Kan iemand me meer vertellen over zeiljachten, waar ik op moet letten, etc?
quote:eufemisme van het jaar?
Op woensdag 5 november 2003 20:42 schreef Alicey het volgende:
...een leuke kerstbonus... ...een zeiljacht aan schaffen...
quote:een B-M-er of een valk.
Op woensdag 5 november 2003 20:54 schreef jpfeikens het volgende:
klein zeiljachtje?
quote:Nou het kan ook een Laser of een Splash/flash zijn
Op woensdag 5 november 2003 20:55 schreef Drinkemaatje het volgende:[..]
een B-M-er of een valk.
quote:Ja, ik bedoel: wil mevrouw een zeiljacht (zoiets als een Aloa 31 of een Bavaria 32) of een gewoon zoals iedereen het noemt een 'zeilbootje'.
Op woensdag 5 november 2003 20:59 schreef koele het volgende:
een clever 23, snel bootje, weinig onderhoud en, wat in Nederland wel handig is, een zwaard ipv een kiel...
quote:Ik dacht aan iets wat leuk is voor de hele familie!
Op woensdag 5 november 2003 20:54 schreef jpfeikens het volgende:
wat voor een zeiljacht wil je hebben? 1 waar je met meerdere personen op kan zitten of gewoon een klein zeiljachtje?
quote:Hoeveel heb je zo al te besteden? Dan kunnen we kijken hoeveel mensen van de familie er mee kunnen?
Op woensdag 5 november 2003 21:05 schreef Alicey het volgende:[..]
Ik dacht aan iets wat leuk is voor de hele familie!
quote:Mijn bonus dit jaar zal ongeveer 200.000 euro bedragen. Samen met wat klein geld wat ik nog achter de hand heb, heb ik daarmee ongeveer 600.000 te besteden. Is daar een leuk bootje van te kopen?
Op woensdag 5 november 2003 21:10 schreef Drinkemaatje het volgende:[..]
Hoeveel heb je zo al te besteden? Dan kunnen we kijken hoeveel mensen van de familie er mee kunnen?
quote:Heb je dat uit je ontbonden VOFje overgehouden of heb je je waaktijger als overvaltijger ingezet.
Op woensdag 5 november 2003 21:18 schreef Alicey het volgende:[..]
Mijn bonus dit jaar zal ongeveer 200.000 euro bedragen. Samen met wat klein geld wat ik nog achter de hand heb, heb ik daarmee ongeveer 600.000 te besteden. Is daar een leuk bootje van te kopen?
quote:De fondsen waarin mijn kapitaal van mijn transport-bedrijf belegd was hebben onverwachts aangetrokken, vandaar dus.
Op woensdag 5 november 2003 21:47 schreef Drinkemaatje het volgende:[..]
Heb je dat uit je ontbonden VOFje overgehouden of heb je je waaktijger als overvaltijger ingezet.
quote:Laatst was een collega geinteresseerd in het volgende zeiljacht: twee master, 48 meter lengte. http://www.yachtfocus.com/index.php?location=yachts&id=11895
Op woensdag 5 november 2003 21:49 schreef Alicey het volgende:[..]
De fondsen waarin mijn kapitaal van mijn transport-bedrijf belegd was hebben onverwachts aangetrokken, vandaar dus.
Ze hebben ook kleinere daaro, voor als je nie zoveel te makke heb
tip: neem eens wat anders dan een witte.
quote:ben je single?
Mijn bonus dit jaar zal ongeveer 200.000 euro bedragen. Samen met wat klein geld wat ik nog achter de hand heb, heb ik daarmee ongeveer 600.000 te besteden. Is daar een leuk bootje van te kopen?
Maar goed boten hier staan wel leuke op en bij mijn weten ook aanschaf tips.
Bij de aanschaf van een zeiljacht moet je rekening houden met diepgang en masthoogte t.o.v. ligplaats. 2'e hands moet je goed opletten of de zeilen (tuigage) nog goed is. Nieuw is fucking duur.
Verder staan er vaak kleine dieseltjes in die voor korte duur ontiegluk op hun donder krijgen tot men weer op ruim water is om te zeilen. Veel roetvorming is een slecht teken. Let er goed op of de moter nog een beetje netjes is. Vaak denkt men ach ik zeil toch wat rot mij die moter. Echter de moter gebruik je als je hem ook echt nodig hebt dus is wel vereiste dat ie goed is.
Ja kijk en vraag naar een makkelijk te trimmen/zeilen jacht en kijk met hoeveel mensen je gemiddeld op stap gaat wil je een jacht wat makkelijk met 2 mensen te zeilen is of mag het met meer...
quote:
quote:http://forum.fok.nl/postreply.php/417594/1/25/14386276
Op dinsdag 4 november 2003 21:27 schreef Alicey het volgende:
Zijn er leuke restaurants in Rotterdam en omgeving waar het mogelijk is om een etentje voor 4 voor 25 euro of minder te doen? Ik zit erg krap bij kas, maar wil graag wel iets leuks doen met de feestdagen.
iets zegt me dat je aan het jokken bent.
quote:Tjek mijn reactie ook maar eens.. press dit & you discover the truth..
Op donderdag 6 november 2003 10:45 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
[..]http://forum.fok.nl/postreply.php/417594/1/25/14386276
quote:Iets zegt me dat het gewoon een troll is. Kijk maar eens naar haar topics over drugs. Ik neem haar echt niet serieus meer, ze is zogenaamd drugskoerier, snuift haar eigen spul (en is verbaasd als ze als verslaafd bestempeld word).
Op donderdag 6 november 2003 10:45 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
[..]http://forum.fok.nl/postreply.php/417594/1/25/14386276
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |