abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14477056
Dat vraag ik me wel is af.
Hou jij veel vuurwerk over op Oud en Nieuw en wat doen jullie er dan mee enzo?
[14.gif]
pi_14477081
Ikke wel, bewaren voor volgend jaar.
You laugh at me because I'm different. I laugh at you because you're all the same.
pi_14477117
euh

Ik heb nog 10 sloffen astronauten, 5 pakken kleine vuurpijltjes en 1 slofje strijkers

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  zaterdag 8 november 2003 @ 09:40:35 #4
65537 gimeone
you asked for an opinion?..
pi_14477166
eigenlijk nooit iets, maar vna vorig jaar had ik nog wat over gehouden. 1 slof en 5 pijlen ovzo en een paar grondbloemen niet veel dus. Ik heb eigenlijk nu al zin in kerstmis en oud-en nieuw lekker de vuurwerk krantjes lezen wat je wilt gaan halen en wat niet. Heerlijk kan niet wachten wie nog meer niet??
pi_14477191
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 09:40 schreef gimeone het volgende:
eigenlijk nooit iets, maar vna vorig jaar had ik nog wat over gehouden. 1 slof en 5 pijlen ovzo en een paar grondbloemen niet veel dus. Ik heb eigenlijk nu al zin in kerstmis en oud-en nieuw lekker de vuurwerk krantjes lezen wat je wilt gaan halen en wat niet. Heerlijk kan niet wachten wie nog meer niet??
Ik heb er ook zin in, maar denk niet dat ik iets ga halen. Heb veel overgehouden...
You laugh at me because I'm different. I laugh at you because you're all the same.
pi_14477368
tuurlijk
leukste nacht van het jaar
pi_14477417
toen ik 12 was wel
pi_14480338
Vuurwerk is toch voor jongetjes van 16 met scooters en helmen half op hun hoofd?
When I am dead, my dearest; Sing no sad songs for me; Plant thou no roses at my head; Nor shady cypress tree; Be the green grass above me; With showers and dewdrops wet; And if thou wilt, remember; And if thou wilt, forget.
pi_14480355
Oliebollen wel, vuurwerk niet... Zal wel komen door het uitblijven van de aanschaf ervan...
The prettiest people do the ugliest things
  zaterdag 8 november 2003 @ 14:01:54 #10
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_14480606
Er is al een [centraal] Vuurwerk! -topic. Dus deze gaat op slot.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')