Ik begin over een paar weken met de theorie (helaas is het winterstop voor onderhoud bij de club) en vanaf maart zal er weer gevlogen worden
hier zijn wat plaatjes van de verschillende kisten
ohja en voor degene die zich afvragen waarom ik dit topic open, tis weer eens wat anders en ik ben benieuwd naar de reacties (zoiezo komen der weinig trains en planes in pta voor )
quote:ik ben dit jaar (eind vna t seizoen, lekker slim he) pas begonnen, en ik ga nu beginnen met theorie en volgens mij zo'n beetje alle vakken (moet alles nog halen ) en ik vlieg bij ac nistelrode
Op vrijdag 7 november 2003 18:39 schreef jurn het volgende:
hee collegawelke vakken doe jij allemaal?
waar vlieg jij trouwens?
Ik heb het een paar jaar geleden een aantal weken in Frankrijk gedaan, is erg leuk.
quote:ik ben ook dit jaar begonnen met zweefvliegen en ga nou ook alle theorie doen.
Op vrijdag 7 november 2003 18:46 schreef jozef444 het volgende:[..]
ik ben dit jaar (eind vna t seizoen, lekker slim he) pas begonnen, en ik ga nu beginnen met theorie en volgens mij zo'n beetje alle vakken (moet alles nog halen ) en ik vlieg bij ac nistelrode
afgelopen vrijdag men eerste les gehad op de basis in volkel (leuk als daar de zvc zit
dus we hebben een eerste les meteorologie gehad en volgestouwd met dauwpuntstemperatuur droog en nat adiabaten etc. etc.
maar ik moet wel zeggen dat ik door die les nou wel weer gruwelijk zin heb in maart en ik niet kan wachten tot ik ga vliegen
mijn neefje doet ook zoiets op vliegbasis Valkenburg, maar dit is meteen een soort opleiding voor gevechtsvlieger van de luchtmacht, is dat hetzelfde als jij doet?
quote:nope bij mij is t alleen recreatief zweefvliegen waarbij ik in nistelrode vlieg bij de AC maar in volkel de theorie volg bij de zvc aldaar en die zit gezellig op de vliegbasis
Op woensdag 26 november 2003 11:56 schreef Gurb het volgende:
klinkt gaafmijn neefje doet ook zoiets op vliegbasis Valkenburg, maar dit is meteen een soort opleiding voor gevechtsvlieger van de luchtmacht, is dat hetzelfde als jij doet?
quote:zeg aapje.. .dat kun je ook via de TUE doen...
Op woensdag 26 november 2003 11:58 schreef jozef444 het volgende:[..]
nope bij mij is t alleen recreatief zweefvliegen waarbij ik in nistelrode vlieg bij de AC maar in volkel de theorie volg bij de zvc aldaar en die zit gezellig op de vliegbasis
quote:weet ik schat maar dan moet ik naar vliegbasis de peel rijden en nistelrode is dichterbij voor mij
Op vrijdag 28 november 2003 13:37 schreef bier2k3 het volgende:[..]
zeg aapje.. .dat kun je ook via de TUE doen...
quote:en in nistelrode is geen gangbang team..... zelfbehoud enzo...
Op vrijdag 28 november 2003 13:39 schreef jozef444 het volgende:[..]
weet ik schat maar dan moet ik naar vliegbasis de peel rijden en nistelrode is dichterbij voor mij
quote:zoiets ja maar spaar de bullshit voor de sc please anders kan ik straks weer een nieuw topic gaan beginnen
Op vrijdag 28 november 2003 14:36 schreef bier2k3 het volgende:[..]
en in nistelrode is geen gangbang team..... zelfbehoud enzo...
quote:begin maar een nieuwe dan...
Op vrijdag 28 november 2003 14:48 schreef jozef444 het volgende:[..]
zoiets ja maar spaar de bullshit voor de sc please anders kan ik straks weer een nieuw topic gaan beginnen
quote:Dat is zo saai... theorie...
Op woensdag 26 november 2003 11:42 schreef jozef444 het volgende:
zo updateafgelopen vrijdag men eerste les gehad op de basis in volkel (leuk als daar de zvc zit
dus we hebben een eerste les meteorologie gehad en volgestouwd met dauwpuntstemperatuur droog en nat adiabaten etc. etc.
maar ik moet wel zeggen dat ik door die les nou wel weer gruwelijk zin heb in maart en ik niet kan wachten tot ik ga vliegen
ik ben zelf vorig jaar maart begonnen via de JLO.
ik kan ook niet wachten tot het weer maart is, ik ben die acetondamp van het winteronderhoud nu wel zat!
*ff de facts checkt: totaal 95 vluchten, 16:07 uur
mijn 67e was mijn 1e solo.
Ben je al solo?
zo nee: suc6 daarmee
zo ja: suc6 met je ZVB.
quote:Hey ben ook vorig jaar begonnen via de JLO alleen lang niet zoveel vluchten gemaakt en nog niet eens solo
Op maandag 26 januari 2004 13:49 schreef mcDavid het volgende:
Zoeken op zweefvliegen levert nog eens wat op!ik ben zelf vorig jaar maart begonnen via de JLO.
ik kan ook niet wachten tot het weer maart is, ik ben die acetondamp van het winteronderhoud nu wel zat!
quote:Bij ons begint het al een weekend eerder... Veel sterkte met je theorie...
Op dinsdag 27 januari 2004 11:42 schreef jozef444 het volgende:
13/14 maart eerste vliegweekendmaarja nou eerst noch die bagger theorie halen
quote:ach ik heb al gehoord dat ie dit jaar makkelijker is als vorig jaar, dit jaar lekker MC vraagjes en goeie/enthousiaste "leraren"
Op dinsdag 27 januari 2004 11:47 schreef MutZ het volgende:[..]
Bij ons begint het al een weekend eerder... Veel sterkte met je theorie...
@mystical: gewoon heel vaak komen, gaat het een stuk sneller!. (als je iedere week komt, heb je meestal minder starts nodig voor je solo bent dan wanneer je maar af en toe komt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |