p.s. irriteer me aan mensen die iedereen op allerlei manieren continu corrigeren (behalve voor de lol dan ),en als je zin hebt corrigeer me bericht maar
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 12:03 schreef WittE_ReuS het volgende:
Ik word niet goed van die mensen die altijd klagen over het niet goed gebruiken van de Nederlandse taal, hebben jullie niets beters te doen dan andere mensen die een bericht getypt hebben te corrigeren op hun taal gebruik? Iedereen begrijpt toch wat er staat, dus waar maken jullie je eigen je druk om? Word dan leraar ofzo, dan MAG je de hele dag corrigeren.P.S. Irriteer me aan mensen die iedereen op allerlei manieren continu corrigeren (behalve voor de lol dan
), en als je zin hebt, corrigeer me bericht dan maar
.
quote:maargoed.
Op zaterdag 8 november 2003 12:03 schreef WittE_ReuS het volgende:
Ik word niet goed van die mensen die altijd klagen over het niet goed gebruiken van de nederlandse taal,hebben jullie niets beters te doen dan andere mensen die een bericht getypt hebben te corrigeren op hun taal gebruik ,iedereen begrijpt toch wat er staat ,dus waar maken jullie je eigen druk om,word dan leraar ofzo ,dan MAG je de hele dag corrigeren.p.s. irriteer me aan mensen die iedereen op allerlei manieren continu corrigeren (behalve voor de lol dan
),en als je zin hebt corrigeer MIJN bericht maar
quote:srry moest ff
Op zaterdag 8 november 2003 12:07 schreef D_systems het volgende:
Iedereen mag typen wat hij/zij wil.BTW: Leuk en orgineel topic
quote:corrigeer dan wel goed a.u.b.
Op zaterdag 8 november 2003 12:08 schreef Xante het volgende:[..]
quote:* "Sorry, moest even" zeg je dan!*
Op zaterdag 8 november 2003 12:11 schreef WittE_ReuS het volgende:[..]
srry moest ff
quote:Ik ben ook niet helemaal foutloos met mijn berichten ,maar dat er sommige mensen zijn die zich druk maken over een verkeerde d of t ,hebben zeker verder geen sociaal leven of vrienden omdat ze de berichten zo aandachtig lezen dat ze de taalfouten eruit gaan halen .
Op zaterdag 8 november 2003 12:09 schreef Lucille het volgende:
Maar soms is het taalgebruik wel zo slecht dat een 6 jarige het bijna nog beter kan. Het taalonderwijs in Nederland is gewoon klote, ik ben ook niet tevreden over mijn eigen spelling.
maar voor die taalknobbeltjes GET A LIFE
quote:damn doe ik het alweer
Op zaterdag 8 november 2003 12:13 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
* "Sorry, moest even" zeg je dan!*
quote:Net als mensen die je in het eggie ook de hele tijd lopen te verbeteren. Uiteraard wel goed bedoeld, maar zoooo zwaar irritant. Als de boodschap begrepen is, waarom dan nog mierenneuken.
Op zaterdag 8 november 2003 12:16 schreef WittE_ReuS het volgende:[..]
Ik ben ook niet helemaal foutloos met mijn berichten ,maar dat er sommige mensen zijn die zich druk maken over een verkeerde d of t ,hebben zeker verder geen sociaal leven of vrienden omdat ze de berichten zo aandachtig lezen dat ze de taalfouten eruit gaan halen .
maar voor die taalknobbeltjes GET A LIFE
quote:my point exactly
Op zaterdag 8 november 2003 12:18 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Net als mensen die je in het eggie ook de hele tijd lopen te verbeteren. Uiteraard wel goed bedoeld, maar zoooo zwaar irritant. Als de boodschap begrepen is, waarom dan nog mierenneuken.
als ik mierenneuk verdienen ze dat dan ook, doen dan heel intelligent, en pochen over hun opleiding, maar kunnen niet eens normaal 'schreiven' en maken meestal de ik 'vindt' fout
ik geef je groot gelijk weetje, want wtf mang, taal aint no important
je scoort een lekker wijf om je skills en je clothes
niet om je taal, want je wil tog niet zo'n puristendoos
tjikketjik sweetie dushis schrijven het best
ThErE LaNgUaGe WiLl Be NeKsT
peas out
quote:Echter is taal niet recht-evenredig met intelligentie, eerder met de intellectualiteit.
Op zaterdag 8 november 2003 12:25 schreef realist het volgende:
soms is het inderdaad mierengeneuk om mensen te corrigeren
het ligt voor mij persoonlijk ook aan het soort topique, in ONZ stoor ik mij er minder aan dan in DIGals ik mierenneuk verdienen ze dat dan ook, doen dan heel intelligent, en pochen over hun opleiding, maar kunnen niet eens normaal 'schreiven' en maken meestal de ik 'vindt' fout
quote:Correct
Op zaterdag 8 november 2003 12:27 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Echter is taal niet recht-evenredig met intelligentie, eerder met de intellectualiteit.
quote:huh?
Op zaterdag 8 november 2003 12:27 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Echter is taal niet recht-evenredig met intelligentie, eerder met de intellectualiteit.
quote:get a life dan ipv mensen corrigeren (is goed bedoeld advies)
Op zaterdag 8 november 2003 12:29 schreef DaMart het volgende:
Wat is er mis met goed bedoelde adviezen ? Slechter wordt je er niet van ... vaak kan het ook niet slechter namelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |