abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14438859
Deeltje 3 al weer... Links naar de andere delen:
[PC] Call of Duty
[PC] Call of Duty [Deel 2]

Officiele site: http://www.callofduty.com/index.asp

Hij is dus al uit in America, en 7 November(morgen) zal hij ook in Nederland gereleased worden.

Screens:

pi_14438924
Ik ga hem vrijwel zeker kopen
pi_14438945
Heb hem uitgespeeld..

Heb er op Hardened denk ik een uur of 6-7 over gedaan...

pi_14438965
Multiplayer vind ik 'm een beetje tegenvallen. Levels te klein,dus teveel lui op een kleine ruimte. Singleplayer roeleert in dit spel.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_14438987
Ik heb hem al besteld en hoop em maandag binnen te krijgen

De demo's waren schitterend om te spelen, zeer intens en realistisch!

Colin Powell's got a better change of winning bronze in female gymnastics, then becoming the next president of the United States.
pi_14439002
Uit t vorige topic -
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:35 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb voorlopig die Single player nog niet uit.. Online zal t toch niet echt heel erg apart worden, rondjumpende soldaten met panzerfausten

Misschien dat mensen wat meer over hun ervaringen online kunnen praten als ze wel kunnen spelen ipv te klagen over een foute cd key met een illigale versie als ze niet kunnen spelen

Where facts are few, experts are many.
pi_14439348
Heb hem vandaag binnen gehad.
Game is erg goed te doen!
Het lvl in het begin waar je de AA-guns moest uitschakelen in dat stadje was echt geweldig! Je komt aanlopen, machinegeweer vuur/ AA slierten in de lucht, flak explosies bommernwerpers aanstromende team genoten. En dan daarna met 5.1 sound vol aan het geluid van die AA guns!
Zelfde geld voor het lvl van de britten die de burg moesten nemen/houden.

Daarnaast zijn sommige levels ook wel ongeinspireerd en saai (dam,gozer uit huis krijgen bv)

Built for Speed
  donderdag 6 november 2003 @ 19:57:26 #8
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_14439433
Wacht allemaal maar tot je Stalingrad moet veroveren!!
Echt dat stukje is BETER zelfs dan Omaha Beach in Mohaa, en dat zegt wel wat...
En wat iemand net al zei de single player is beter dan de multi...
maar dat kan de pret niet drukken....
Wat een COOL spel!!!!!

Ik ga em zeker ook Legaal halen, want deze game is zn geld zeker dubbel en dwars waard! Daar gaat mn nachtrust weer......

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  donderdag 6 november 2003 @ 20:24:07 #9
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_14440158
Het is alleen wel een beetje of de makers een stelletje films gehuurd heeft (the longest day, enemy at the gate, saving private ryan) en toen besloten heeft een spel zoals die films te maken..

maar das eigenlijk net vet.. alleen de graphics vind ik beetje tegenvallen,

1200x1600 alles op extra/high.. kan niet zeggen spectaculair.. het geluid is wel uber

het teamwork is supervet, veel beter als bv. Halo..
ook de kleine historische details zijn vet!!!!

Welkom in Limburg....wat un geveul
  donderdag 6 november 2003 @ 20:25:31 #10
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_14440201
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
-
"We are retaking red square"

ps. ook dat ze je neerschietten als je je omdraait.. MAJOR

Welkom in Limburg....wat un geveul
  donderdag 6 november 2003 @ 20:26:40 #11
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14440239
Kan wel zien dat Roy geen intresse heeft in dit spel, als je al die illegale berichten ziet

Maar ja, wie niet weet, wie niet deert:
Goddelijk opmerking uit vorig topic: Als je een server joined via Gamespy arcade dan kan je altijd spelen(als je illegale hebt), mischien geen cd-check via dat progie

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_14440362
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:26 schreef HomerJ het volgende:
Kan wel zien dat Roy geen intresse heeft in dit spel, als je al die illegale berichten ziet

Goddelijk opmerking uit vorig topic: Als je een server joined via Gamespy arcade dan kan je altijd spelen(als je illegale hebt), mischien geen cd-check via dat progie

Gatver, dan moet ik dat ranzige prog toch installen...
  donderdag 6 november 2003 @ 20:31:41 #13
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_14440368
Morgen kan ik voor de brievenbus gaan hangen.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_14441178
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:26 schreef HomerJ het volgende:

Als er 100 zijn op GameSpy met dezelfde CD-key
dan zit je met hetzelfde probleem.. Of je kunt in een game
komen, maar alleen als SPECTATOR
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_14441256
Jongens!
Koop dit spel nou maar gewoon, dat is zn geld zeker waard

Ik ga het ook nog kopen als ik er ff de centen voor kan missen

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_14441459
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:02 schreef vosss het volgende:
Jongens!
Koop dit spel nou maar gewoon, dat is zn geld zeker waard

Ik ga het ook nog kopen als ik er ff de centen voor kan missen

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_14441869
Net ff online gespeeld...

Was wel aardig, snelle gameplay iig...

donderdag 6 november 2003 @ 21:40:58 #18
30495 masterr112
Wat kan je wel??
pi_14442443
Ik heb een vage fout: Als ik de game heb geinstald dan wil ik hem starten en dan zegt hij dat hij Default.cfg. niet kan vinden. In de readme staat daarover dat ik hem dan in een duidelijke directory moet plaatsen zoals D:\Call of duty maar volgens mij werkt dit ook neit :S
Alvast bedankt
pi_14443018
veteran mode duurde me 10 uur om uit te spelen vooral die kutmissie bij die brug met die engelsen werd achter mekaar afgeknald en die missie dat je die flat moet verdedigen tegen tanks enz. die zijn ZWAAR moeilijk met veteran mode. daarom is het wel leuk eigenlijk call of duty ownt zwaar behalve die levels die je in je eentje moet doen en die levels dat je achtervolgd word door wagens enz. en dat je die dan af moet knallen met een panzerfaust, zeer vaag dat

call of duty =

pi_14443135
Ik ga morgen hem morgen halen
......
  donderdag 6 november 2003 @ 22:14:02 #21
30495 masterr112
Wat kan je wel??
pi_14443499
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:40 schreef masterr112 het volgende:
Ik heb een vage fout: Als ik de game heb geinstald dan wil ik hem starten en dan zegt hij dat hij Default.cfg. niet kan vinden. In de readme staat daarover dat ik hem dan in een duidelijke directory moet plaatsen zoals D:\Call of duty maar volgens mij werkt dit ook neit :S
Alvast bedankt

Iemand?? Ik wil het zo graag spelen
pi_14453368
Zit nu in een level dat ik alleen loop met een sniperrifle.. Beetje vaag alleen dat je niet echt leuk kan sluipen. In deze missie is het echt net MOH Die missies dat je met meer bent, vooral bij de brug, maar ook dat band of brothers level met die loopgraven vind ik een stuk beter dan ik ooit heb meegemaakt met MOH, supergaaf
pi_14454636
Zeer kort

Net als Max Payne heb ik deze in een weekend uit gespeeld..
(heb em al uit gespeeld op Veteran, in de hoop dat ik er wat langer over zou doen.....en ER zit een patroon in de AI van je tegenstander)
bijvoorbeeld een tank knallen, vanuit die kerk, je komt die kerk uit stormen
(niet doen dus)
je laat je maten eerst die aanstormende duitsers (links van je) afknallen, dan ga je op je knieen die tank neerknallen, (je vizier net over die sandbags heen) en je haalt die tank (keer op keer geprebeerd) neer!!!!
er zijn nog meer van dat soort dingen, Flatcomplex in Stalingrad....liep ik ook zo doorheen, komen domweg naar beneden rennen zo in mijn regen van kogels....niet echt Veteran
(dat valt wel tegen hoor)
(heb em geplukt van een nieuwsgroep) lol, maar ik koop em wel!!!

Graphs....niet echt een hoogstandje
Geluid is perfect!!!

Serieus ik heb Medal of Honor wel (Echt Waar) 80 maal uit gespeeld, maar daar was de game time wel wat langer dan dit spel
Maar ongetwijfeld zullen er wel weer addons komen ....(hoop ik)

vrijdag 7 november 2003 @ 11:53:55 #24
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_14454763
Wtf hij is vandaag echt nog nergens uit, bart smit niet, free record shop krijgt m op 17 oktober :S..
Het ZOU moeten werken hoor...
pi_14455166
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:53 schreef bojaaper het volgende:
Wtf hij is vandaag echt nog nergens uit, bart smit niet, free record shop krijgt m op 17 oktober :S..
Je bedoelt november
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')