De zevende in de bekende Need For Speed reeks! Wat was je gewend? Ferrari's, Lamborghini's en Aston Martins. Deze auto's zul je in het zevende deel niet meer tegenkomen.
Need For Speed Underground is helemaal gericht op Streetracing!
Dus hield je van The Fast And The Furious dan zul je kwijlen bij NFS:U
In Underground stap je zelf in de schoenen van een Streetracer en probeer je met Sprints en racen door de stad je reputatie hoog te houden bij de andere streetracers, die zullen het je niet gemakkelijk maken. Maar met snel voetenwerk en en het bedienen van je versnelling met het gevoel waarmee je je "jongeheer" behandelt, dan zal het wel lukken.
Over Need For Speed Underground is heel veel te vertellen, meer dan goed voor je is. Ik wil hier geen heel boek neerzetten over NFS:U, dus laat de screens je de indruk geven welke ik probeer te beschrijven.
Lijkt wel erg op "The Fast And The Furious" en "2Fast2Furious" hé?
Yep, dat klopt helemaal, illegale streetraces, daar zal het allemaal om draaien. Maar wat nog leuker is: is dat je je persoonlijke auto gaat creëren, een auto helemaal naar jouw smaak. Volgens de makers van het spel zijn er rond de 72 miljard mogelijkheden om de auto's te tunen. Daar ben je wel even zoet mee denk ik.
Het is niet alleen de buitenkant veranderen en er alleen show mee te hebben, het draait ook om de auto's motorisch te tunen, zo snel mogelijk maken. Doe je dit niet, dan blijf je zielig achter bij de start als je tegenstanders al op de 200 km/h zitten. Alles wat je aan je auto verandert draagt de naam van de makers in real life. Zo zul je onder andere de volgende merken tegenkomen:
AEM Inc., Audiobahn, Bilstein, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach, Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS, Holley, Injen, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed, Nitrous Express Inc., O.Z, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco, StreetGlow, and Turbonetics Inc.
Dat het niet alleen om sprintjes trekken zal draaien is natuurlijk logisch. Je zult kunnen kiezen uit 3 mode's. Dit zijn:
Drag
Dit is dus het sprinten, zo snel mogelijk opschakelen en naar de finish sjoooven.
Circuit
Een baan met bochten afleggen, de bochten zo goe mogelijk nemen om een snellere tijd neer te zetten en als eerste over de finish te komen.
Drift
Hele leuk gedeelte, het opzettelijk de controle "verliezen" in een bocht en zo slippend de bocht door komen. Driften is een groot woord en niet zo kort uit te leggen. Daar zal ik dus niet te diep op ingaan.
Ik quote een stukje uit de Need For Speed Underground website.
quote:Dus online mogelijkheden zijn er ook! Zo zul je ook achter je PC kunnen racen met spelers die op een PS2 aan het spelen zijn.
Hit the streets in the world's most elite tuner cars, and take down the ultimate racers in your own customized machine. To own the streets, you'll have to risk it all in a variety of high-styling, high-speed events -- including Drift, Drag, and Circuit. Tune your car to perfection by winning hundreds of upgrade parts, then go underground for the most intense, addictive driving experience of your life. When it comes to speed, no other game comes close to delivering this kind of action. And while the need for speed is what keeps you coming back for more, custom looks are your ticket to scoring big with the crowds. You are what you drive in Need for Speed Underground.
KEY FEATURESFeel speed like never before. Graphics that obliterate the envelope and turbocharged physics make this the fastest gameplay experience ever.
Choose from 20 elite licensed tuner cars from Mitsubishi, Toyota, Subaru, and more.
Fully customize your car with hundreds of aftermarket parts from top-name manufacturers. Change your car's appearance to fit your personality, change its performance to fit your driving style.
Huge, highly detailed environments push your gaming hardware to the absolute limit as you battle to own the streets in your urban street machine.
Race hard and win upgrades, including weight reduction kits, turbo, suspension kits, tires, wheels, and nitrous.
Set the asphalt ablaze in a variety of game modes including Drift, Drag, and Circuit.
Go underground and become the ultimate street racer in the epic Story mode.
Build your ideal car, take it online, and take on the world's fastest competition. (PS2 only)
Heb ik al gezegd dat ze allemaal volledig tunebaar zijn?
Release
PC, Playstation 2, XBOX, GameCube en Game Boy Advance. Release Datum staat nu op 20 November!
Officiële site
Officiële Need For Speed: Underground site
Demo:
Streetracer
[Dit bericht is gewijzigd door Streetracer op 11-11-2003 00:42]
Echt een super wreed spel om bij te
petje af voor de boys van ea games!
quote:Kon zo snel ff niets anders vinden om het een beetje in te delen.
Op dinsdag 11 november 2003 00:31 schreef SwOoSh het volgende:
vanwaar die mooie spoilers?
-Edit- Gefixt
[Dit bericht is gewijzigd door Streetracer op 11-11-2003 00:43]
Ziet er erg mooi uit iig, tijd voor een pc upgrade denk ik
quote:je neemt de woorden uit me mond... wil ook het spel hebben zsm en heb nieuwe video kaart nodig
Op dinsdag 11 november 2003 00:41 schreef Rieuwert het volgende:
Wanneer komt ie eigenlijk uit? Kan het zo snel niet vinden..Ziet er erg mooi uit iig, tijd voor een pc upgrade denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door Sjiwan op 11-11-2003 00:45]
quote:Voor mij is de maat hiermee vol, qua pc
Op dinsdag 11 november 2003 00:43 schreef Sjiwan het volgende:[..]
je neemt de woorden uit me mond... wil ook het spel hebben zsm en heb nieuwe video kaart nodig
Nog 23 minuten en de demo is binnen.. maar ja dat gaat a) niet draaien op een radeon 9000 pro/amd 1000/512 DDR en b) geen volledige mogelijkheden zuigt.
Weet iemand trouwens hoe je die belachelijke dead-zone in de demo uitkrijgt?:{
(Logitech MOMO Force)
quote:Yup.. ziet er allemaal geweldig uit...
Op dinsdag 11 november 2003 00:51 schreef crash_bandicoot het volgende:
nou ik heb de demo gespeeld op een amd 2200 en een 64 mb gforce video kaartje en kon hem makkelijk draaien wel,
geweldig spel heb die demo levels, vele malen zitten doen.die nitro boost is helemaal geweldig,en het geluid en beeld ook.
Is natuurlijk geen probleem, direct een vuistdik exemplaar erop waarvan je kleur ook nog eens compleet kan aanpassen aan de hand van een kleurenpalet.
Ohja, voor de mensen met de demo, mijn "circuit time" : 1.23.23
Iemand sneller?
en me circuit tijd 1.20.85 (en dan nog 2e zijn tegen de computer :S)
Me reputation points zijn nu bij Drag: 4697 en bij Circuit: 184
Try to beat me :7
Ik dacht echt, wtf doet mijn oude pc'tje nou, draait gewoon soepel
PIII 1000
32 mb videokaart!
Zo soepel als de tering
Bij voorbaat dank.
quote:is er nog niet, in amerika komt ie de 20e uit, dus 21e zal die wel ergens te vinden zijn
Op dinsdag 11 november 2003 16:10 schreef BrauN het volgende:
In navolging op dit briljante topic, cycling manager 3, zou ik deze vraag gaarne toegepast zien op NFS UndergroundBij voorbaat dank.
*zoef*
Geweldig spel, nog 9 daagjes Ik ga dit spel zeker voor de xbox kopen, jammer dat het niet live is maar ach. De demo is erg leuk, maar ik verheug me vooral op het tunen want die nissan 350z ben ik nu wel zat.
Word fijn fijn fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |