ik zie zoveel mensen zichzelf niet meer zijn..altijd hoort iets voor wat enzo..
en tis niet meer real etc..
Waarom zijn we niet wat eerlijker naar elkaar etc..
oke men denkt dan wel wat kwetsend etc..maar beter toch dan?
Ik ben meestal eerlijk ik hou niet van gedoe...nml..
waarom liegen is moeilijk doen dan?
eerlijk zijn..
ten eerste vergeet je nooit wat je zei...ten tweede hoef je niks te onthouden wat je gelogen hebt..
wel zo handig niet?
En waarom is de mensheid zo gericht op hebben hebben..als ik het maar goed heb..bah
Misschien wel te eerlijk..
Ik zeg direct waar het op staat, wat ik denk en wat ik voel.
Als ik bijvoorbeeld een hekel heb aan je dan zeg ik dat gewoon, als ik je leuk vind iets minder snel overigens, maar goed, daar gaat het niet om..
quote:Sterker, ik ken niemand die zomaar tegen een goede vriend(in) gaat zeggen: 'jij hebt echt lelijke ogen' of 'sorry maar je hoofd is nu eenmaal erg lelijk'
Op vrijdag 7 november 2003 23:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je kunt toch ook liegen om iemands gevoelens te sparen?
dat soort dingen 'liegt' iedereen eigenlijk altijd over door het er niet over te hebben of door het milder uit te drukken. 100% eerlijk kan niemand zijn denk ik
quote:het wordt niet vaak gewaardeert dat klopt inderdaad
Op zaterdag 8 november 2003 00:03 schreef LowJoe het volgende:
Tja,ik ben ook altijd veel te eerlijk!Heeft me laatst nog m'n baan gekost!!Had ik maar m'n mond gehouden of gelogen!
Liegen is voor zwakkelingen. Soms is de harde waarheid nou eenmaal nodig om dingen te veranderen.
quote:Waarom is dat? Nu ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk.
Op zaterdag 8 november 2003 00:03 schreef LowJoe het volgende:
Tja,ik ben ook altijd veel te eerlijk!Heeft me laatst nog m'n baan gekost!!Had ik maar m'n mond gehouden of gelogen!
Ik ben eerlijk. Het is zeker niet altijd makkelijk en ik heb ook wel geleerd dat sommige mensen gewoon niet klaar zijn voor de waarheid en zélf liever betutteld worden, maar meestal vind ik dat soort mensen toch wel moeilijk in de omgang, omdat je ze vaak met fluwelen handschoentjes moet benaderen. Op die manier wordt het haast míjn probleem dat een ander niet met de waarheid om kan gaan, omdat ík me anders moet gedragen dan ik normaal gesproken ben, om die ander tegemoet te komen.
Naar mensen toe om wie ik geef doe ik wat dat betreft geen concessies, maar ben ik natuurlijk wel gevoelig voor de respons. Mensen die me niks kunnen schelen mogen de consequenties van mijn eerlijkheid op hun eigen manier verwerken.
quote:kan ik me helemaal in vinden
Op zaterdag 8 november 2003 00:16 schreef Bombie het volgende:[..]
[..]
quote:de schepper is een sukkel
Op zaterdag 8 november 2003 00:29 schreef tvlxd het volgende:
Liegen is een doodszonde, aldus zegt de Schepper!
Waarom dit in KB?? Waarom niet in GC?
quote:Azo snap em
Op zaterdag 8 november 2003 00:39 schreef AngelWings het volgende:
Omdat veel mensen liegen daar klaag ik over nml..
quote:Nee joh!De schepper is helemaal niks!
Op zaterdag 8 november 2003 00:30 schreef Thomas B. het volgende:[..]
de schepper is een sukkel
(Dus loog ik ook toen ik zei dat ik altijd loog, dus sprak ik de waarheid, zeggend dat ik altijd lieg)
bedoel?
Ik hoorde dat en zie wel eens wat op internet en hoor veel op internet en ook in rl..maar gewoon een klein voorbeeld?
hardgrondig BAH gewoon..
Tis net of je niemand meer kunt vertrouwen tegenwoordig en dat is toch regelrecht intens triest...dan vraag ik me gewoon af waarom?
Ligt dit aan een jeugd trauma? Of dat men voor de reet kreeg als men een koekje jatte uit de kast zonder te vragen?
Mijn hemel we zijn toch volwassen mensen?
bedoel..zeg dan gewoon ik heb het ff moeilijk kan ik wat lenen?
ben je tenminste eerlijk?maar nee...Nu gaat die dame die een dame is nog steeds met die vrouw om maar ik zou zeggen
maar ja soms zijn mensen zo intens gezegend met innerlijke beschaving dat?
denk dat ik me ook maar eens hard moet gaan aanpassen in deze tijd.
gewoon lekker liegen en bedriegen kan mij dat schelen?
.........
quote:idd, maar ik zie niet in waarom ik niet zou zeggen zoals het is, tja je kunt iemand kwetsen, maar dat doe ik liever dan dat ik moet liegen
Op zaterdag 8 november 2003 00:01 schreef onanymous het volgende:[..]
Sterker, ik ken niemand die zomaar tegen een goede vriend(in) gaat zeggen: 'jij hebt echt lelijke ogen' of 'sorry maar je hoofd is nu eenmaal erg lelijk'
dat soort dingen 'liegt' iedereen eigenlijk altijd over door het er niet over te hebben of door het milder uit te drukken. 100% eerlijk kan niemand zijn denk ik
Vaak sociaal wenselijk doen, en dingen opkloppen zodat het allemaal wat sensationelere proporties aanneemt...
Best fout eigenlijk
quote:nou ik zeg dat wel ,waarom daarover liegen ?
Op zaterdag 8 november 2003 00:01 schreef onanymous het volgende:[..]
Sterker, ik ken niemand die zomaar tegen een goede vriend(in) gaat zeggen: 'jij hebt echt lelijke ogen' of 'sorry maar je hoofd is nu eenmaal erg lelijk'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |