quote:Bron: www.nu.nl
AMSTERDAM - Een 16-jarige leerling van een middelbare school in Amsterdam is dinsdag opgepakt voor het mishandelen van een leerkracht. De jongen had samen met een aantal andere leerlingen de leraar geschopt en geslagen. Dat maakte de politie woensdag bekend. De leraar is met lichte verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.Het gevecht begon in de kantine van de school. De leraar had net een broodje gekocht toen de 16-jarige jongen hem vastgreep en het broodje aan zijn muis probeerde te voeren. De leraar wilde dat te voorkomen en er ontstond een worsteling. De conciërge haalde de twee uit elkaar, maar toen de jongen iets later een aantal meisjes de stuipen op het lijf joeg met het knaagdier escaleerde de zaak alsnog.
De onderwijzer greep in, maar kreeg vervolgens een pak slaag van de jongen en een paar andere leerlingen. De onderwijzer belandde op de grond waar hij werd geschopt en geslagen. De groep werd uit elkaar gehaald, waarop de politie de vechtersbaas arresteerde. De politie verwacht meer aanhoudingen.
De politie wilde niet zeggen om welke school het ging of in welk deel van de stad de kwestie zich afspeelde.
Gaat weer lekker... Ik ben ook bezig om het onderwijs in te gaan, maar dit gaat mij toch niet gebeuren.
En een muis? Een rat kan ik mij nog voorstellen, maar een 16-jarige die op school rondloopt met een muis?
V.
Je kunt nog zo'n hekel hebben aan je leraar, maar DIT doe je gewoon NIET!
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:19 schreef Fuxl het volgende:
Die leraar gaat ook aangehouden worden denk ik. Net goed!
Maar best wel triest idd.
quote:Ik denk dat het het Barleaus was...
De politie wilde niet zeggen om welke school het ging of in welk deel van de stad de kwestie zich afspeelde.
Waren het allochtonen?
quote:Een 16-jarige leerling op een A'damse school?
Op donderdag 6 november 2003 04:42 schreef BAZZA het volgende:
Dat zal ik het maar vragen namen alle PC mensjes:
Waren het allochtonen?
Aangezien de meerderheid daar allochtoon is in die leeftijd, is die kans groot.
Vorig jaar heb ik iets soortgelijks in de bus zien gebeuren
Welkom in Nederland.
quote:Mwoah, ligt nogal aan de school.
Op donderdag 6 november 2003 07:47 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Een 16-jarige leerling op een A'damse school?
Aangezien de meerderheid daar allochtoon is in die leeftijd, is die kans groot.
Tien jaar geleden gebeurden dta soort dingen ook al trouwens, bij mij in de klas heeft een jongen een keer een leerling en een leraar in hun hand gestoken. Hij is niet van school gestuurd, het is intern opgelost. Het was een italiaan, of dat onder allochtonen valt weet ik niet?
quote:Lijkt me wel he?
Op donderdag 6 november 2003 16:17 schreef Ripley het volgende:
Het was een italiaan, of dat onder allochtonen valt weet ik niet?
http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1068100031283.html
Over opdringen vd *((*(*(religie gesproken
quote:Maar goed dat ik expres vreet en zuip midden in de smoel van die gasten op de Hoefkade tegenwoordig. En wie me dan wil slaan mag het proberen. Graag zelfs.
Op donderdag 6 november 2003 18:28 schreef Tedje_van_Es het volgende:
"Op het schoolplein was vanochtend weinig mededogen met de mishandelde leraar. Sommigen vinden dat de leraar om klappen heeft gevraagd, omdat hij at in het bijzijn van leerlingen die niet mogen eten in verband met de ramadan."http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1068100031283.html
Over opdringen vd *((*(*(religie gesproken
quote:Even voor de duidelijkheid, hoe oud ben je nu eigenlijk??
Op donderdag 6 november 2003 18:29 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Maar goed dat ik expres vreet en zuip midden in de smoel van die gasten op de Hoefkade tegenwoordig. En wie me dan wil slaan mag het proberen. Graag zelfs.
quote:Bijna 27
Op donderdag 6 november 2003 18:32 schreef schatje het volgende:[..]
Even voor de duidelijkheid, hoe oud ben je nu eigenlijk??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |