedaan, hij houdt ze bij de kassa aan. De dieven beginnen gelijk te schreeuwen en onder bedreiging van een mes op de keel moet deze man z'n bek houden en de dieven gaan weg....doei.
Ze man belt gelijk de politie, en die komen redelijk snel. En hij verteld aan de politie wat hij gezien had:
Dieven stoppen hun tasjes vol
Bedreigen man met mes
Ruilen buiten de tasjes ompolitie vind dit discriminatie, want [b]je moet ieders tasje controleren, niet alleen bij die marokanen.
Man is nu aangeklaagd wegens discriminatie, dieven word verder niks aan gedaan.
Moet nu voorkomen die man
Fijn land he? En ik vroeger maar leren dat de politie je helpt
quote:Idd.
Op vrijdag 14 november 2003 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
Sorry, klinkt echt als een bullshit-verhaal. Zo gek zijn ze zelf niet in dit land.
De politie gaat niet iemand aanklagen voor discriminatie als daar niet aangifte van is gedaan.
quote:Waarom post je het dan
Op vrijdag 14 november 2003 14:35 schreef Maichel het volgende:
LOOOOL...je hoeft me niet te geloven hoor
quote:Mensen die buiten de winkel stonden te kijken
Op vrijdag 14 november 2003 14:35 schreef mcintosh het volgende:[..]
En even ontopic, dit verhaal vind ik heeeel ongeloofwaardig...
Wie heeft hem aangeklaagd voor discriminatie dan?
quote:ze zecht toch tassen buiten omgeruilt en toen aangeifte gedaan ..
Op vrijdag 14 november 2003 14:35 schreef Sidekick het volgende:[..]
Idd.
De politie gaat niet iemand aanklagen voor discriminatie als daar niet aangifte van is gedaan.
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 14:36 schreef BunnyHunter het volgende:
--edit: post al gedelete--
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 14-11-2003 14:39]
quote:www.loi.nl/laagiq/cursus_nederlands.htm
quote:Yeah right, alleen als die marokkanen aangifte hebben gedaan kan er iemand "aangeklaagd" worden ...
Op vrijdag 14 november 2003 14:36 schreef Maichel het volgende:[..]
Mensen die buiten de winkel stonden te kijken
Dit is gewoon pure bullshit
quote:
quote:En die hielden de dieven niet aan.
Op vrijdag 14 november 2003 14:36 schreef Maichel het volgende:[..]
Mensen die buiten de winkel stonden te kijken
quote:Praten ze allemaal zo in Limburg?
Op vrijdag 14 november 2003 14:38 schreef BunnyHunter het volgende:
zit limburgs tussen.. beetje kwaad aan het typen dan spreek ik me voertaal wel es hea
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |