Officiele site: http://www.callofduty.com/index.asp
Hij is dus al uit in America, en 7 November(morgen) zal hij ook in Nederland gereleased worden.
Screens:
De demo's waren schitterend om te spelen, zeer intens en realistisch!
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:35 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb voorlopig die Single player nog niet uit.. Online zal t toch niet echt heel erg apart worden, rondjumpende soldaten met panzerfausten![]()
Misschien dat mensen wat meer over hun ervaringen online kunnen praten als ze wel kunnen spelen ipv te klagen over een foute cd key met een illigale versie als ze niet kunnen spelen
Daarnaast zijn sommige levels ook wel ongeinspireerd en saai (dam,gozer uit huis krijgen bv)
Ik ga em zeker ook Legaal halen, want deze game is zn geld zeker dubbel en dwars waard! Daar gaat mn nachtrust weer......
maar das eigenlijk net vet.. alleen de graphics vind ik beetje tegenvallen,
1200x1600 alles op extra/high.. kan niet zeggen spectaculair.. het geluid is wel uber
het teamwork is supervet, veel beter als bv. Halo..
ook de kleine historische details zijn vet!!!!
quote:"We are retaking red square"
Op donderdag 6 november 2003 19:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
-
ps. ook dat ze je neerschietten als je je omdraait.. MAJOR
Maar ja, wie niet weet, wie niet deert:
Goddelijk opmerking uit vorig topic: Als je een server joined via Gamespy arcade dan kan je altijd spelen(als je illegale hebt), mischien geen cd-check via dat progie
quote:Gatver, dan moet ik dat ranzige prog toch installen...
Op donderdag 6 november 2003 20:26 schreef HomerJ het volgende:
Kan wel zien dat Roy geen intresse heeft in dit spel, als je al die illegale berichten zietMaar ja, wie niet weet, wie niet deert:
Goddelijk opmerking uit vorig topic: Als je een server joined via Gamespy arcade dan kan je altijd spelen(als je illegale hebt), mischien geen cd-check via dat progie
quote:Als er 100 zijn op GameSpy met dezelfde CD-key
Op donderdag 6 november 2003 20:26 schreef HomerJ het volgende:
Kan wel zien dat Roy geen intresse heeft in dit spel, als je al die illegale berichten zietMaar ja, wie niet weet, wie niet deert:
Ik ga het ook nog kopen als ik er ff de centen voor kan missen
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:02 schreef vosss het volgende:
Jongens!
Koop dit spel nou maar gewoon, dat is zn geld zeker waardIk ga het ook nog kopen als ik er ff de centen voor kan missen
call of duty =
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:40 schreef masterr112 het volgende:
Ik heb een vage fout: Als ik de game heb geinstald dan wil ik hem starten en dan zegt hij dat hij Default.cfg. niet kan vinden. In de readme staat daarover dat ik hem dan in een duidelijke directory moet plaatsen zoals D:\Call of duty maar volgens mij werkt dit ook neit :S
Alvast bedankt
Net als Max Payne heb ik deze in een weekend uit gespeeld..
(heb em al uit gespeeld op Veteran, in de hoop dat ik er wat langer over zou doen.....en ER zit een patroon in de AI van je tegenstander)
bijvoorbeeld een tank knallen, vanuit die kerk, je komt die kerk uit stormen
(niet doen dus)
je laat je maten eerst die aanstormende duitsers (links van je) afknallen, dan ga je op je knieen die tank neerknallen, (je vizier net over die sandbags heen) en je haalt die tank (keer op keer geprebeerd) neer!!!!
er zijn nog meer van dat soort dingen, Flatcomplex in Stalingrad....liep ik ook zo doorheen, komen domweg naar beneden rennen zo in mijn regen van kogels....niet echt Veteran
(dat valt wel tegen hoor)
(heb em geplukt van een nieuwsgroep) lol, maar ik koop em wel!!!
Graphs....niet echt een hoogstandje
Geluid is perfect!!!
Serieus ik heb Medal of Honor wel (Echt Waar) 80 maal uit gespeeld, maar daar was de game time wel wat langer dan dit spel
Maar ongetwijfeld zullen er wel weer addons komen ....(hoop ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |