quote:Als hij echt zo gaaf is ga ik hem ook wel halen. Kunnen we dan ook samen in een team of niet?
Op woensdag 12 november 2003 10:56 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zon gevoel dat ik rainbow six zelf ook moet halen
quote:Ja
Op woensdag 12 november 2003 15:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Als hij echt zo gaaf is ga ik hem ook wel halen. Kunnen we dan ook samen in een team of niet?
quote:nog maar 2 uur en dan heb ik hem
Op woensdag 12 november 2003 15:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja
En met choco er bij,.. beetje keten en "clear" roepen
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja
En met choco er bij,.. beetje keten en "clear" roepen
Rainbow Six is echt een soort FPS met Splinter Cell gameplay.... dus verwacht geen unreal of een echte zware shooter,... tis sluipen,...beoordelen en striken
Alles deuren bezetten, flash grenade naar binnen en naar binnen stormen,...
quote:kan niet wachten, IK WIL NAAR HUIS TOE
Op woensdag 12 november 2003 16:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
Rainbow Six is echt een soort FPS met Splinter Cell gameplay.... dus verwacht geen unreal of een echte zware shooter,... tis sluipen,...beoordelen en striken
quote:Ja maar dat kan vlotter als je wat biertjes op hebt
Op woensdag 12 november 2003 16:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
quote:Toen ik de eerste keer (kut ben de naam kwijt, ook sluip spel met die kale) ging spelen had ik behoorlijk wat pils op. Ik moet je zeggen dat het spel een stuk moeilijker is met je ballers en veel geweld naar binnen stormen.
Op woensdag 12 november 2003 16:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja maar dat kan vlotter als je wat biertjes op hebt
quote:Tgaat om de fun
Op woensdag 12 november 2003 16:33 schreef Menyo het volgende:[..]
Toen ik de eerste keer (kut ben de naam kwijt, ook sluip spel met die kale) ging spelen had ik behoorlijk wat pils op. Ik moet je zeggen dat het spel een stuk moeilijker is met je ballers en veel geweld naar binnen stormen.
Wat een gedoe zeg. Nu moet ik opzeggen, dan wordt het over ongeveer 1,5 maand afgesloten. Dan kan ik zo'n kitje halen en dan weer helemaal opnieuw registreren. En dan kan ik niet dezelfde tag houden.
quote:in het live dashboard heb je toch een optie om een nieuwe subscription key in te vullen
Op woensdag 12 november 2003 16:39 schreef Menyo het volgende:
Ik heb net mijn live! trial opgezegd.Wat een gedoe zeg. Nu moet ik opzeggen, dan wordt het over ongeveer 1,5 maand afgesloten. Dan kan ik zo'n kitje halen en dan weer helemaal opnieuw registreren. En dan kan ik niet dezelfde tag houden.
Iemand die op de helpdeks werkt bij XBOX (ik werk in hetzelfde gebouw) heeft mij vertelt dat als je daar de nieuwe key invuld (die van het starterspakket) dat dan je trial verlengt wordt met behoud van je gamertag.... het voordeel is dat je dan een headset hebt.
quote:ben nog op mijn werk, zal straks kijken
Op woensdag 12 november 2003 16:39 schreef Bastard het volgende:
Niemand de filmpjes gezien van deus ex? Moet ik dan echt de direct links neer plempen?
quote:
Xbox Halo to go online?
[12/11/2003: 12:37]
Latest Halo rumours suggest an online Deluxe Edition will be released this side of Christmas
After recent reports of Halo 2's release being moved forward to later this month were strongly refuted by both Microsoft and developers Bungie, it does appear as if a new Xbox version of Halo could be released in the near future.
Halo Deluxe Edition reportedly takes the original Halo and adds that all-important Xbox Live compatibility, allowing players to indulge in both cooperative and head-to-head online first-person shootery.
The current speculation is that Microsoft will make an announcement regarding Halo Deluxe on Saturday (15 November), which marks the second anniversary of Xbox being launched.
Adding credence to the rumours is the fact that strategy guide publishers Prima revealed details of a tips book for Halo Deluxe Edition on their website, before realising their mistake and quickly pulling the page. The guide was given a release date of December which, if correct, points to the game itself being released in a matter of weeks.
A PC version of Halo - which features full online playability - was released recently, so it makes sense for the original Xbox version to follow suit. We should know for sure by the end of the week.
UPDATE!
[12/11/2003: 12:52]We've just found a page on the US website of book publishers Random House, which also mentions a Halo Deluxe Edition strategy guide, due to be published in December. There's little other information on the book, although it does seem to confirm that Halo Deluxe Edition will be released next month. Fingers crossed...
quote:
Eminem, 50 Cent and Dr Dre to appear in new game
[12/11/2003: 14:41]
... And it could be being developed by Grand Theft Auto coders Rockstar
Eminem, 50 Cent and Dr Dre are all lined up to appear in an as-yet-untitled new game that will apparently bear similarity to Grand Theft Auto.
Speaking in an interview with San Francisco radio station KMEL, 50 Cent also revealed that his backing group G-Unit will be included in the game.
What makes this all the more interesting though is that, back in July, little known developers Conspiracy Entertainment sued Eminem for pulling out of a deal that would allow them to use his likeness in games - after Eminem's management apparently secured a more lucrative deal with, yes, GTA publishers Rockstar.
Whether Eminem's deal with Rockstar will end up being the same game that 50 Cent was referring to remains to be seen. We'll keep you posted...
quote:dank u
Op woensdag 12 november 2003 16:55 schreef Bastard het volgende:
ftp://ftp.futurenet.co.uk/pub/dailyradar/movies/DXIW_intro_small.wmvftp://ftp.futurenet.co.uk/pub/dailyradar/movies/dxiw_gameplay_trailer001.wmv
quote:Moet.. ik .. spelen.
Op woensdag 12 november 2003 16:59 schreef Fuxl het volgende:
Hier staan heel veel filpjes van Deus Ex..
quote:ik hoop dat we dan ook opgepoetste GFX, nieuwe levels en wapens krijgen. anders wil ik hem echt niet hebben voor een prijs boven de 30 euro
Op woensdag 12 november 2003 16:57 schreef Bastard het volgende:
Halo goes online
[..]
quote:Ja hehe!
Op woensdag 12 november 2003 17:06 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
ik hoop dat we dan ook opgepoetste GFX, nieuwe levels en wapens krijgen. anders wil ik hem echt niet hebben voor een prijs boven de 30 euro
Ik ga ook geen volle mep betalen voor hetzelfde spel met een online modus.. dan knal ik wel als halo 2 uit komt!
XBOX ik hou van je
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat cool ! De soundtrack zal dan wel erg vet worden
quote:En rockstar he
Op woensdag 12 november 2003 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
!
Wat cool ! De soundtrack zal dan wel erg vet worden
Sudeki
Kameo
PGR2
HipHop/Gangstah/TBA/Rockstar Game