quote:Croky bolognese rulez
Op dinsdag 4 november 2003 17:24 schreef kiw het volgende:
die nieuwe croky chips smaken net een tikkie anders en dat ze dikker zijn is nu ook wel leuk geweest.
ik wil oude croky chips weer terug!
ik probeer uit te vinden welke er het dichstbij komen. dat zijn volgens mij die van de super. paprika welteverstaan.
welke chipsbakker maakt de oude croky bolognese chips het beste na? want die waren altijd opperbest
die nieuwe is maar hard en vrij smaakloos
die oude is veel beter en dan in zon 300 grams zak jammie
quote:me 2 vooral de paprika
Op dinsdag 4 november 2003 17:26 schreef unfor het volgende:
neeee, ik ben gek op Croky Thick Slices
quote:Idd. Die nieuwe van Croky smaken omdat ze dik zijn alsof ze oud zijn en die van Lays zijn gewoon zoet i.p.v scherp.
Op dinsdag 4 november 2003 17:24 schreef kiw het volgende:welke chipsbakker maakt de oude croky bolognese chips het beste na? want die waren altijd opperbest
Ik zal die chips dus niet missen...
quote:het ging bij croky mis bij de immitatie voetbal flippo's.
Op dinsdag 4 november 2003 17:30 schreef clowntje het volgende:
Ik heb altijd al iets gehad tegen Croky. Op de één of andere manier vond ik die papegaai zo enorm irritant dat ik altijd Smiths (en later dus Lays) heb gekocht...Ik zal die chips dus niet missen...
en ach die papegaai mis ik ook niet echt, maar die chipsjes zelf wel
De 'oude' chips kon niet eens in de schaduw staan van Lays.
croky was gewoon lekkerder
en anders ben je gewoon nog een broekie die nooit zakjes chips heeft gehad op de basisschool als iemand jarig was en ging tracteren
Ik vind die dikkere chips maar niks .
Vriendjelief neemt wel eens pringles mee . en als ik zelf chips haal is het meestal Lays ... die met Feta smaak
. of Bugles ofzo
.
Haal de oude versies terug a.u.b.. De oude Croky naturel chips was perfect, veel lekkerder dan de Lays-versie (die smaakt te vet). Beter kon niet. Die van O'Lacy's is trouwens goed te pruimen (zit er kwalitatief een beetje tussenin), maar dan moet je wel een Jumbo in de buurt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |