quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:10 schreef Knoekie het volgende:
Wat een gezeur, die schotten rollen we gewoon op
quote:Tuurlijk wel, die Schotten zijn niks
Op woensdag 12 november 2003 16:10 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
hoop je
Het lijkt me wel leuk, als dat dus NIET gebeurt
quote:Dat zeiden ze van Ierland ook.....................................
Op woensdag 12 november 2003 16:13 schreef Knoekie het volgende:[..]
Tuurlijk wel, die Schotten zijn niks
quote:Ga iemand anders vervelen!
Op woensdag 12 november 2003 16:08 schreef Fulton het volgende:
Als je het dan toch helemaal in het engels moet zetten klopt EK natuurlijk niet he.
die shotten zijn harde werkers
quote:Ik ga alleen de verloedering van de nederlandse taal tegen man.
Op woensdag 12 november 2003 16:15 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ga iemand anders vervelen!
quote:Moet je vooral een club uit Friesland aanhangen!
Op woensdag 12 november 2003 16:26 schreef Fulton het volgende:Ik ga alleen de verloedering van de nederlandse taal tegen man.
Achterin (vlnr):
Van Bronkhorst, Stam, Ooijer, Bosvelt
Middenveld (vlnr):
Cocu, Davids, Seedorf, v.d.Meyde
Aanval:
Van Nistelrooy, Makaay
Ja, zo moet het
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:27 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Moet je vooral een club uit Friesland aanhangen!
quote:Ja zo moet het, kunnen we ons alvast voorbereiden op het komende WK in Duitsland.
Op woensdag 12 november 2003 16:28 schreef Misanthroopia het volgende:
Keeper: WaterreusAchterin (vlnr):
Van Bronkhorst, Stam, Ooijer, Bosvelt
Middenveld (vlnr):
Cocu, Davids, Seedorf, v.d.Meyde
Aanval:
Van Nistelrooy, Makaay
Ja, zo moet het
Keeper: vd Sar
Defensie:
Reiziger, Stam, De Boer, Cocu
Middenveld:
vd Meyde, Davids, vd Vaart, Overmars
Aanval:
Kluivert, Makaay
Ik denk dat het een aardige schoppartij zal worden en dat er een paar de return 5 dagen later niet zullen halen
quote:In elk geval niet Braamhaar
Op woensdag 12 november 2003 16:44 schreef Re het volgende:
Al bekend wie de scheids is?Ik denk dat het een aardige schoppartij zal worden en dat er een paar de return 5 dagen later niet zullen halen
quote:Als je één keer gelijkspeelt tegen Duitsland ben je niet meteen een topteam. Als NL niet doorkomt, is het een schande voor het team (en het volk).
Op woensdag 12 november 2003 16:19 schreef SocialDisorder het volgende:
De schotten hebben de duitsers op een gelijkspel weten te houden, noem ik niet zwak. En als je ziet dat 'onze' jongens al moeite hebben met een Moldavië, bereidt ik me alvast voor op een rampzalige wedstrijd.
quote:Het is alweer heeeel lang geleden dat ik Zenden voor het laatst een behoorlijke wedstrijd heb zien spelen
Op woensdag 12 november 2003 17:42 schreef Qi het volgende:
Bosvelt en Zenden ook, maar die vind ik allebei echt klasse tekort komen.
Speelt Melchiot eigenlijk ooit nog ns? Reiziger?
Maar het mooiste vond ik wel het feit dat in het item, dat een kleine tien minuutjes duurde een stukje was opgenomen waarbij de reserves van dunfermline (oftewel het 2e...) na de wedstrijd gewoon hun eigen kleren in de was moesten doen en daarnaast hun eigen voetbalschoenen moesten invetten en of het nog niet genoeg was moesten ze ook de schoenen poetsen van de 1e-elftal spelers.... Het doel hiervan was om de Schotse spelers met beide benen op de grond te laten staan, ook al rook je aan een profcarriere. Mooi was ook om te horen wat een Schotse jeugdspelers zei toen de verslaggever vroeg: "vinden jullie het niet gek dat jullie dit moeten doen ?" De Schotse speler keek in de camera en zei "Nee, elk ander moet toch ook eerst het vuile werk opknapen voordat ie aan het "echte werk" mag beginnen" (was allemaal wel in andere verwoordingen, maar kwam op hetzelfde neer....)
Kom daar maar eens op in Nederland..., zie bijv. een van Persie al staan met schoensmeer in de hand, terwijl hij van z'n trainer de schoenen van Ono krijgt aangereikt.... Vandaar dat ik pleit voor meer van dit soort klusjes in het Nederlandse voetbalwereldje, misschien dat de spelers dan in het vervolg niet naast hun schoenen gaan lopen na een aantal "goede" wedstrijdjes (uitzonderingen daargelaten...). Daarnaast zorgt het voor de nodige werkervaring, zodat je bij een vroegtijdig einde van je carriere nog altijd materiaalman kan worden bij de plaatselijke FC...
Wat betreft Schotland-Nederland, houd ik het op een gelijkspel, 1-1.... (al hoop ik natuurlijk dat ze gewoon winnen....)
quote:
Kluivert wijkt in training voor Van NistelrooijKATWIJK - Zonder de lichtgeblesseerde Jaap Stam (hamstring) en André Ooijer (schouder) werkte het Nederlands elftal woensdagavond de eerste training voor het uitduel van zaterdag met Schotland af.
Opvallend was dat Patrick Kluivert tijdens het afsluitende partijtje niet tot het team met de basisspelers behoorde. De productiefste international moest voor Ruud van Nistelrooij plaats maken.
Advocaat oefende in het partijspelletje een systeem met twee flankspelers. Marc Overmars acteerde op links, Andy van der Meyde speelde op de rechterflank. Van Nistelrooij, de spits waar ze in Schotland zo bang voor zijn, en Rafael van der Vaart vormden het spitsenduo van Oranje. Niet Edgar Davids maar Clarence Seedorf en Phillip Cocu waren de centrale middenvelders.
Bij absentie van de lichtgeblesseerde Stam kreeg doelman Van der Sar hulp van Frank de Boer en Michael Reiziger. Omdat de partijtjes uit negen man bestonden, speelde linksback Van Bronckhorst mee met de reservespelers.
Wisselingen
Advocaat kondigde al voor de training aan dat zijn keuzes al tijdens het partijspelletje zichtbaar zouden worden. Hij behield zich uiteraard het recht voor om de komende dagen nog wisselingen aan te brengen.
Kluivert maakte tijdens het partijspelletje alvast van de gelegenheid gebruik om te onderstrepen dat hij ook in goede vorm steekt nu hij geen basisspeler meer is bij Barcelona. Dankzij drie prachtige treffers van Kluivert wonnen de wissels van de A-formatie: 3-2. Van Nistelrooij antwoordde met één doelpunt.
http://nu.nl/news.jsp?n=231626&c=41
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |