Nu is dat beta-gebeuren over en kost t 9.99 dollar om te spelen, echter kan ik alleen met een creditcard betalen (die ik niet heb).
Nu zag ik wat staan over dat wellicht "8th edition starters" een gratis account te bevatten.
Weet iemand waar het account gratis aan te maken is???
op amazon.com staat ie ook als spel voor 15 dollar, maar ook daar creditcard nodig
Ik hoop dat iemand iets weet hierover ,en mij online helpt
quote:jonge! gaat niet kicken na 4 minuten!
Op woensdag 5 november 2003 00:01 schreef zapsel het volgende:
niemand????
quote:het is ook niet gratis , het kost zoeizo 10 dollar of 15 euro....
Op woensdag 5 november 2003 00:07 schreef Tagnar het volgende:
Volgens mij is dat niet gratis.. Je mag lekker virtuele kaartje voor heel erg reele euri gaan halen
maar ik wil het spelen en ookwel betalen , maar niet met een creditcard.
quote:Maar het kostte niets
Op woensdag 5 november 2003 00:09 schreef King_Nothing het volgende:
Ik heb ooit eens de programmatjes 'Apprentice' en 'Magic Workstation' gehad van een maat. Nooit wat mee gedaan want ik snap geen kut van dat spel.
quote:M'n broertje speelt het ook online kzou nie weten hoe. Zal et em is vragen als ik em spreek.
Op woensdag 5 november 2003 00:13 schreef zapsel het volgende:
dit spel dus:http://www.wizards.com/default.asp?x=magic/magiconline
quote:graag
Op woensdag 5 november 2003 12:00 schreef NoXxa het volgende:[..]
M'n broertje speelt het ook online kzou nie weten hoe. Zal et em is vragen als ik em spreek.
quote:dank je
Op donderdag 6 november 2003 11:48 schreef yvonne het volgende:
UVT>>>GAM
nou je kan je volledige series uit laten tikken...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:50 schreef Max_Dark het volgende:
DRIEHONDERD keiharde euro's!? Begrijp me niet verkeerd ik ben ook Magic liefhebberaar maar ik wil dan tenminste nog IETS vasthouden voor m'n centjes, al is het waardeloos karton. Kan ik na afloop ook nog verkopen zie je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |