quote:Mosterd na de maaltijd! Mozilla, Netscape en Opera hadden deze optie allang al. En dan twijfelen ze ook nog! Dit hadden ze allang al moeten doen.
ZDNet bericht dat Microsoft overweegt een pop-up killer voor Internet Explorer toe te voegen aan het tweede Service Pack voor Windows XP. 's Werelds meest gebruikte browser beschikt in tegenstelling tot alle noemenswaardige concurrenten momenteel nog niet over dergelijke functionaliteit, die advertentievensters automatisch sluit. Volgens een woordvoerder van het bedrijf is de beslissing nog niet definitief; de softwaregigant wil eerst horen wat de reacties van consumenten zijn. Gezien het feit dat pop-ups volgens onderzoek de meest gehate vorm van advertenties zijn, lijkt het echter sterk dat gebruikers tegen inbouw van de functie zullen zijn. Saillant detail is overigens dat Microsoft enige tijd geleden nog bekend maakte geen nieuwe functies toe te voegen aan Service Packs. Het is onduidelijk of het bedrijf nu van die filosofie afstapt, of dat het hier een uitzondering betreft:About 88 percent of broadband users and 87 percent of dial-up users in North America find that pop-ups interfere with their Web surfing experience, according to Forrester Research. But only 15 percent of consumers have downloaded ad-blocking software. Having a tool in IE could make avoiding the ads simpler.
quote:Gewoon de laatste versie van de google-bar installeren. Heb je meteen en een handige zoekfunctie in je menu-bar staan, en een popup-blocker in IE
Op dinsdag 11 november 2003 13:47 schreef Jarno het volgende:
Goede zaak!. Nog minder reden om over te stappen op Mozilla of andere browsers dus. Nu nog Mailwasher functionaliteit in OE en we zijn d'r.
je moet mensen leren zulke zaken niet te misbruiken (althans, de ad-makers)...
edit: want je kan nooit meer iets n een ander scherm laten openen als websitebouwer
quote:Zat dat niet vol *enge spookgeluiden* spyware?
Op dinsdag 11 november 2003 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Gewoon de laatste versie van de google-bar installeren. Heb je meteen en een handige zoekfunctie in je menu-bar staan, en een popup-blocker in IE
.
quote:idd, ik ben ook heel tevreden over de google toolbar
Gewoon de laatste versie van de google-bar installeren. Heb je meteen en een handige zoekfunctie in je menu-bar staan, en een popup-blocker in IE
.
quote:Een popupkiller heeft meestal de functie dat je door een toets (ctrl, shift) in te houden tijdelijk wel popups toelaat. Doet een linkt het niet, even ctrl inhouden. Geen probleem lijkt mij.
Op dinsdag 11 november 2003 13:50 schreef Allantois het volgende:
slechte zaak...je moet mensen leren zulke zaken niet te misbruiken (althans, de ad-makers)...
edit: want je kan nooit meer iets n een ander scherm laten openen als websitebouwer
Verder kan je zeggen mosterd na de maaltijd, het is wel relaxt voor veel mensen die verder geen weet hebben van computers.
quote:Google deskbar is nog beter
Op dinsdag 11 november 2003 13:52 schreef Xlarge het volgende:[..]
idd, ik ben ook heel tevreden over de google toolbar
quote:Ja, dat zit niet vol met spyware. Ze geven exact aan wat ze doorsturen i.v.m. de page-ranking, en die functie kun je, als je dat niet bevalt, gewoon uitzetten.
Op dinsdag 11 november 2003 13:52 schreef Jarno het volgende:[..]
Zat dat niet vol *enge spookgeluiden* spyware?
quote:Hoezo mosterd NA de maaltijd? Als 90% van de wereld (of weet ik hoeveel mensen) IE gebruiken als browser is de maaltijd waar jij over spreekt niets meer dan een licht voorgerecht en begint 'het' nu pas. Als MS Internet Explorer voorziet van een pop-up killer is het binnenkort gedaan met pop-ups. Goede zaak!
Mosterd na de maaltijd! Mozilla, Netscape en Opera hadden deze optie allang al. En dan twijfelen ze ook nog! Dit hadden ze allang al moeten doen.
quote:Helemaal geen mosterd na de maaltijd. 85% van de internetters geen geen browser met ingebouwde popup killer, dus je kan moeilijk spreken van mosterd na de maaltijd (wat betekend dat het zo laat is dat het overbodig is).
Op dinsdag 11 november 2003 13:46 schreef Draaitafeltje het volgende:
Op tweakers.net stond:
[..]Mosterd na de maaltijd! Mozilla, Netscape en Opera hadden deze optie allang al. En dan twijfelen ze ook nog! Dit hadden ze allang al moeten doen.
quote:Tja, die kneuzen bij IE zijn nu ook al begonnen om XUL te rippen.
Op dinsdag 11 november 2003 13:47 schreef Jarno het volgende:
Goede zaak!. Nog minder reden om over te stappen op Mozilla of andere browsers dus. Nu nog Mailwasher functionaliteit in OE en we zijn d'r.
Maargoed, ze zijn er dan nog lang niet. Lang leve Firebird.
quote:Tief op kankerteringlijer!
Op dinsdag 11 november 2003 13:54 schreef Disorder het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 11-11-2003 14:16]
quote:In dat geval bedankt voor de tip!
Op dinsdag 11 november 2003 13:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ja, dat zit niet vol met spyware. Ze geven exact aan wat ze doorsturen i.v.m. de page-ranking, en die functie kun je, als je dat niet bevalt, gewoon uitzetten.
quote:ik had al zo'n vermoeden
Op dinsdag 11 november 2003 13:59 schreef Flying het volgende:[..] linkje
Tief op kankerteringlijer!
quote:Kneus
quote:wilde ik ook gaan zeggen
.
quote:Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit het voordeel van ingezien. Of je nou op ALT-T drukt, op op ALT-TAB, maakt toch niet uit?
Op dinsdag 11 november 2003 14:08 schreef Berkery het volgende:
Misschien vinden ze ook nog een keer tabbed browsing uit daar in Redmond
quote:En bedankt he, erg handig om dit te posten. Ja ik ben er ingetrapt door op je link te klikken en ja ik kon mijn PC uitzetten.
hahahaha
Sukkelige kneus, ga toch je moeder neuken met die scritpkiddie links van je.
* robh verheugt zich nu al
quote:Ik ook nooit. Tot ik firebird gewoon een keer probeerde voor de gein. Het is sinds kort mijn default browser. Puur en alleen om het tabben. Ik heb een teringhekel aan een te volle taskbar. En tabbed browsing is wat dat betreft de oplossing
Op dinsdag 11 november 2003 14:09 schreef Jarno het volgende:[..]
Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit het voordeel van ingezien. Of je nou op ALT-T drukt, op op ALT-TAB, maakt toch niet uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |