quote:welke ras heb je?
Op vrijdag 14 november 2003 07:58 schreef Hanneke1983 het volgende:
het ergste tot nu toe, waar ik me iedere dag aan irriteer, is dat er geregeld kleren onder de haren zitten van hem, bah! kan ik het weer schoon gaan maken
en dattie kwijlt
[Dit bericht is gewijzigd door bumberklevers op 14-11-2003 09:09]
Nou dat was het denk ik wel.
quote:ik weet zijn achtergrond niet wij hebben hem uit het asiel.
Op vrijdag 14 november 2003 08:07 schreef Faithz het volgende:
Ooit van puppy training gehoord?
quote:Vrienden van mij hebben ook een mechel, geweldig dier.
Op vrijdag 14 november 2003 08:09 schreef bumberklevers het volgende:[..]
ik weet zijn achtergrond niet wij hebben hem uit het asiel.
maar met uitlaten doet hij het mooi op de bosjes of er tussen niet op de stop ofzo
Het is toch veel fijner om zo met je dier om te gaan?
quote:Moest hij daarvoor in een reu gaan zitten
Op vrijdag 14 november 2003 08:01 schreef bumberklevers het volgende:[..]
welke ras heb je?
ik heb een mechelse heder toen wij hem kochten zat hij in de reu voor de wintervacht
Onze hond heeft eigenlijk nooit zoiets gedaan....oh ja, er was ooit een toblerone reep "missing". Niemand wist er wat vanaf in huis, en de oppas wist pas weken later te vertellen dat ze wel een paar stukjes zilverpapier had opgeruimd van de grond : de hond had dus echt ALLES opgegeten (behalve die paar snippertjes van de verpakking)....
Als pup was 'ie het ergst
Draden aanvreten, adsl splitter van de muur trekken, muis en toetsenbord van de Imac opgevreten, joypad van m'n ps2 aan gort, wagenziekte en dus kotsen in de auto, diarree in huis, de vuilniszak met kattegrit uit de kattenbak over het terras uitstrooien, de kattenbak leegvreten, afwasborstels sneuvelen hier nog wel is (kauwt ook zo lekker he, zo'n houten)
De rest heb ik geestelijk weggedrukt
Maar 't is wel een lieverd +O
Ja mijn honden kwijlen ook, en ja ze haren ook uit, en ja zo heel af en toe doen ze ook nog weleens wat binnen, maar hallo, daar zijn het toch honden voor
en dan niet omdat ze zo mooi zijn, want ze scheuren ze helemaal kapot.
en de jongste pist de hele kamer onder, maar da's nog maar een puppy
kweenie meer verder is al tijdje terug.
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 08:55 schreef beelz het volgende:
.
De kat van de buren in een boom jagen zodattie er niet meer uit kon en de brandweer moest komen.
ze schatten hem op 2 jr
quote:Die van mij kwam ook uit het asiel.
Op vrijdag 14 november 2003 08:09 schreef bumberklevers het volgende:[..]
ik weet zijn achtergrond niet wij hebben hem uit het asiel.
maar met uitlaten doet hij het mooi op de bosjes of er tussen niet op de stop ofzo
quote:een mengeling van een labrador en een bloedhond
Op vrijdag 14 november 2003 08:01 schreef bumberklevers het volgende:[..]
welke ras heb je?
ik heb een mechelse heder toen wij hem kochten zat hij in de rui voor de wintervacht
onze katten doen meer kwaad....eten jatten van de aanrecht, hun terratorium afzetten (wat toch echt een gesteriliseerd meisje is! dacht dat alleen mannetjes dat deden) etc
Op een brug, voor een auto lopen, en dan vliegles krijgen in het water 4 meter, lager
Gelukkig nix gebroken alleen een groot litteken op zijn poot.
Bij de buurman, tijdens de verbouwing achter de kat aan gaan En bij hun in de tuin, op jacht naar muizen., dus een aantal kostbare planten verwoest.
Over het ijs lopen en van 10 meter uit de kant erdoor heen zakken. Gelukkig heeft ie het overleerfd
Maar als ik nu naar ze kijk en ze liggen lief tegen elkaar te slapen is alles ze vergeven. 0+
Etc. Etc
Onze hond krijgt verder genoeg te eten Haar hele leven draait er alleen om
Zij is er zo eentje van, eten tot ie er dood bij neervalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |