quote:Een link naar een Tripod-site waar ik mijn username en wachtwoord moet invullen!
We recently noticed one or more attempts to log in to your eBay account from a foreign IP address and we have reasons to belive that your account was hijacked by a third party without your authorization.If you recently accessed your account while traveling,the unusual log in attempts may have been initiated by you.However,if you are the rightfull holder of the account, click on the link below,fill the form and then submit as we try to verify your identity.
http://verify-info.tripod.com/update-verify/eBay-Security-Measures-SSL.html
If you choose to ignore our request,you leave us no choise but to temporaly suspend
your account.*Please do not respond to this e-mail as your reply will not be received.
Thanks for your patience as we work together to protect your account.
Regards,Safeharbor Department
eBay Inc.
*mail forward naar ebay*
Maar ja, zetten ze weer een neiuwe op. Je houdt altijd uilskuikens die hun info gaan geven
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:11 schreef yvonne het volgende:
Wil je hier echt antwoord op?
Is dit waar het mailtje heengaat, als je het invult?
*alle velden met 'fuck you' in gevuld*
quote:Geen idee, ik heb hem geforward naar spoof@ebay.com
Op dinsdag 4 november 2003 09:16 schreef R@b het volgende:
suntfrumos2002@yahoo.esIs dit waar het mailtje heengaat, als je het invult?
dan maar een nieuwe account aanmaken en mailen naar die tripot site of ze van me account willen afblijven
quote:Flauwekul, hoe dom denk je dat wij zijn
Op dinsdag 4 november 2003 09:20 schreef Ichi het volgende:
ebay zegt dat ze machteloos staan en niets voor me kunnen doen
quote:Ja, ik denk dat als je het lief vraagt, ze niks met je account gegevens doen
Op dinsdag 4 november 2003 09:20 schreef Ichi het volgende:
ebay zegt dat ze machteloos staan en niets voor me kunnen doendan maar een nieuwe account aanmaken en mailen naar die tripot site of ze van me account willen afblijven
Maar wel redelijk stom en naïef van sommige mensen dat ze hier intrappen.
Trouwens echt magertjes gedaan van die oplichters. Als je mensen echt wil oplichten, doe het dan ook gewoon beter en niet een of andere bagger tripod site ofzo...
quote:Als je al zo dom bent om op zo'n email te reageren dan kijk je ook geeneens naar de site naam.
Op dinsdag 4 november 2003 09:41 schreef ELTino het volgende:
Trouwens echt magertjes gedaan van die oplichters. Als je mensen echt wil oplichten, doe het dan ook gewoon beter en niet een of andere bagger tripod site ofzo...
quote:* Anahka2309 volgt voorbeeld
Op dinsdag 4 november 2003 09:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb het ook ingevuld, werkt goed hoor.*alle velden met 'fuck you' in gevuld*
quote:nou weet ik veel
Op dinsdag 4 november 2003 09:41 schreef ELTino het volgende:[..]
Ja, ik denk dat als je het lief vraagt, ze niks met je account gegevens doen
Maar wel redelijk stom en naïef van sommige mensen dat ze hier intrappen.
quote:Zekere weten. Ik had vroeger op mijn website een beheer-gedeelte (dus met wachtwoord). Je moet eens weten van hoeveel mensen ik nu in het bezit ben van hun hotmailadres + wachtwoord!!
Op dinsdag 4 november 2003 09:09 schreef Draaitafeltje het volgende:
Volgens mij trappen er genoeg mensen in. Op een of andere manier willen mensen altijd belazerd worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |