If we don't know it, you won't find it.
Uit het vorige topic:
Op dinsdag 11 november 2003 15:47 schreef RdamRobin het volgende:
Aangezien hier veel film kenners rondzwerven, en met succes van allerlei films de titel weten te vinden, ga ik een hele moelijke proberen (lees: heel weinig info)
Het is een actiefilm uit eind jaren tachtig mischien wel mid jaren tachtig.
Ik kan hem herinneren als zwart wit, maar dat komt omdat mijn tee-vee toen nog niks anders kon
Heeft veel indruk op mij gemaakt doordat er een hele heftige achtevolgingscene in zat waarbij ze met een motor over de daken reden in een paar achterstandswijken in japan of indonesie oid. De hoofdrolspeler (motorrijder was een man van in de 30) en reed op een Yamaha XT550 achtige motor.
Is er ook iemand geweest die toen ook geen zin had om z'n huiswerk te maken en die film heeft gezien? Was waarschijnlijk NED 1 of 2
quote:Kan je ook niet reageren natuurlijk....
Op woensdag 12 november 2003 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
Maaruh, ik weet hem niet, waarschijnlijk hield ik me toen nog niet bezig met films.
quote:meer als tvp natuurlijk
Op woensdag 12 november 2003 20:51 schreef Flex82 het volgende:[..]
Kan je ook niet reageren natuurlijk....
quote:Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, maar volgens de vraagsteller is het niet Black Rain.
Op woensdag 12 november 2003 20:53 schreef draaier het volgende:
De film heet BLACK RAIN met Michael Douglas en Sharon Stone in de hoofdrol.
quote:Intacto
Op donderdag 13 november 2003 17:06 schreef wiip het volgende:
Het gaat over mensen die veel geluk hebben en dan spelletjes met elkaar gaan spelen waar geluk de beslissende factor is om te winnen.De man die het meest geluk heeft die zit in een hotel en wordt eens in de zoveel tijd uitgedaagd om te kijken wie het meest geluk van allemaal heeft. Dat doen ze dan dmv russische roulette, waarbij de uitdager eerst mag schieten.
Anyone?
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 13-11-2003 17:26]
Ik wil zo veel mogelijk te weten komen over :
Het ging over een alien, volgens mij een meisje, met lange zilveren nagels. Het speelde zich voornamelijk af in de bossen waar ook het ruimteschip stond. Het wezen werd achterna gezeten door een of ander donker predator achtig iets, die ik in die tijd onwijs stoer vond. Er moest ook een of andere klein driehoekje bijelkaar gevonden worden.
quote:Mjah, ik ben heel benieuwd hiernaar omdat ik nogal een predator fanaat ben...
Op donderdag 13 november 2003 23:13 schreef Flashfire het volgende:
Bedankt MikeIk wil zo veel mogelijk te weten komen over :
Het ging over een alien, volgens mij een meisje, met lange zilveren nagels. Het speelde zich voornamelijk af in de bossen waar ook het ruimteschip stond. Het wezen werd achterna gezeten door een of ander donker predator achtig iets, die ik in die tijd onwijs stoer vond. Er moest ook een of andere klein driehoekje bijelkaar gevonden worden.
De scene waarbij hij op de motor over daken rijdt eindigt weer op de grond maar dan heeft hij een hele groep achter zich aan. Tja het blijft behelpen met de info, maar het is ook zo'n lange tijd geleden dat ik deze film heb gezien. Maar onder de indruk was ik toen zeker van deze film. In ieder geval bedankt voor het kraken van jullie grijze massa :-)
quote:Terror from the year 5000 ?
Op donderdag 13 november 2003 23:13 schreef Flashfire het volgende:
Bedankt MikeIk wil zo veel mogelijk te weten komen over :
quote:
Op donderdag 13 november 2003 23:24 schreef marx0012 het volgende:
Het was niet Sharon Stone die naast Kirk Douglas in Black Rain speelde, dat was Kate Capshaw....
quote:Nee, het was een 4 delige tv serie geloof ik ... en tieners als doelgroep dus het was niet eng of geweldadig.
Op zaterdag 15 november 2003 03:13 schreef defender het volgende:[..]
Terror from the year 5000 ?
-edit- het moet dus een "zij" zijn..
[Dit bericht is gewijzigd door Marvin op 17-11-2003 19:04]
quote:Double Jeopardy
Op maandag 17 november 2003 18:11 schreef Marvin het volgende:
Ik ben op zoek naar een film waarin iemand veroordeeld wordt voor een moord die hij niet gepleegd heeft..
Als hij uit de gevangenis is, gaat hij zijn "slachtoffer" achterna, want een mens kan nou eenmaal niet 2x voor dezelfde misdaad berecht worden...
quote:You've Got Mail.
Op dinsdag 18 november 2003 21:03 schreef Chasin het volgende:
Hoe heet die film ook al weer waar een man en een vrouw elkaar in het echt niet kunnen uitstaan maar ze verliefd worden over internet (mail chat)
quote:You've Got Mail
Op dinsdag 18 november 2003 21:03 schreef Chasin het volgende:
Hoe heet die film ook al weer waar een man en een vrouw elkaar in het echt niet kunnen uitstaan maar ze verliefd worden over internet (mail chat)
quote:geen idee?
Op dinsdag 18 november 2003 21:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zou 't You've Got Mail zijn?.
haha nee bedankt!
Het is een film over theater/acteren, met allemaal geflipte acteurs in een kleurrijk (kraak?)pand. Ze zetten zich af tegen de standaar Hollywood films, en doet dat desnoods met geweld.
Ik dacht dat de film een hele lange titel had.... maar ik kan er niet meer opkomen. Kan iemand helpen???
Greetz,
SnuggLe
quote:Cecil B. DeMented
Op woensdag 19 november 2003 13:10 schreef SnuggLe het volgende:
Ik zoek ook wat...Het is een film over theater/acteren, met allemaal geflipte acteurs in een kleurrijk (kraak?)pand. Ze zetten zich af tegen de standaar Hollywood films, en doet dat desnoods met geweld.
Ik dacht dat de film een hele lange titel had.... maar ik kan er niet meer opkomen. Kan iemand helpen???Greetz,
SnuggLe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |