abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14522634
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14522663
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:17 schreef Speed1971 het volgende:

Ach haat en liefde liggen erg dicht bij elkaar

Maar een voorbeeld nemen aan de Den Haag supporterssukkels, dat zal toch wel niet.

En hou eens op met dat neuzen van je. Beetje sneu omdat elke keer weer te noemen.

Ik doelde gewoon op de anti neuzen sfeer, maar sowieso mag er in het algemeen in de stadions meer een anti sfeer hangen vind ik, daarvoor ben je 12e man.
Vroeger werden tegenstanders 90 minuten lang keihard uitgefloten bij balbezit, heerlijk.

En neuzen schrijf ik hier al tijden, simpelweg om kut kanker joden zo veel tikken is

en Golfer en Doc dat niet zo leuk vinden, terecht overigens

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 10-11-2003 13:24]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_14522667
MokroKees is jarig, die slaat een beetje door
pi_14522690
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:09 schreef err het volgende:

[..]

wel 's gehoord van het clubkaart systeem?

Alsof dat zo waterdicht is..
Al werken ze bij Den Haag nu toch met persoonlijke cards, toch?
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 10 november 2003 @ 13:28:04 #155
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_14522806
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:23 schreef SCH het volgende:
MokroKees is jarig, die slaat een beetje door
hagenezen slaan altijd door
kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
pi_14522923
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:37 schreef Doc het volgende:

Die zijn er ook te veel bij Ajax.

Bij FCDH relatief echter meer...

Er waren er anders zat die gewoon op het affiche afkomen, de wedstrijd helemaal niet bijwonen, maar alleen komen voor de sensatie/mogelijke rellen, waarbij meer dan de helft waarschijnlijk geen enkele binding met FC Den Haag heeft, mogelijk zelf sniks om voetbal geeft.

Als je rotzooi wil schoppen, kies je je mogelijkheden, en dan is binnen het voetbal, deze affiche die met het grootste risico gehalte.

maandag 10 november 2003 @ 13:32:28 #157
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_14522930
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:24 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Alsof dat zo waterdicht is..
Al werken ze bij Den Haag nu toch met persoonlijke cards, toch?

dat is redelijk waterdicht ja, aangezien je foto erop staat.
Gewoon bij alle clubs verplicht stellen voor zover dat nog niet gebeurt en kappen met het toelaten van uitsupporters. Ja, de goede leiden onder de kwaden, maar het scheelt gewoon bakken geld en laat het er momenteel nou net zo zuinig aan toegaan in NL.
pi_14522974
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:48 schreef Thetallguy het volgende:
Goed, volgende wedstrijd Twente uit, Twente verliest van Zwolle, DH wint vanZwolle dus er moet iets mogelijk zijn

Zit dan bij mn vriendin in Oldenzaal dus maar eens kijken of ik nog op een of andere manier aan kaartjes kan komen

Twente heeft geen of echt amper losse kaarten voor verkoop, dus dat gaat lastig worden voor je.

Maar goed, ik denk dat de selectie op zich wel kracht en vertrouwen kan putten uit deze wedstrijd want het viel me allemaal wel mee, en tegen Twente zouden 1 of 3 punten zeer welkom zijn.

pi_14523038
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:33 schreef DIGGER het volgende:
Maar goed, ik denk dat de selectie op zich wel kracht en vertrouwen kan putten uit deze wedstrijd
Serieus?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14523135
wat doen al die nepjoden nou weer hier in dit topic, normaal gaat et heel langzaam met de posts in het ado topic, maar nu die internet ajaxsupporters ff langskomen schiet het gelijk vol.

En ik snap echt niet wat jullie komen zeiken hier.
Het is al jaren lang raak met ajax en rellen, en nu gaat het in den haag een keertje los na 13 jaar en dan moet ado weer opgeheven worden en gedegradeerd worden en nog meer dom gelul. Nou ik weet een betere, als je nou gwoon ajax laat degraderen heb je per jaar zowiezo 4 of 5 risico wedstrijden minder. Jullie proberen alleen maar je eigen gedrag goed te praten, terwijl jullie zelf alles proberen kort en klein te slaan. Tegen psv, utrecht enzoveert dit jaar niets aan de hand, maar de joden komen en het is raak, zet je aan het denken of niet?

maandag 10 november 2003 @ 13:39:52 #161
44699 err
pi_14523156
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:38 schreef HarrieXL het volgende:
Nou ik weet een betere, als je nou gwoon ajax laat degraderen heb je per jaar zowiezo 4 of 5 risico wedstrijden minder.
pi_14523171
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:36 schreef zjroentje het volgende:

Serieus?

Ja.

Tot de rust ging het toch naar mogelijkheden prima? Den Haag is alng in de wedstrijd geweest kwa stand, veel langer dan ik en menigeen had verwacht, dus dat is gewoon positief en daar moet je als speler moed uit putten.

pi_14523215
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:40 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ja.

Tot de rust ging het toch naar mogelijkheden prima? Den Haag is alng in de wedstrijd geweest kwa stand, veel langer dan ik en menigeen had verwacht, dus dat is gewoon positief en daar moet je als speler moed uit putten.

Mwah, als het na een kwartier 0-2 is, hebben jullie ook niks te zeggen.

Wat ik wel verbijsterend vind is dat ADO zowel tegen PSV als Ajax met een man meer situatie niks weet te doen. Bedroevend eigenlijk.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 10 november 2003 @ 13:42:34 #164
44699 err
pi_14523239
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Mwah, als het na een kwartier 0-2 is, hebben jullie ook niks te zeggen.

Wat ik wel verbijsterend vind is dat ADO zowel tegen PSV als Ajax met een man meer situatie niks weet te doen. Bedroevend eigenlijk.

joh alsof dat nooit vaker voorkomt. Het is algemeen bekend dat met 10 man helemaal geen nadeel hoeft te zijn omdat ze over het algemeen veel scherper gaan spelen.
pi_14523292
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:42 schreef err het volgende:

[..]

joh alsof dat nooit vaker voorkomt. Het is algemeen bekend dat met 10 man helemaal geen nadeel hoeft te zijn omdat ze over het algemeen veel scherper gaan spelen.

Het hoeft idd niet, maar als ik dan zie hoe er bij die vierde goal wordt verdedigd met een man meer....
pi_14523377
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:44 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Het hoeft idd niet, maar als ik dan zie hoe er bij die vierde goal wordt verdedigd met een man meer....

alsof jij het doorhebt als je moeder een man meer of minder heeft
  maandag 10 november 2003 @ 13:48:52 #167
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14523433
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:13 schreef DIGGER het volgende:
Toch weer lekker hoor, er straalt nergens zo veel haat jegens die neuzen van de tribunes af als in het Zuiderpark, heerlijk.

Daar kan elke club alleen maar een voorbeeld aan nemen, toch?

Ik vind het ook heerlijk hoor, hoe meer ze ons haten, hoe beter: Nobody likes us, we don't care

Jullie hadden ook weer mooie liedjes uit de doos gehaald:
- Jâhde gaan èraan âhle âhle
- We gaan op jâhdenjach
- Jâhde zèn bang âhle âhle

Mooi, die totale ontlading toen jullie scoorden, van gekkigheid wisten die apen bij jullie op de tribunes niet wat ze moesten doen: rennen, springen, zwaaien, middelvingers en handen naar de kruizen

Nog mooier: de totale ontreddering en aggressie die ontstond toen duidelijk werd: Joden zijn nog steeds de baas in hopjesstad

pi_14523536
quote:
wat doen al die nepjoden nou weer hier in dit topic, normaal gaat et heel langzaam met de posts in het ado topic, maar nu die internet ajaxsupporters ff langskomen schiet het gelijk vol.
Wees blij, beetje leven in dit topic kan geen kwaad..
quote:
Tegen psv, utrecht enzoveert dit jaar niets aan de hand, maar de joden komen en het is raak, zet je aan het denken of niet?
Dat jullie rotzooi zouden gaan trappen stond vantevoren al vast, of dachten jullie ook maar een moment dat jullie werkelijk zouden winnen?

Nahja over 10 jaar weer een kans..

maandag 10 november 2003 @ 13:53:54 #169
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14523611
quote:
nepjoden, internet ajaxsupporters
Ik viel me niet aangesproken
quote:
Tegen psv, utrecht enzoveert dit jaar niets aan de hand, maar de joden komen en het is raak, zet je aan het denken of niet?
Klopt, dat zet je inderdaad aan het denken hoe diep de haat bij jullie zit.....toen jullie promoveerden werden er gelijk t-shirts gedrukt en mp3's gemaakt met "Joden, we are back"

Das gewoon grappig en heel aandoenelijk

maandag 10 november 2003 @ 14:15:22 #170
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14524287
Ik lèf meâh toe naah de wedstrède tege Fèjeinoâh
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_14524707
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:51 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nahja over 10 jaar weer een kans..

eerst 1 februari toch nog?

Trouwens best aardige cijfers voor DH in de VI, geeneen onvoldoende voor het eerst geloofik

2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_14525208
Gatverdamme een jood die dit topic heeft geopend en dan wel met zo'n post.. edit door golfer:******** !

En voor SCH; jij hebt het telkens over echte supporters maar ga mij niet vertellen dat die mensen geen echte supporters zijn ! Den Haag hooligans zijn er altijd al geweest, ook in moeilijke tijden tegen kankahclub als Top Oss uit met -5 en toch gaan !

Ga lekker in je eigen boeren en joden topics lopen ouwehoeren want als je er niet bij was hoor je er nix over te zeggen.

Meneer SCH leest een stukkie uit de volkskrant en hij heeft z'n mening al weer klaar hoor. Dat stukkie was echt stemmingmakend en zoooooo overdreven. Ze zitten volgens mij allemaal te rukken in dat pershokkie en met richtmicrofoons op midden noord te mikken om maar IETS shockerends op te nemen.

Rot allemaal lekker op uit dit topics, hagenezen en mensen die niet zo kortzichtig zijn only ! Ik ga ook niet in jodentopics kijken wat daar allemaal te lezen valt over de vriendin van vd baard..

Zo.

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 10-11-2003 16:42]

pi_14525733
Waarom hebben die 020 prutsers toch altijd zo'n grote bek als ze winnen. Die 'rellen' zijn begonnen door mensen die niet eens in het stadion zijn geweest. Want al voordat de wedstrijd was afgelopen voerde de ME charges uit buiten het stadion.

En wat is er gebeurd? Eigenlijk helemaal niets, totdat de ME het weer saai vond worden en gewoon er op los begon te slaan.

Voor ons zielige SCH vriendje nog een stukje uit Trouw:

quote:
Voetbal / Koeman lacht om Israel en om spel Ajax
door Rob Pietersen
2003-11-10

Na twaalf jaar kreeg ADO gisteren Ajax weer op bezoek. Er was naar uitgekeken door de Haagse supporters, de goedwillenden en de kwaadwillenden. Trainer Rinus Israel wist echter dat een eerste Haagse zege sinds het seizoen '80-'81 irreëel was. ,,We hadden Ajax alleen iets langer weerstand willen bieden'', sprak hij, allerminst ontgoocheld na de 1-4 nederlaag.

DEN HAAG - Zijn spelers worden wel eens gek van hem. Van zijn cynische humor. Rinus Israel noemt blunderende keepers blunderende keepers, stuntelende verdedigers stuntelende verdedigers en spaart falende aanvallers evenmin.

Toen Ajax gisteren in het Zuiderpark na een uur met tien man verder moest (na de tweede gele kaart voor Heitinga), wist Israel genoeg. Ondanks de kleine achterstand van 1-2 wist hij zich toen kansloos. ,,Wij spelen nu eenmaal feller tegen elf tegenstanders dan tegen tien'', zei hij. Cynischer kon hij niet zijn.

PSV'er Kezman liet begin oktober op bezoek bij ADO zijn elleboog wapperen en kreeg rood. ,,Toen ging ik er eens lekker voor zitten, maar kregen we er tegen tien man nog drie om onze oren'', sprak Israel. ,,En als je vandaag ziet hoeveel ruimte onze vier verdedigers drie Ajax-aanvallers geven... Het kwaliteitsverschil is groot. Heel groot.''

ADO bood Ajax een helft zeer goed tegenspel. De nummer zestien van de ranglijst nam in de zeventiende minuut zelfs de leiding, nadat Ajax-huurling Van der Gun met een goede voorzet Stroeve bediende.

Een kwartier later kwamen de Amsterdammers op gelijke hoogte. Heitinga kopte de bal uit een corner van Sneijder in het Haagse doel. ,,Ajax zette heel gluiperig een blok. En toen kopte er eentje heel stiekem in'', wist Israel. ,,Is het niet, Ronald?'' Koeman knikte: ,,Vroeger bij jou, was zo'n truc met een blok echt niet gelukt.''

Koeman voelde zich lekker in de perskamer van Den Haag, waar opnieuw een collega de show stal. Vorige week irriteerden de uitspraken van Adriaanse hem, om de voormalige bikkelharde verdediger van Feyenoord moest hij lachen.

Er viel gisteren voor Koeman ook meer te grinniken. Op zijn tactiek tegen AZ en Celta de Vigo (achtereenvolgens winst en verlies met 3-2) viel wel wat aan te merken, Ajax' basis van gisteren oogde logisch. De geschorste Van der Vaart werd vervangen door Litmanen, die voor het eerst dit seizoen startte. In vergelijking met de basis in Vigo moesten De Jong en Yakubu plaatsmaken voor Sneijder en Heitinga.

De vorig seizoen langdurig geblesseerde Heitinga speelde naast Escudé in het centrum. Koeman wil dat er achterin beter wordt gecommuniceerd én dat Heitinga als het kan inschuift. ,,Heitinga is zo opgeleid, buitenlanders durven dat minder'', zo legde hij eerder al eens uit.

De 19-jarige verdediger uit de eigen opleiding speelde gisteren goed, maar kreeg van Koeman uiteindelijk toch een onvoldoende. Dat kwam door twee domme gele kaarten, twee keer voor het neertrekken van een tegenstander. Tweemaal gebeurde dat nadat Heitinga treuzelde en de bal dreigde te verspelen.

Scheidsrechter Vink trok de rode kaart na een uur, toen Sneijder Ajax al op voorsprong had gezet. ADO Den Haag mocht nog geen minuut hopen op een spannend vervolg. Nog voordat Koeman met Pasanen een extra verdediger kon inbrengen, zorgde Ibrahimovic voor de 1-3. Ajax' vierde treffer kwam in de tachtigste minuut op naam van invaller Sikora.

Bij ADO tegen PSV werd Kez man een halfuur geprovoceerd door het Haagse schorrie-morrie op de Aad Mansveldtribune, dat akelige liedjes zong. Het bestuur van de Haagse club had gisteren voor tienduizend toetertjes gezorgd om het ziekelijke gezang te overstemmen.

De speaker in het Zuiderpark herhaalde telkens weer de oproep: ,,Houd U het netjes: gebruik die toeter''. ,,Dit is Nederland. Dit is een groot probleem. Misschien moeten we er met z'n allen aan wennen'', sprak Koeman.

Hopelijk wennen 'we' er nooit aan. Hopelijk worden die zingende vandalen ooit het stadion uitgetoeterd.

Op 1 maart 1987 werd ADO Den Haag - Ajax gestaakt. Toen veegde de mobiele eenheid het stadion leeg, werden politiepaarden op de tribunes 'uitgelaten'. Nu was de sfeer in het stadion allerminst vriendelijk, grimmig zelfs door de helikopter in de lucht en al die witte helmen en blauwe busjes. Rellen waren er echter niet in het stadion. Dat was een piepklein pluspuntje. De eerste ADO - Ajax is weer achter de rug. Misschien wordt het ooit weer een 'normale' voetbalmiddag.

bron: trouw

En amsterdommers tieft een end op uit dit topic en vervuil je eigen topics..
pi_14525891
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:05 schreef Eibertje het volgende:
[..]

En amsterdommers tieft een end op uit dit topic en vervuil je eigen topics..

Mooi stukkie uit de Trouw wel

En die amsterdommertjes zijn er natuurlijk trots op eindelijk een topic over een echte club te openen

2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  maandag 10 november 2003 @ 15:20:11 #175
72019 zaffi
iek heb twee blaffer!!!
pi_14526130
Tis toch schitterend dat die haat zo groot is. Het zou bij iedere club zo moeten wezen, of het nu tegen Ajax, PSV of Feyenoord is.

Zou de competitie toch een stuk leuker maken in Nederland.

En al die lui die nu zeggen dat ze willen dat Den Haag er weer uit moet. Wil je nou echt liever tegen Helmond Sport spelen. We hebben al veel te veel van die nietszeggende ploegen als rbc, volendam, zwolle in de HCE. Wees blij dat Den Haag erbij zit.

Ben overigens geen Den Haag-supporter voor de duidelijkheid.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')