quote:
Op dinsdag 11 november 2003 08:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 08:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik ga naar me werk
quote:Ik ben om 5:45 opgestaan.
Op dinsdag 11 november 2003 08:20 schreef kepler het volgende:
veels te vroeg
Zometeen op het station even een kijkje nemen bij de FRS of ze MK:DD al hebben. Ik heb 'm al besteld, maar dan maar dubbel. Geef ik er wel 1 aan m'n broertje of zo.
quote:Gijs,.... hij is een parttime gamer,... Bastard en ik hebben hem toen we collega's waren gek gemaakt met games
Op dinsdag 11 november 2003 07:53 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik wist niet dat jij een gamer was sokken-snuffelaar.
quote:En zo hoort dat!
Op dinsdag 11 november 2003 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.... hij is een parttime gamer,... Bastard en ik hebben hem toen we collega's waren gek gemaakt met games
quote:Hij heeft wel altijd Nintendo gegamed vroeger en gaat met de kerst een Xbox kopen,... zeer veel respect
Op dinsdag 11 november 2003 08:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En zo hoort dat!
quote:Ik moet langzaam ook eens gaan kijken voor een 2e hands Xbox. Achteraf gezien had ik Tiger Woods daarop moeten spelen aangezien er een paar kleine dingen zijn waar ik me steeds meer aan erger op de GC. GC/PS2 zijn leuk voor exclusieve games, maar voor multiformaat kun je denk ik beter voor de XBox gaan.
Op dinsdag 11 november 2003 08:57 schreef Chocobo het volgende:
Hij heeft wel altijd Nintendo gegamed vroeger en gaat met de kerst een Xbox kopen,... zeer veel respect
Hij heeft 'm nu een maand of drie en alleen maar problemen gehad. Ding start niet op of blijft midden in een (origineel!) spel hangen.
Dat zal 'm leren!
quote:Je wilt al die Head to Heads op IGN ook niet zien soms zeker. Xbox is vaak gewoon de betere,... en dat is iets wat je moet accepteren. Zag bv wat head to head screens van PGA tour,.... Gijs
Op dinsdag 11 november 2003 09:01 schreef Strolie75 het volgende:maar voor multiformaat kun je denk ik beter voor de XBox gaan.
Die avonddouw die je bij de Xbox versie ziet zit niet eens in de PS2 versie,... en Cube moet geloof ik zelfs disc swappen
Ik wil je
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 11-11-2003 09:08]
quote:Mods
Op dinsdag 11 november 2003 09:06 schreef chibibo het volgende:
Een collega van me heeft ook een Xbox gekocht, puur omdat hij die kon ombouwen met o.a. een grotere hard disk waar hij dan zijn gedownloade spellen en films op kan zetten. Spellen vindt hij nl. te duur.Hij heeft 'm nu een maand of drie en alleen maar problemen gehad. Ding start niet op of blijft midden in een (origineel!) spel hangen.
Dat zal 'm leren!
quote:Ik niet; het is nl. wel handig om US spellen te kunnen spelen.
Op dinsdag 11 november 2003 09:08 schreef Chocobo het volgende:
ModsIk haat ombouwen !
Ik haat lui die een spelcomputer willen hebben, maar te gierig zijn om een cent aan spellen uit te geven.
Nu ga ik treinen.
quote:Besluit is gevallen. Ik vraag voor kerst een XBox aan mijn kuiken (als het te duur voor haar is leg ik wel bij)!!!
Op dinsdag 11 november 2003 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Je wilt al die Head to Heads op IGN ook niet zien soms zeker. Xbox is vaak gewoon de betere,... en dat is iets wat je moet accepteren. Zag bv wat head to head screens van PGA tour,.... GijsDaar zit zo serieus veel verschil in.
Die avonddouw die je bij de Xbox versie ziet zit niet eens in de PS2 versie,... en Cube moet geloof ik zelfs disc swappen
![]()
Ik wil je
ik heb zowel de XBox-versie als de GC-versie van Tiger Woods gespeeld, en grafisch is het ongeveer wel gelijk! Maar de zaken waar ik me nu aan erger zijn:
Maar goed, het blijft een wereldspel! Alleen ga je je na 40 uur spelen ergeren aan dit soort zaken.
Viel me inderdaad al op dat bij Head-to-Heads de XBox altijd de winnaar is. Behalve bij EA games waarbij de PS2 het voordeel heeft dat deze online kunnen worden gespeeld. Maar ik las gister dat EA met de 2005 games waarschijnlijk ook Live gaat ondersteunen. En ik ben niet zo'n online gamer, maar Live trekt me meer dat het onlinegebeuren van Sony. Al is het maar om de downloadable content en omdat ik tegen Gijsjes kan gamen.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 11-11-2003 09:26]
quote:*gunt*
Op dinsdag 11 november 2003 09:06 schreef chibibo het volgende:
Hij heeft 'm nu een maand of drie en alleen maar problemen gehad. Ding start niet op of blijft midden in een (origineel!) spel hangen.
quote:Ja! Nu heb je het voor elkaar! Wees maar blij!!!
Op dinsdag 11 november 2003 09:11 schreef chibibo het volgende:
Ik niet; het is nl. wel handig om US spellen te kunnen spelen.Ik haat lui die een spelcomputer willen hebben, maar te gierig zijn om een cent aan spellen uit te geven.
Nu ben ik ook op jou.
quote:Was vast een lurker.
Op dinsdag 11 november 2003 09:39 schreef Bastard het volgende:
Ik zeg nee, maar hij komt wel boven... dus ik "Kom Gijs" .. en die man op een spottelijke toon: "Giijjss"![]()
quote:ventilatieschoonmaker
Op dinsdag 11 november 2003 09:39 schreef Bastard het volgende:
Was net een ventilatieschoonmaker hier.. en die ging weer weg met zn spullen... Kat zat voor de deur, en hij vroeg of de kat naar buiten mocht gaan.
Ik zeg nee, maar hij komt wel boven... dus ik "Kom Gijs" .. en die man op een spottelijke toon: "Giijjss"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |