Volkomen Kut
Volkomen Kut
Fok!
FOK! - Weblog Fok.nl
Sinds wanneer is volkomenkut verwant aan fok, en waarom staat hij boven fok, niet leuk
quote:goh
Op woensdag 12 november 2003 16:27 schreef Psych het volgende:
Wil net ff adres van fok in tikken, typ ik per ongeluk www.fok!.nl ( met uitroepteken) Kom ik op site van msn niet gevonden blablabla, staat er bij "Je kunt ook een van deze verwante websites bezoeken."Volkomen Kut
Volkomen Kut
Fok!
FOK! - Weblog Fok.nlSinds wanneer is volkomenkut verwant aan fok, en waarom staat hij boven fok, niet leuk
quote:omdat er op VK staat : Wie Hier : xxx FoK! haters
Op woensdag 12 november 2003 16:27 schreef Psych het volgende:
Wil net ff adres van fok in tikken, typ ik per ongeluk www.fok!.nl ( met uitroepteken) Kom ik op site van msn niet gevonden blablabla, staat er bij "Je kunt ook een van deze verwante websites bezoeken."Volkomen Kut
Volkomen Kut
Fok!
FOK! - Weblog Fok.nlSinds wanneer is volkomenkut verwant aan fok, en waarom staat hij boven fok, niet leuk
quote:ja idd eikels
Op woensdag 12 november 2003 16:30 schreef realist het volgende:[..]
omdat er op VK staat : Wie Hier : xxx FoK! haters
quote:En ik maar denken.....
Op woensdag 12 november 2003 16:30 schreef realist het volgende:[..]
omdat er op VK staat : Wie Hier : xxx FoK! haters
quote:Rot op man, als het je niet aanstaat maak je er zelf maar een topic over, en ga je niet die van mij jatten om te klagen
Op woensdag 12 november 2003 16:40 schreef PDOA het volgende:
Wat een suf gezeik vandaag zeg! Ga je moeder pesten ofzo.
quote:Als je een topic opent kan je verwachten dat er reactie opkomen, vooral zo'n suf topic als dit. En dan moet je al helemaal niet gaan klagen als iemand z'n mening over de nutteloze inhoud geeft...
Op woensdag 12 november 2003 17:17 schreef Psych het volgende:[..]
Rot op man, als het je niet aanstaat maak je er zelf maar een topic over, en ga je niet die van mij jatten om te klagen
![]()
Zeikerd.
quote:dus jij beweerd dat sommige topics in klaagbak wel inhoud hebben?
Op woensdag 12 november 2003 17:22 schreef PDOA het volgende:[..]
Als je een topic opent kan je verwachten dat er reactie opkomen, vooral zo'n suf topic als dit. En dan moet je al helemaal niet gaan klagen als iemand z'n mening over de nutteloze inhoud geeft...
Zeikerd.
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:29 schreef lordhelmet het volgende:
http://www.google.com/google.reg
quote:Inderdaad, zeer handig
Op donderdag 13 november 2003 03:59 schreef dr.dunno het volgende:[..]
eindelijk verlost van die shit van microsoft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |