je krijgt dat filmpje EENS toch wel te zien, net als dat je die cd toch EENS krijgt te horen.
quote:Ok mr. muzieknerdopperhoofd.
Op donderdag 13 november 2003 20:06 schreef Seborik het volgende:
Hey nerdjes, mag het nu weer over muziek.
Kijken jullie al een beetje uit naar het album ? IK WEL
Zo beter
quote:het is teninste ontopic
Op donderdag 13 november 2003 21:18 schreef crN het volgende:
Wie niet hier?
ik hoop dat ze daarin toch een mooie afsluiter maken. op de meeste cd's vind ik ze met goede nummers afsluiten.
s/t -> kill the president
ignition -> forever and a day
smash -> smash
ixnay -> change the world
americana -> pay the man
co1 -> huck it
quote:Opperhoofd.... pas op dalijk krijg je nog een ban.
Op donderdag 13 november 2003 20:12 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ok mr. muzieknerdopperhoofd.
quote:Mijn favoriet is ook The Noose, maar ik vind hem neit echt op Meaning Of Life lijken, meer iets als Have You Ever.
Op donderdag 13 november 2003 21:58 schreef mikezwet het volgende:
The Noose is mijn favoriet tot nu toebeetje meaning of life achtig
Maar Head Around You is ook een van de betere nummers. Samen met The Noose de beste nummers van Splinter zover ik dat kan horen in die 30 seconden.
En het stukje dat in de Da Hui video zit is When you're in prison, er staan namelijk nergens credits voor het nummer en klinkt hetzelfde en als het net zoiets is als Pay The Man dan zit er een flink stuk voor.
quote:Dat is Race against myself.
Op donderdag 13 november 2003 23:10 schreef Ixnay het volgende:
En dat rustige stukje wat in dat filmpje "The Offspring in The Studio" (die nu ook op de officiële site staat), wat na Head Around You komt, is dat nou Race Against Myself?
quote:idd dat is wel jammer, volgens mij is dat ook een van de mindere van het album.
Op donderdag 13 november 2003 23:21 schreef smash789 het volgende:
Never Gonna Find Me heeft een héle erge 'CO1-feel' vind ik.
Verder vind ik (Can't Get My) Head Around You de beste
quote:Ik vind Never gonna find me juist een heel erg nummer wat zo op Smash zou kunnen staan.
Op donderdag 13 november 2003 23:21 schreef smash789 het volgende:
Never Gonna Find Me heeft een héle erge 'CO1-feel' vind ik.
quote:Geen idee, Josh van offspringvideos.com stuurde me een mailtje dat iemand het concert aan het rippen was en hij zou me mailen als ie meer wist, een vriend van hem (scott) vertelde me dat ook al, dus
Op vrijdag 14 november 2003 10:35 schreef NRK het volgende:
welk concert? die secret shows? of welke? zo ja, wanneer? welke dag? waar? etc? want ehhhh ja je maakt me nu wel heel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |