abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14588421
Gemaakt met Reason 2.0, flinke zooi refills en een masterkeyboard (Evolution 361C).
Ongeveer een dikke 12 uur aan gewerkt, moet hem alleen nog afmixen/masteren.

http://thagnome.myownmusic.de/

Niets.
pi_14588510
ik houw zelf niet van trance. ... maar DIT LIEDJE (zeker na het midden) OWND !! echt !! heeel goed ,lijkt trouwens wel beetje bach !!!
pi_14589079
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:34 schreef HRR het volgende:
ik houw zelf niet van trance. ... maar DIT LIEDJE (zeker na het midden) OWND !! echt !! heeel goed ,lijkt trouwens wel beetje bach !!!
Thanks
Niets.
pi_14589422
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:31 schreef Tha.Gnome het volgende:
Gemaakt met Reason 2.0, flinke zooi refills en een masterkeyboard (Evolution 361C).
Ongeveer een dikke 12 uur aan gewerkt, moet hem alleen nog afmixen/masteren.

http://thagnome.myownmusic.de/

* ChiPMaN is nu aan het luisteren, vind het begin wel een beetje saai
'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
pi_14589512
Moet ik me helemaal registeren om te kunnen luisteren?
Waarom geen directe link?
Neuj
pi_14589528
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:14 schreef HenkieSpankie het volgende:
Je kan streamen zonder in te loggen , doe ik nu ook.
'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
pi_14589558
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:14 schreef HenkieSpankie het volgende:
Je hoeft je niet te registeren hoor.
En deeplinking vindt m.o.m niet zo leuk.
Niets.
pi_14590771
Ik heb hem geluisterd en het klinkt goed! Doet me in vooral het eerste stuk een beetje denken aan de mixen die Victor Calderone voor Madonna maakte, en na het rustige stuk doet het me aan Duitse rave denken uit mid-jaren-negentig.

Zit goed in elkaar en klinkt op geen enkel moment amateuristisch!

pi_14592687
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:34 schreef HRR het volgende:
ik bedoel beethoven ; moet je maar is liedje luisteren : Beethoven rules van : Jan Vayne
pi_14596378
Bedankt allemaal, nog meer mensen met eventueel opbouwende kritiek?
Niets.
pi_14613495
Hij wil niet streamen hier, kan je hem niet ff ergens anders neerzetten? Heb ook geen zin me in te loggen ofzo...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
  donderdag 13 november 2003 @ 19:55:09 #12
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_14613754
Ik mis de echte climax, waarbij de beat wegfade, en er na +/- 10 seconde een vette bas erbij komt, zie bijv. Magik Journey van Tiesto .. bij de melodie van dit nummer zou dat ook wel van pas kunnen komen.

Het 2e gedeelte van het nummer (wat na 2/3 ofzo begint) klinkt ook wel goed.

Als je er nog ff een vette climax inbouwt ben ik helemaal tevreden, maar dat moet je voor jezelf bepalen (dan wordt het ook meer geschikt om in een kroeg/disco te draaien).

AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_14615175
Thumbs up.

Omdat het liedje goed is beperk ik me tot de minpunten. (voorzover ik die had kunnen vinden).

- het liedje is niet duidelijk. Ik bedoel, ik heb 'm nu 3x gehoord en ik kan het melodietje niet na-neurien. Ik weet niet of je dit nummer ooit commercieel wil laten worden, maar dan is simpliciteit vereist.

- het instrument wat wordt gebruikt na de "climax" klinkt veel te software-achtig. Probeer wat te spelen met reverbs (voor zover nog niet gedaan) en maak de sounds wat rauwer/echter. Nu klinkt het soms alsof ik een Jean Michelle Jarre plaat luister (wat op zich niet erg is, maar dit is natuurlijk een trance track, geen synthersizer-nummer).

- ik hoor dat je aandacht heb besteed aan een gadget, een geluidje wat herkenbaar is en terugkomt, (je gebruikt er wellicht meerdere zelfs). Misschien is het handig die nog wat meer naarvoren te komen, zodat als je nummer gemixed wordt de mensen kunnen horen dat je nummer "eraan komt".

- een overdaad aan sounds kan geen kwaad, hierdoor klinkt het allemaal wat voller als je dat doet. Zorg er wel voor dat het geen rommeltje wordt . Meerdere lagen voor dezelfde melodie is een must (een da's een tip van Airbase die ik zelf nooit vergeten ben ).

- eenmaal af, draai het nummertje overal: in de autoradio, in het jaren 80 cdspelertje van je oma. Het zal niet overal even mooi klinken, maar de essentie moet hetzelfde blijven. Merk je dat op bepaalde geluidssystemen sommige partijen niet goed (of nauwelijks) te horen zijn, dan moet je deze beter masteren.

Good luck .

pi_14615333
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Thumbs up.

Omdat het liedje goed is beperk ik me tot de minpunten. (voorzover ik die had kunnen vinden).

- het liedje is niet duidelijk. Ik bedoel, ik heb 'm nu 3x gehoord en ik kan het melodietje niet na-neurien. Ik weet niet of je dit nummer ooit commercieel wil laten worden, maar dan is simpliciteit vereist.

- het instrument wat wordt gebruikt na de "climax" klinkt veel te software-achtig. Probeer wat te spelen met reverbs (voor zover nog niet gedaan) en maak de sounds wat rauwer/echter. Nu klinkt het soms alsof ik een Jean Michelle Jarre plaat luister (wat op zich niet erg is, maar dit is natuurlijk een trance track, geen synthersizer-nummer).

- ik hoor dat je aandacht heb besteed aan een gadget, een geluidje wat herkenbaar is en terugkomt, (je gebruikt er wellicht meerdere zelfs). Misschien is het handig die nog wat meer naarvoren te komen, zodat als je nummer gemixed wordt de mensen kunnen horen dat je nummer "eraan komt".

- een overdaad aan sounds kan geen kwaad, hierdoor klinkt het allemaal wat voller als je dat doet. Zorg er wel voor dat het geen rommeltje wordt . Meerdere lagen voor dezelfde melodie is een must (een da's een tip van Airbase die ik zelf nooit vergeten ben ).

- eenmaal af, draai het nummertje overal: in de autoradio, in het jaren 80 cdspelertje van je oma. Het zal niet overal even mooi klinken, maar de essentie moet hetzelfde blijven. Merk je dat op bepaalde geluidssystemen sommige partijen niet goed (of nauwelijks) te horen zijn, dan moet je deze beter masteren.

Good luck .

Thanks, hier heb ik wat aan.
Niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')