ik heb een probleem ik zeg tegen iedereen om me heen dat ik altijd al feyenoord liefhebber ben geweest, maar ze spelen altijd zo slecht. Eigenlijk kijk ik veel liever naar Ajax, met mooi spel en mooie hoogstandjes. Ben ook al een paar keer naar wedstrijden van Ajax geweest. Maar ik kan toch niet zomaar van club veranderen, vooral omdat dan de 'omgeving' raar zal reageren.
Zo dat moest ik even kwijt.
Mocht je willen reageren kan dat, maar plaatst dan niets raars aub!!
FEYENOORD 4EVER!!! De LUL die dit gepost hebt gaat et zo zwaar te verduren krijgen!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Goofy79 op 12-11-2003 16:05]
quote:nee dat laten we wel aan jou over.
Op woensdag 12 november 2003 15:57 schreef Goofy79 het volgende:
Geachte lezers,
......Mocht je willen reageren kan dat, maar plaatst dan niets raars aub!!
Successupporter
als ik jou was zou ik het gewoon doen, ZO vreemd zullen ze dat bij Ajax () niet vinden
Laat jezelf niet in een hokje plaatsen; wees een voetbalsupporter!
quote:Amen
Op woensdag 12 november 2003 16:00 schreef Doopy-X- het volgende:
fans zoals jou zien wij (fanatieke AJAX-supporters) liever ophoeren als komen.....als het om de 1 of andere reden weer slecht zou gaan met AJAX ga je opeens fan worden van p$v.[afbeelding]Successupporter
Feyenoord zit in je bloed! Bij jou blijkbaar niet.
JRC©
Omdat het even slecht gaat met Feyenoord wissel je gelijk van club en als het (misschien) later weer goed gaat met Feyenoord ga je weer terug zeker? Successupporter opscheiten man!!
Afz Ado FAN!!
quote:Ik meen me een wedstrijd te herinneren van PSV-AZ dat had nix met leuk voetbal te maken. En dit is niet de enige wedstrijd die AZ zo tot een succes heeft gebracht. Dus dat is bullshit
Op woensdag 12 november 2003 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
... Dit seizoen is AZ ook heel leuk en attractief voetbal gaan spelen.
[ontopic]
Vroeger was ik ook voor Ajax, daarna boeide me het hele voetbal niet. Een paar jaar geleden ben ik in Eindhoven gaan studeren en zodoende ben ik nu een fanatieke supporter. Gewoon omdat het een leuke club is _o_
quote:HAHAHAHAHA
FEYENOORD 4EVER!!! De LUL die dit gepost hebt gaat et zo zwaar te verduren krijgen!!!!!!!!!
Goeie trol
quote:tja jullie kennen niet beter hé
Op woensdag 12 november 2003 16:04 schreef Ludacriss het volgende:
LoL nep supporter!Omdat het even slecht gaat met Feyenoord wissel je gelijk van club en als het (misschien) later weer goed gaat met Feyenoord ga je weer terug zeker? Successupporter opscheiten man!!
Afz Ado FAN!!
terug na de GGD
quote:Kansloos
Op woensdag 12 november 2003 16:07 schreef salvation het volgende:
[offtopic]
Vroeger was ik ook voor Ajax, daarna boeide me het hele voetbal niet. Een paar jaar geleden ben ik in Eindhoven gaan studeren en zodoende ben ik nu een fanatieke supporter. Gewoon omdat het een leuke club is _o_
wie gelooft er nou dat iemand anders dit gepost heeft!! wie heeft jouw password dan enzo! je moet gewoon ophouden met die onzin dat je voor feyenoord bent, normale mensen zijn gewoon voor de club die het mooiste voetbal speelt, oftewel de jongens uit A'dam!!
Succes er mee!!!
quote:zo die staat vast, dat kun je nu niet meer wijzigen
Geachte lezers,ik heb een probleem ik zeg tegen iedereen om me heen dat ik altijd al feyenoord liefhebber ben geweest, maar ze spelen altijd zo slecht. Eigenlijk kijk ik veel liever naar Ajax, met mooi spel en mooie hoogstandjes. Ben ook al een paar keer naar wedstrijden van Ajax geweest. Maar ik kan toch niet zomaar van club veranderen, vooral omdat dan de 'omgeving' raar zal reageren.
Zo dat moest ik even kwijt.
Mocht je willen reageren kan dat, maar plaatst dan niets raars aub!!
quote:Wat was mijn pass ook alweer MrMokum
Op woensdag 12 november 2003 16:08 schreef MrMokum het volgende:
SUKKEL,wie gelooft er nou dat iemand anders dit gepost heeft!! wie heeft jouw password dan enzo! je moet gewoon ophouden met die onzin dat je voor feyenoord bent, normale mensen zijn gewoon voor de club die het mooiste voetbal speelt, oftewel de jongens uit A'dam!!
Succes er mee!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Goofy79 op 12-11-2003 16:13]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |