Ik doe hem weg omdat ik hem gekregen heb bij een nieuw abbonement maar al een goede telefoon heb.
Winkelwaarde van de telefoon los is ¤160 ZONDER camera. De camera wordt bij salesplaza.nl verkocht voor ¤67.50
Ik heb nu een bod voor ¤155 staan via marktplaats. Boden onder deze prijs worden daarom niet serieus genomen.
Inhoud verpakking:
- Telefoon
- Camera + hoesje
- Adapter
- Batterij
- Boekjes (Nederlands)
- koord om aan vast te maken
Een foto van het app. veel succes met de verkoop
quote:Dank!
Op woensdag 5 november 2003 23:43 schreef raimen het volgende:
[afbeelding]Een foto van het app. veel succes met de verkoop
quote:is dit wel de juiste kleur (is het niet toch de palladium uitvoering die de laatste week zoveel 2ehands verschijnt?)
Op donderdag 6 november 2003 11:44 schreef SterkStaaltje het volgende:[..]
Dank!
edit:
quote:Ja dit is em, vind ze toch allemaal even lelijk
Op donderdag 6 november 2003 12:02 schreef maestro1980 het volgende:[..]
is dit wel de juiste kleur (is het niet toch de palladium uitvoering die de laatste week zoveel 2ehands verschijnt?)
edit:
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 08-11-2003 01:16]
quote:Ja helemaal nieuw, de zegel zit nog onbeschadigd op de doos.
Op dinsdag 11 november 2003 16:10 schreef D-LOW het volgende:
Ik ken nog wel iemand die die telefoon wil hebben. Is dus helemaal nieuw? Ik zal het met deze persoon over hebben, maar ik begin met een prijs van ¤100,-. Ik post een nieuwe reactie als ik weet hoeveel hij er voor kwijt wil.
Je zal het misschien wel erg laag vinden maar het is toch ongeveer 2 keer de nieuwwaarde.
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:20 schreef mklievink het volgende:
nou ik wil hem zeker wel kopen, alleen zal je wel erg met je prijs moeten gaan zakken omdat de telefoon vorige maand voor 37 euro te koop was in een echte winkel. Ik geef je er 60 euro voor en de eventuele verzendkosten wil ik dan ook nog wel op me nemen.Je zal het misschien wel erg laag vinden maar het is toch ongeveer 2 keer de nieuwwaarde.
Dat was een actieprijs ja, koop jij 'm nu maar voor ¤37 in een echte winkel.
quote:welke winkel? die van ali?
Op zondag 16 november 2003 23:20 schreef mklievink het volgende:
nou ik wil hem zeker wel kopen, alleen zal je wel erg met je prijs moeten gaan zakken omdat de telefoon vorige maand voor 37 euro te koop was in een echte winkel. Ik geef je er 60 euro voor en de eventuele verzendkosten wil ik dan ook nog wel op me nemen.Je zal het misschien wel erg laag vinden maar het is toch ongeveer 2 keer de nieuwwaarde.
quote:Staat genoteerd. Ik wacht tot vrijdag af met alle biedingen en dan wil ik dat ding kwijt zijn.
Op zondag 16 november 2003 23:25 schreef FreaCavALLi het volgende:
Ik wil de telefoon wel kopen voor 110 euro.
quote:Dan is ie bij deze van jou als er morgen geen beter bod is.
Op donderdag 20 november 2003 13:31 schreef ThaFreak het volgende:
120 bied ik ervoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Catch22- op 20-11-2003 18:31]
quote:Vanmiddag als ik van school kom zou ik graag de zaken met je afhandelen ThaFreak. mail me even op D.staal [@] chello.nl.
Op donderdag 20 november 2003 13:31 schreef ThaFreak het volgende:
120 bied ik ervoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |