The story is described as an emotional fable in New York about the sweeping power of friendship. It tells the multilayered story of a man coming to terms with his past and his present and resolving his relationships with the people who helped make him who he is.
The story is about a long time friendship between a young Duchovny (Anton Yelchin) and his retarded Elementary school janitor (Robin)
Ze zijn nog bezig met filmen (laatste week denk ik) en de film moet eind 2004 in de bios te zien zijn.
filmen begon op 15 september dit jaar en vanaf dag 1 waren en tientallen foto's van de set online. Natuurlijk zegt dit nog niet zoveel over de film, maar je kunt er wel een sfeer vanaf lezen.
En nu ik ook het script gelezen heb (jaja ), zie je op de foto's precies gebeuren wat er in het script staat. Logisch natuurlijk, maar wel leuk om te zien.
Het "jammere" is wel dat het begin en het eind van het script weggelaten was, dus er zijn toch nog enkele verrassingen op komst.
Duchovny heeft de film geschreven en geregisseerd. Dat hij het geschreven is is echt overduidelijk!
Het verhaal is erg dramatisch en eer zitten erg veel sexistische dingen in. Ik hoop dat Duchovny de juiste balans weet te vinden...want als ie dat niet doet, dan zou dat heel zonde zijn van de acteerprestaties en het verhaal. Want het verhaal heeft erg veel potentie.
Leuk om te weten....het budget van de film is maar 7 miljoen. Betekent dus dat de "grote" acteurs voor een vriendenprijsje meedoen.
Daarmee bedoel ik: Robin Williams, Orlando Jones, Tea Leoni, Tyler Hoechlin en Anton Yelchin.
Anyway, filmen is afgelopen week afgerond in Parijs en het wachten op de release kan dus beginnen.
Film zal zo rond october uitgebracht worden, dus eer dat ie hier in Nederland komt zitten we al in 2005, vrees ik. Als ie al hier uitkomt, want er schijnen niet al te veel copieen van gemaakt te worden.
GAAF!!quote:Op dinsdag 9 december 2003 12:30 schreef lindastuurman het volgende:
Leuk, leuk, leuk dit.
Net een e-mail/chat sessie met Zelda achter de rug! Natuurlijk hebben we het ook even over HOD gehad
Ze kon bevestigen dat ze een vrij grote rol in de film zal vertolken, namelijk "Melissa". Zij is het meisje waar de hoofdpersoon Tommy (Anton Yelchin) verliefd op wordt.
Ze vond het nogal lastig om te acteren daar waar haar ouders bij waren, vooral als je een gozer die je nauwelijks kent moet zoenen, terwijl je ma achter de camera staat en je pa kijkt toe
Ook leuk om te weten hoe ze de rol kreeg. Geen auditie ofzo, ze had gewoon geluk dat ze op het juiste moment op de juiste plaats was.
David, Anton en Robin gingen oefenen bij Robin thuis in SF en ze hadden even iemand nodig die Melissa kon spelen. Zelda bood zich maar al te graag aan om dat te doen en David was zo onder de indruk dat ze meteen de rol kreeg
Natuurlijk komt het eigenlijk omdat ze dochter van Robin is, maar ik weet zeker dat ze zelf slim en goed genoeg is om op eigen benen te staan als actrice. Want dat is wat ze zelf dolgraag wil!
Film zal zo rond october uitgebracht worden, dus eer dat ie hier in Nederland komt zitten we al in 2005, vrees ik. Als ie al hier uitkomt, want er schijnen niet al te veel copieen van gemaakt te worden.
Hmm, als ik een ticket te pakken kan krijgen ga ik toch echt naar NYC om de premiere bij te wonen. Kan ik meteen nog wat vrienden daar bezoeken enzoquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:01 schreef lindastuurman het volgende:
Film gaat volgende maand op het Tribeca Film Festival in World Premiere. Jammer, is me net iets te ver weg
en van waar post jij dit?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:07 schreef lindastuurman het volgende:
Nog 8 uur en de film gaat in premiere!!!!!![]()
Dit gegeven is nog leuker nadat bekend gemaakt werd dat de film ook een distributeur gevonden had eerder deze week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |