Cd The Litanies of Satan
Haar muziek bestaat voornamelijk uit haar stem en daarbij ook regelmatig bijvoorbeeld een vorm van industrial.
Discography:
Medea Tarantula (1977)
Les yeux sans sang [Eyes Without Blood] (1978)
Tragouthia apo to aima exoun fonos [Song From The Blood Of Those Murdered] (1981)
Wild Women with Steak Knives for solo scream (1982-83)
Litanies of Satan (1982-83)
Panoptikon (1982-83)
Masque of the Red Death (The Divine Punishment (Deliver Me From Mine Enemies / Free Among The Dead, Saint of the Pit, You Must Be Certain Of The Devil; 1984-End of the Epidemic).
Plague Mass (1984-End of the Epidemic)
The Singer (1991)
Vena Cava (1992)
Insekta (1993 - Currently in Development)
The Sporting Life (with John Paul Jones; 1993-94)
Schrei 27 (1995)
Schrei X (1995)
Malediction and Prayer (1996-98)
Nekropolis (1997 - Currently in Development)
Defixiones, Will and Testament (1997 - Currently in Development)
La Serpenta Canta (1999 - Currently in Development)
zijn er nog meer fans?
http://www.hrmusic.com/ram/dgsatan.ram
Check it out!
Heel goed!
Vergeet ik helemaal de link naar de officiele website erbij te zetten
Idd, heb alleen die Litanies of Satan, dankje overigens jeex
maar ik begin het hoe langer hoe meer te waarderen, echt geweldige uithalen die ze met haar stem kan doen
Was ook wel nieuwsgierig naar wat ze met die ex-basis van LedZep gedaan had...
Jaaa, een topic over haar . Goed werk. Ik vind het een geweldige zangeres met een indrukwekkend stemgeluid. Uitermate krachtig en 'haunting'. Vooral nummers van het in 1986 uitgekomen "You Must Be Certain of the Devil" vind ik heel erg mooi, zoals Double Barrel Prayer. Echt heel goed.
quote:Ah, DAT is de LP die ik op tape heb!
Op zondag 9 november 2003 05:31 schreef Massive het volgende:
[afbeelding]Jaaa, een topic over haar
. Goed werk. Ik vind het een geweldige zangeres met een indrukwekkend stemgeluid. Uitermate krachtig en 'haunting'. Vooral nummers van het in 1986 uitgekomen "You Must Be Certain of the Devil" vind ik heel erg mooi, zoals Double Barrel Prayer. Echt heel goed.
(Satan - The Devil, je haalt die twee zo makkelijk door elkaar )
quote:Helaas reageren er echt veels te weinig mensen
Op zondag 9 november 2003 05:31 schreef Massive het volgende:
[afbeelding]Jaaa, een topic over haar
. Goed werk. Ik vind het een geweldige zangeres met een indrukwekkend stemgeluid. Uitermate krachtig en 'haunting'. Vooral nummers van het in 1986 uitgekomen "You Must Be Certain of the Devil" vind ik heel erg mooi, zoals Double Barrel Prayer. Echt heel goed.
quote:Niet helemaal verassend, want echt toegankelijk zou ik de muziek niet noemen. Het valt allereest niet in een bekend en populair hokje, en daarnaast vond ik het ook gewoon erg wennen met haar stem. Maar toch blijft het heel indrukwekkend.
Op zondag 9 november 2003 10:30 schreef Graveland het volgende:[..]
Helaas reageren er echt veels te weinig mensen
quote:Inderdaad, ze kan ook zo reuze snel dingen doen met haar stem. De cd Plague Mass, die is live, heel indrukwekkend.
Op zaterdag 8 november 2003 23:32 schreef Graveland het volgende:
*meldtIdd, heb alleen die Litanies of Satan, dankje overigens jeex
maar ik begin het hoe langer hoe meer te waarderen, echt geweldige uithalen die ze met haar stem kan doen
En ze deed een hele brute 'confersatie' met iets evils dmv twee microfoons.
Way impressive!
Wat jij beschrijft lijkt The Litanies of Satan wel, maar ok wel wat Plague Mass.
quote:You must be certain of the Devil is inderdaad heel erg goed.
Op zondag 9 november 2003 05:31 schreef Massive het volgende:Jaaa, een topic over haar
quote:Kom kom, Double Barrel Prayer werd ook wel eens in de inrichting gedraaid. Helas niet al te vaak, haar muziek is niet enorm dansbaar.
Op maandag 10 november 2003 12:40 schreef Elegy het volgende:
Ik ken alleen "Gloomy sunday" van haar, maar het klinkt interessant.
Binnenkort eens even uitproberen
Ik heb haar nu 4 keer life gezien, alle keren was het overweldigend. (Vooral de eerste keer, ik zat 1e rij, midden, en was enigszins onvoorbereid meegesleurd...)
Ik heb zelf the singer (mijn favoriete album), malediction and prayer, the sporting life en wat verzamelaars waar ze op staat, evenals de samenwerking met Recoil op hun abum 'liquid'. (Ik kan een album missen, ik luister er niet enorm vaak naar.)
quote:Hee Alecks
Op maandag 10 november 2003 13:18 schreef Alecks het volgende:[..]
Kom kom, Double Barrel Prayer werd ook wel eens in de inrichting gedraaid. Helas niet al te vaak, haar muziek is niet enorm dansbaar.
Ik heb haar nu 4 keer life gezien, alle keren was het overweldigend. (Vooral de eerste keer, ik zat 1e rij, midden, en was enigszins onvoorbereid meegesleurd...)
Ik heb zelf the singer (mijn favoriete album), malediction and prayer, the sporting life en wat verzamelaars waar ze op staat, evenals de samenwerking met Recoil op hun abum 'liquid'. (Ik kan een album missen, ik luister er niet enorm vaak naar.)
Inrichting in de Kalenderpanden of de Silo? Silo ben ik nog nooit geweest namelijk
En er komt zo veel voorbij, ik kan dat niet allemaal onthouden hoor
quote:zelf zijn plague mass en the litanies of satan m'n favo albums. Ze heeft ook met Jane's Addiction muziek gemaakt.
Op maandag 10 november 2003 13:18 schreef Alecks het volgende:[..]
Kom kom, Double Barrel Prayer werd ook wel eens in de inrichting gedraaid. Helas niet al te vaak, haar muziek is niet enorm dansbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |