abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:46:45 #1
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_14551860
Op tweakers.net stond:
quote:
ZDNet bericht dat Microsoft overweegt een pop-up killer voor Internet Explorer toe te voegen aan het tweede Service Pack voor Windows XP. 's Werelds meest gebruikte browser beschikt in tegenstelling tot alle noemenswaardige concurrenten momenteel nog niet over dergelijke functionaliteit, die advertentievensters automatisch sluit. Volgens een woordvoerder van het bedrijf is de beslissing nog niet definitief; de softwaregigant wil eerst horen wat de reacties van consumenten zijn. Gezien het feit dat pop-ups volgens onderzoek de meest gehate vorm van advertenties zijn, lijkt het echter sterk dat gebruikers tegen inbouw van de functie zullen zijn. Saillant detail is overigens dat Microsoft enige tijd geleden nog bekend maakte geen nieuwe functies toe te voegen aan Service Packs. Het is onduidelijk of het bedrijf nu van die filosofie afstapt, of dat het hier een uitzondering betreft:

About 88 percent of broadband users and 87 percent of dial-up users in North America find that pop-ups interfere with their Web surfing experience, according to Forrester Research. But only 15 percent of consumers have downloaded ad-blocking software. Having a tool in IE could make avoiding the ads simpler.

Mosterd na de maaltijd! Mozilla, Netscape en Opera hadden deze optie allang al. En dan twijfelen ze ook nog! Dit hadden ze allang al moeten doen.
We're on an express elevator to hell, going down!
pi_14551882
Goede zaak! . Nog minder reden om over te stappen op Mozilla of andere browsers dus. Nu nog Mailwasher functionaliteit in OE en we zijn d'r.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:49:00 #3
67559 jinxedworld
Fluffy Red Rabbit
pi_14551924
Microsoft reageert zoals altijd weer 's uiterst traag.... Valt nix mee te verdienen, behalve marktaandeel, en dat hadden ze al..
Seeing is believing.. :) --- systeemspecs
pi_14551933
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:47 schreef Jarno het volgende:
Goede zaak! . Nog minder reden om over te stappen op Mozilla of andere browsers dus. Nu nog Mailwasher functionaliteit in OE en we zijn d'r.
Gewoon de laatste versie van de google-bar installeren. Heb je meteen en een handige zoekfunctie in je menu-bar staan, en een popup-blocker in IE .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_14551952
slechte zaak...

je moet mensen leren zulke zaken niet te misbruiken (althans, de ad-makers)...

edit: want je kan nooit meer iets n een ander scherm laten openen als websitebouwer

Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_14552023
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Gewoon de laatste versie van de google-bar installeren. Heb je meteen en een handige zoekfunctie in je menu-bar staan, en een popup-blocker in IE .

Zat dat niet vol *enge spookgeluiden* spyware?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_14552034
quote:

[..]

idd, ik ben ook heel tevreden over de google toolbar
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:53:43 #8
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_14552067
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:50 schreef Allantois het volgende:
slechte zaak...

je moet mensen leren zulke zaken niet te misbruiken (althans, de ad-makers)...

edit: want je kan nooit meer iets n een ander scherm laten openen als websitebouwer

Een popupkiller heeft meestal de functie dat je door een toets (ctrl, shift) in te houden tijdelijk wel popups toelaat. Doet een linkt het niet, even ctrl inhouden. Geen probleem lijkt mij.

Verder kan je zeggen mosterd na de maaltijd, het is wel relaxt voor veel mensen die verder geen weet hebben van computers.

Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_14552073
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:52 schreef Xlarge het volgende:

[..]

idd, ik ben ook heel tevreden over de google toolbar

Google deskbar is nog beter
pi_14552120
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Zat dat niet vol *enge spookgeluiden* spyware?

Ja, dat zit niet vol met spyware. Ze geven exact aan wat ze doorsturen i.v.m. de page-ranking, en die functie kun je, als je dat niet bevalt, gewoon uitzetten.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:55:35 #12
13969 JAG
Judge Advocate General
pi_14552124
quote:
Mosterd na de maaltijd! Mozilla, Netscape en Opera hadden deze optie allang al. En dan twijfelen ze ook nog! Dit hadden ze allang al moeten doen.
Hoezo mosterd NA de maaltijd? Als 90% van de wereld (of weet ik hoeveel mensen) IE gebruiken als browser is de maaltijd waar jij over spreekt niets meer dan een licht voorgerecht en begint 'het' nu pas. Als MS Internet Explorer voorziet van een pop-up killer is het binnenkort gedaan met pop-ups. Goede zaak!
Maar helaas zullen de adverteerders wel weer andere iritante dingen verzinnen om ons lastig mee te vallen.
There are 10 types of people in this world: those that understand binary and those that don't
pi_14552153
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:46 schreef Draaitafeltje het volgende:
Op tweakers.net stond:
[..]

Helemaal geen mosterd na de maaltijd. 85% van de internetters geen geen browser met ingebouwde popup killer, dus je kan moeilijk spreken van mosterd na de maaltijd (wat betekend dat het zo laat is dat het overbodig is).
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:58:24 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_14552209
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:47 schreef Jarno het volgende:
Tja, die kneuzen bij IE zijn nu ook al begonnen om XUL te rippen.

Maargoed, ze zijn er dan nog lang niet. Lang leve Firebird.

Ik ga naar huis.
pi_14552244
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:54 schreef Disorder het volgende:
Tief op kankerteringlijer!

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 11-11-2003 14:16]

dinsdag 11 november 2003 @ 13:59:40 #16
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_14552258
Nou, voor mij is het dan mosterd na de maaltijd he?
Was ik eerst bezig met Popup stopper om ze tegen te houden, daarna een andere browser en nu dit
We're on an express elevator to hell, going down!
pi_14552327
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ja, dat zit niet vol met spyware. Ze geven exact aan wat ze doorsturen i.v.m. de page-ranking, en die functie kun je, als je dat niet bevalt, gewoon uitzetten.

In dat geval bedankt voor de tip!
  dinsdag 11 november 2003 @ 14:02:27 #18
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_14552349
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:59 schreef Flying het volgende:

[..] linkje

Tief op kankerteringlijer!

ik had al zo'n vermoeden
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_14552350
quote:
Kneus

.::.
pi_14552466
quote:

[..]

wilde ik ook gaan zeggen
de google toolbar is echt relaxed
Age of fruity enlightenment!
pi_14552510
Misschien vinden ze ook nog een keer tabbed browsing uit daar in Redmond
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_14552532
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:08 schreef Berkery het volgende:
Misschien vinden ze ook nog een keer tabbed browsing uit daar in Redmond
Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit het voordeel van ingezien. Of je nou op ALT-T drukt, op op ALT-TAB, maakt toch niet uit?
pi_14552622
quote:
En bedankt he, erg handig om dit te posten. Ja ik ben er ingetrapt door op je link te klikken en ja ik kon mijn PC uitzetten.

hahahaha

Sukkelige kneus, ga toch je moeder neuken met die scritpkiddie links van je.

* robh verheugt zich nu al

pi_14552635
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit het voordeel van ingezien. Of je nou op ALT-T drukt, op op ALT-TAB, maakt toch niet uit?

Ik ook nooit. Tot ik firebird gewoon een keer probeerde voor de gein. Het is sinds kort mijn default browser. Puur en alleen om het tabben. Ik heb een teringhekel aan een te volle taskbar. En tabbed browsing is wat dat betreft de oplossing
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_14552658
Die taskbar zal me echt jeuken, Windows groepeert al die IE vensters toch wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')