abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_988679
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 14:23 schreef links234 het volgende:

[..]

Nou, als ik sommige topjes zie vraag ik me af of de ontwerper dronken was.

Dat gaat ook op voor de hoofddoekjes vaak , ik vind eigenlijk dat iedereen zelf moet uitmaken wat die draagt . Als een ander daar een probleem mee heeft dan is dat zijn probleem niet de jouwe .
We are the weirdo's mr - The Craft
  donderdag 7 juni 2001 @ 15:26:17 #27
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_989131
quote:
Zoals we ook het gebruik van mobiele telefoons aan banden hebben gelegd, en oosterse vechtsporten hebben uitgebannen.

OOSTERSE VECHTSPORTEN UITBANNEN?

Down[br]Under
pi_989152
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 15:26 schreef MacBeth het volgende:

[..]

OOSTERSE VECHTSPORTEN UITBANNEN?

ik ben nu al voor
  zondag 10 juni 2001 @ 05:39:26 #29
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1005820
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 11:32 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou wat er als hoer uiziet. Moest je eens tegen die ouders zegg.

Zou jij jouw dochter in een topje naar de basisschool sturen? Wat is het doel van dat topje? Meedoen met de rest van de Britney Spears klonen?

Wat ik denk van de ouders die dit toestaan zal ik hier maar niet plaatsen.

pi_1006100
Is het niet een soort van zelfbescherming voor de leerkrachten omdat zij anders de gehele dag met een erectie rondlopen en hun echtgenotes nogal jaloers zijn en balen van dat bevlekte ondergoed ?

Heeft niets met de "gezondheid" van de meisjes te maken (hoe verzinnen ze het ) maar met de gezonde reactie die de meisjes oproepen bij de leraren.

En of het verstandig is van ouders om hun kinderen zo over straat te laten gaan..hm, ik mocht dus ook nooit aantrekken wat ik wilde van mijn ouders en ging dus smorgens een half uurtje eerder van huis weg naar een vriendin, trok daar aan wat ik wél leuk vond en ging naar school, na schooltijd hetzelfde ritueel en ik kwam weer keurig netje thuis. (hetzelfde geld voor make-up, mocht dus niet maar ik deed het toen wel)

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  zondag 10 juni 2001 @ 11:31:50 #31
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1006142
Dit staat er:
quote:
'Dat is in deze klimaatzone niet alleen slecht voor de gezondheid, het geeft ook aanstoot bij docenten, medeleerlingen en ouders.'
Gezondheid is idd een vrij zwak punt.
  zondag 10 juni 2001 @ 11:36:14 #32
12056 Hummerr
MODS...HAHAHAHAHAHA
pi_1006163
quote:
Op zondag 10 juni 2001 11:18 schreef Xamira het volgende:

ik mocht dus ook nooit aantrekken wat ik wilde van mijn ouders en ging dus smorgens een half uurtje eerder van huis weg naar een vriendin, trok daar aan wat ik wél leuk vond en ging naar school, na schooltijd hetzelfde ritueel en ik kwam weer keurig netje thuis. (hetzelfde geld voor make-up, mocht dus niet maar ik deed het toen wel)

Leuk geloof die islam
GEBAND WEGENS EEN POLIITIEK INCORRECTE MENING DOOR SCHIJNHEILIGE CREWLEDEN.
  zondag 10 juni 2001 @ 12:41:03 #33
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1006406
Dit ging wel over een basisschool, dus tot ongeveer 12 jaar oud.
Dan bepalen je ouders toch nog grotendeels wat je aantrekt?
Ik vind dat zo'n basisschool zich daar niet mee moet gaan bemoeien.
Stond overigens een stel foto's bij dit stukje, oa een van een meisje van 5, gewoon met een hempje aan. Nou, dat droeg ik vroeger ook echt wel als het warm was hoor, mag dat nu niet meer?
Meisjes van 5 aanstootgevend...?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_1006434
Wat een onzin, laat die kiddo's zich toch kleden zoals ze dat willen.. boeiuh
pi_1006759
quote:
Op zondag 10 juni 2001 12:41 schreef sataN het volgende:
Dit ging wel over een basisschool, dus tot ongeveer 12 jaar oud.
Dan bepalen je ouders toch nog grotendeels wat je aantrekt?
Ik vind dat zo'n basisschool zich daar niet mee moet gaan bemoeien.
Stond overigens een stel foto's bij dit stukje, oa een van een meisje van 5, gewoon met een hempje aan. Nou, dat droeg ik vroeger ook echt wel als het warm was hoor, mag dat nu niet meer?
Meisjes van 5 aanstootgevend...?
O ik had niet begrepen dat het om een basisschool ging maar dan nog, de school is zich blijkbaar bewust van de gevaren die er zijn voor de kids omdat het personeel zich overduidelijk "ongemakkelijk" gaat voelen als kleine meisjes in aanstootgevende kleding rondhuppelen.

Misschien tijd voor ander personeel die beter bestand zijn tegen de zomersgeklede meisjes

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  zondag 10 juni 2001 @ 14:04:37 #36
10090 waspman
life is sweet
pi_1006861
quote:
Op zondag 10 juni 2001 11:18 schreef Xamira het volgende:
Is het niet een soort van zelfbescherming voor de leerkrachten omdat zij anders de gehele dag met een erectie rondlopen en hun echtgenotes nogal jaloers zijn en balen van dat bevlekte ondergoed ?

Heeft niets met de "gezondheid" van de meisjes te maken (hoe verzinnen ze het ) maar met de gezonde reactie die de meisjes oproepen bij de leraren.

sinds wanneer is pedofilie gezond???
  zondag 10 juni 2001 @ 14:33:30 #37
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_1006964
Ik neem aan dat hoofddoekjes per omgaande ook taboe zijn.

Is namelijk ook heel aanstootgevend te noemen voor vele mensen.

Hevig kunne kwatsu is een gave
  zondag 10 juni 2001 @ 17:12:07 #38
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1007697
quote:
Op zondag 10 juni 2001 14:04 schreef waspman het volgende:

[..]

sinds wanneer is pedofilie gezond???

Ze schreef al dat ze niet had gezien dat het om een basisschool ging.
Je had trouwens de foto's moeten zien die bij het stukje stonden. Echt niet aanstootgevend dus! Waar het om ging waren eigenlijk gewoon shirtjes zonder mouwen. Bij één meisje kon je met veel fantasie een klein stukje navel zien, maar het waren dus geen diep uitgesneden bloesjes of lapjes stof van 10 cm2.
Ze komen bijna in bikini, wordt er op gegeven moment in dat stukje gezegd.
Nou, ik denk dat een kleine delegatie fok!dames de mijnheer van die basisschool maar eens moet gaan uitleggen hoe een bikini er nou eigenlijk ook weer precies uitzag...

Maar wat ik me afvraag, waarom stemmen de ouders in met zo'n verbod? Ze beslissen toch zelf wat hun kinderen dragen?!

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  zondag 10 juni 2001 @ 17:36:25 #39
10090 waspman
life is sweet
pi_1007854
quote:
En of het verstandig is van ouders om hun kinderen zo over straat te laten gaan..hm, ik mocht dus ook nooit aantrekken wat ik wilde van mijn ouders en ging dus smorgens een half uurtje eerder van huis weg naar een vriendin, trok daar aan wat ik wél leuk vond en ging naar school, na schooltijd hetzelfde ritueel en ik kwam weer keurig netje thuis. (hetzelfde geld voor make-up, mocht dus niet maar ik deed het toen wel)
quote:
Op zondag 10 juni 2001 17:12 schreef sataN het volgende:

Maar wat ik me afvraag, waarom stemmen de ouders in met zo'n verbod? Ze beslissen toch zelf wat hun kinderen dragen?!

ik denk dat die ouders het liever ook niet hebben.. maarja iedereen heeft wel een vriendje of vriendinnetje met ouders zonder besef voor normen en waarden (zeg nou zelf, een meisje van 10 met een topje is toch gewoon goedkoop, lelijk etc etc)
  zondag 10 juni 2001 @ 21:06:00 #40
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_1008513
quote:
Op zondag 10 juni 2001 17:12 schreef sataN het volgende:
Nou, ik denk dat een kleine delegatie fok!dames de mijnheer van die basisschool maar eens moet gaan uitleggen hoe een bikini er nou eigenlijk ook weer precies uitzag...
Ow, mag ik mee?
pi_1008532
quote:
Op zondag 10 juni 2001 17:36 schreef waspman het volgende:

(zeg nou zelf, een meisje van 10 met een topje is toch gewoon goedkoop, lelijk etc etc)

Moeten meisje dan maar helemaal ingepakt over straat in de zomer ofzo? (das ook niet gezond volgens mij)

zondag 10 juni 2001 @ 21:13:44 #42
12056 Hummerr
MODS...HAHAHAHAHAHA
pi_1008560
quote:
Op zondag 10 juni 2001 21:08 schreef Xamira het volgende:

[..]

Moeten meisje dan maar helemaal ingepakt over straat in de zomer ofzo?

Volgens jullie islam wel
pi_1008689
quote:
Op zondag 10 juni 2001 21:13 schreef Hummerr het volgende:

[..]

Volgens jullie islam wel

"jullie islam"

leg eens uit Hummerr, ik snap niet waar je het over hebt.

zondag 10 juni 2001 @ 21:32:32 #44
12056 Hummerr
MODS...HAHAHAHAHAHA
pi_1008704
quote:
Op zondag 10 juni 2001 21:30 schreef Xamira het volgende:

[..]

"jullie islam"

leg eens uit Hummerr, ik snap niet waar je het over hebt.

Over jou
pi_1008741
Gaat eerder over jezelf en vooroordelen (generaliseren) .

Bedankt voor je voorspelbare, o zo domme antwoord btw .

maandag 11 juni 2001 @ 00:27:27 #46
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_1009945
Xamira en Islam? en dan Nietzsche als sig?
* risk one is very confuus
  maandag 11 juni 2001 @ 02:24:31 #47
11853 _BBS
 Mach 3
pi_1010206
quote:
Op maandag 11 juni 2001 00:27 schreef risk one het volgende:
Ja hallo, ze is toch Marokkaanse? Nou Marokko en de islam zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden! Bovendien weet iedereen dat zodra een moslima zich losmaakt van de islam ze onmiddelijk gestenigd wordt en aangezien je van stenigen dood gaat en Xamira hier nog steeds post, kan het dus eenvoudig niet anders of ze is een islamiet. En naar alle waarschijnlijkheid nog een extremistische fundamentalistische islamiet ook, want ze is het nooit eens met Hummerr.

U snapt?

Ik kan me de frustatie van Hummerr goed voorstellen hoor, de naïviteit en de totale onwetendheid van sommige mensen hier...

If you ever catch me sleepin', just see the price flashin' 'bove my head,[br]Well take a look again my friend, that's a gun pointed at your head
pi_1010220
quote:
Op maandag 11 juni 2001 00:27 schreef risk one het volgende:
Staat idd ook in 1 van mijn boekenkasten op mijn favo planken
pi_1010233
quote:
Op maandag 11 juni 2001 02:24 schreef _BBS het volgende:

[..]
ze is het nooit eens met Hummerr.

*Ben niet zo goed in het omgaan met kids BBS

(lieve tekst trouwens )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')