quote:Tuurlijk, ik snap ook wel dat de maan nog even groot is. Alleen is de maan een heel eind verderop, dus zou het toch niet zoveel invloed mogen hebben?
Op dinsdag 4 november 2003 21:53 schreef LocoShady het volgende:
nieuwe maan betekent niet dat er echt een nieuwe maan is
de maan is gewoon nog even groot
quote:Waarom zien we die maan dan niet als dat zo zou zijn?
Op dinsdag 4 november 2003 21:56 schreef Lucille het volgende:
Nieuwe maan is alleen maar het verschijnsel dat de oppervlakte van de Maan niet wordt beschenen door de Zon, vanaf de Aarde gezien. Daar zit verder niets anders achter. Bij nieuwe Maan draait de Maan nog steeds om de Aarde, hij is niet weg of zo.
p.s. mocht er ooit een meteoriet inslaan die de massa van de maan veranderd, veranderd dus ook de eb en vloed werking...
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:59 schreef 0033 het volgende:
De maan is altijd even ver van de aarde alleen omdat 'ie er omheen draait (maan om aarde) 'trekt' de maan telkens ergens anders het meest aan de aarde, en dus ook aan het water wat op de aarde ronddrijft. Hierdoor komt dat water in een constante beweging en onstaat eb en vloed.p.s. mocht er ooit een meteoriet inslaan die de massa van de maan veranderd, veranderd dus ook de eb en vloed werking...
quote:Ik begrijp je geloof ik niet helemaal. De maan schijnt toch zelf ook licht?
Op dinsdag 4 november 2003 21:59 schreef Varr het volgende:
Omdat het licht van de zon er dan niet op schijnt. Dus kan het geen licht terug weerkaatsen naar de aarde.
quote:Nee, dat doet die niet. Hij weerkaatst het licht van de zon, let een beetje op @ school ofzo.
Op dinsdag 4 november 2003 22:08 schreef Alicey het volgende:[..]
Ik begrijp je geloof ik niet helemaal. De maan schijnt toch zelf ook licht?
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 22:08 schreef Alicey het volgende:[..]
Ik begrijp je geloof ik niet helemaal. De maan schijnt toch zelf ook licht?
quote:Ik heb geen school afgemaakt
Op dinsdag 4 november 2003 22:10 schreef Varr het volgende:[..]
Nee, dat doet die niet. Hij weerkaatst het licht van de zon, let een beetje op @ school ofzo.
quote:FLAME!
Op dinsdag 4 november 2003 22:11 schreef ParanoidAndroid het volgende:
Doe niet zo achterlijk, domme muts. Je weet zelf ook wel beter. Flikker een eind op ofzo.
quote:Bek dicht, jankbal. Alsof je zelf ooit normaal doet op het forum. En nu er wordt teruggebeten, ga je zitten grienen.
Op dinsdag 4 november 2003 22:13 schreef Alicey het volgende:[..]
FLAME!
quote:Op de persoon spelen!!
Op dinsdag 4 november 2003 22:15 schreef ParanoidAndroid het volgende:[..]
Bek dicht, jankbal. Alsof je zelf ooit normaal doet op het forum. En nu er wordt teruggebeten, ga je zitten grienen.
quote:Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten
Op dinsdag 4 november 2003 22:17 schreef Alicey het volgende:[..]
Op de persoon spelen!!
quote:Wat heb ik jou ooit misdaan? Ik kan me niet herinneren ooit onevenredig gemeen tegen je geweest te zijn. Waaraan heb ik dit verdiend
Op dinsdag 4 november 2003 22:18 schreef ParanoidAndroid het volgende:[..]
Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten
.
quote:Klik eens op je eigen username. Al die replies en topics wijzen gewoon op een IQ van minder dan 60. En dat vertel ik je even. Of moet ik het nog een keer uitleggen?
Op dinsdag 4 november 2003 22:20 schreef Alicey het volgende:[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan? Ik kan me niet herinneren ooit onevenredig gemeen tegen je geweest te zijn. Waaraan heb ik dit verdiend
quote:Zeg dan gewoon dat je een discriminant bent. Omdat jij een groter hoofd hebt voel je je zeker beter?
Op dinsdag 4 november 2003 22:21 schreef ParanoidAndroid het volgende:[..]
Klik eens op je eigen username. Al die replies en topics wijzen gewoon op een IQ van minder dan 60. En dat vertel ik je even. Of moet ik het nog een keer uitleggen?
quote:Nee, je bent gewoon een domme muts. En discriminant, dat woord heb je zeker net zelf verzonnen?
Op dinsdag 4 november 2003 22:22 schreef Alicey het volgende:[..]
Zeg dan gewoon dat je een discriminant bent. Omdat jij een groter hoofd hebt voel je je zeker beter?
quote:Lekker onderbouwd
Op dinsdag 4 november 2003 22:25 schreef ParanoidAndroid het volgende:[..]
Nee, je bent gewoon een domme muts.
quote:Sorry, ik zal geen woordjes van meer dan 3 lettergrepen meer gebruiken
En discriminant, dat woord heb je zeker net zelf verzonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |