quote:Werkt niet??
Op dinsdag 4 november 2003 17:31 schreef Frollo het volgende:
Staat ie nog op de taakbalk?
Zo ja, klik dan met rechts op de taakbalkknop en kies Verplaatsen. Vervolgens beetje met de pijltoetsen spelen tot je progje weer in beeld komt en voilį
quote:Nope.
Op dinsdag 4 november 2003 17:32 schreef sopper het volgende:
op je buroblad met rechtermuis klkken en kiezen voor pictogrammen schikken op naam?
quote:Ik heb het idee dat hij een programma buiten zijn scherm gezet heeft, niet een pictogram.
Op dinsdag 4 november 2003 17:41 schreef cup_a_soup het volgende:
Rechtermuisknop op bureaublad en dan kiezen voor "pictogrammen automatisch schikken"
Om precies te zijn de remote control (?) van DAP, een mp3 player.
Resolutie, verplaatsen met cursor en vensters schikken werkt niet. Ook niet vanuit taakbeheer.
.
Van mij mag ie weer dicht.
Wordt zoiets opgeslagen in het register ofzo?
quote:Systeemherstel misschien?
Op dinsdag 4 november 2003 21:58 schreef Grayburn het volgende:
Opnieuw installeren werkt ook niet.
Wordt zoiets opgeslagen in het register ofzo?
Kijk bij het programma eens in de directory, zoek naar INI files, zoek in het register, dat soort dingen.
quote:Anders lees je het topic even door. Het ging om een applicatie GEEN pictogram.
Op dinsdag 4 november 2003 22:45 schreef MadMarky het volgende:
Wat een gedoe allemaal. Als je naar C:\documents and settings\gebruikersnaam\bureaublad gaat, zie je in die map alle bestanden en pictogrammen van je bureaublad staan. Staat het bewuste bestand/snelkoppeling er niet tussen, dat staat ie ook niet op het bureaublad.
quote:Had ik al gedaan. Kreeg net een mailtje terug van hun support met de betreffende sleutelnamen van het register die ik moest veranderen. Probleem is nu opgelost, toch iedereen bedankt
Op dinsdag 4 november 2003 22:16 schreef Slarioux het volgende:
Nogal een megastap. Je gaat toch ook niet opnieuw behangen als je een mug tegen de muur hebt geslagen?Kijk bij het programma eens in de directory, zoek naar INI files, zoek in het register, dat soort dingen.
quote:Als het om een klein programma gaat, denk ik dat het opnieuw installeren sneller gaat dan dit:
Op dinsdag 4 november 2003 22:16 schreef Slarioux het volgende:
Nogal een megastap. Je gaat toch ook niet opnieuw behangen als je een mug tegen de muur hebt geslagen?
quote:
Kijk bij het programma eens in de directory, zoek naar INI files, zoek in het register, dat soort dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |