Reden? Speel het te weinig in verhouding met mijn andere Cube games. Ik heb mijn Gamecube pas, en heb dus nog niet veel spellen.
Ik kan met het spel teruggaan naar de winkel, maar misschien dat ik hier een leuke ruil kan maken. Ik heb nog een week de tijd om het spel te ruilen, dus laat ik het topic een dag of 6 open. Mocht er nog geen goed bod zijn, ruil ik em alsnog in de winkel
Ik ben op zoek naar player's choice games. Denk hierbij vooral aan Mario Party 4, WaveRace, Super Mario Sunshine etc. Andere games zijn echter ook welkom!
quote:omdat ik hier misschien een betere deal kan krijgen, en kan ik een mede-fokker blij maken met het spel..
Op woensdag 5 november 2003 08:37 schreef YebCar het volgende:
waarom ruil je hem dan niet in de winkel
quote:Ik heb wel interesse in Resident Evil (deel 1), maar 1 op 1 is in dit geval geen eerlijke ruil.
Op woensdag 5 november 2003 08:38 schreef HomerJ het volgende:
ruilen voor Resident evil?
quote:Geen interesse in Super Smash Bros, wel in Mario Sunshine.. maar ook niet echt een eerlijke ruil..
Op woensdag 5 november 2003 08:57 schreef krasje het volgende:
Ik wil em wel ruilen tegen Super Mario Sunshine of Super Smash Bros. Melee
quote:like i said.
Op woensdag 5 november 2003 09:00 schreef Retarded het volgende:[..]
Geen interesse in Super Smash Bros, wel in Mario Sunshine.. maar ook niet echt een eerlijke ruil..
als je een eerlijke ruil wilt
ruil je hem gewoon in de winkel:
dan krijg je waarschijnlijk 2 players choices games of 1 game van gelijke waarde
Ik wil hem wel ruilen tegen waverace
quote:er zitten idd een paar mooie aanbiedingen bij.. zeker een paar waar ik zo op in zou gaan, maar ik heb al een heel goed bod gehad van iemand in mijn naaste omgeving. De deal is al bijna rond, deze kan dus op slot! Toch bedankt voor het bieden allemaal!!
Op woensdag 5 november 2003 16:30 schreef C2000 het volgende:
Nou je hebt genoeg interessante offers gehad medunkt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |