quote:Vanavond de eerste aflevering om 21.00 bij BNN op Ned. 2.
In Ruuds Record Show krijgen gewone stervelingen de kans om een zelfverzonnen wereldrecord te vestigen en zo een plekje te veroveren in de geschiedenisboeken.Hier worden helden geboren. En zo krijgen we dankzij Ruuds Record Show er het komende seizoen tientallen kersverse kampioenen bij. Eindelijk weer iets waar Nederland trots op kan zijn.
Aflevering 1:
Met onder andere de records Cup Ik Heb Je, Caravan Schreeuwen, Geil Kreunen op een wasmachine, IJsjes op je smoel plakken en Gooi je schoonmoeder uit het raam (en de ijskast er achter aan).Maandag 3 november van 21.00 21.25 uur bij BNN op Ned. 2
Aflevering 2:
Met onder andere de records Onophoudelijk knipogen naar een naaktmodel, Cds ontmantelen, Pleisters trekken, Precisie spugen, Vingerspietsen en Opa's kunstgebit duiken.Maandag 10 november van 21.00 21.25 uur bij BNN op Ned. 2
Aflevering 3:
Met onder andere de records Helium zingen, Friet stapelen, Velletje trekken, Uit de kast komen en Hondenkont staren.Maandag 17 november van 21.00 21.25 uur bij BNN op Ned. 2
Gooi je schoonmoeder uit het raam (en de ijskast er achter aan).
quote:en die droogkloot van een commentator is ook wel gaaf!
Op maandag 3 november 2003 17:47 schreef _GdR_ het volgende:Gooi je schoonmoeder uit het raam (en de ijskast er achter aan).
quote:
Op maandag 3 november 2003 21:32 schreef Luka het volgende:
Te triest voor woorden
clown in kofferbak
quote:Dat Ruud een programma nodig had om toch een beetje op TV te blijven
Op maandag 3 november 2003 21:53 schreef D.Rose het volgende:
Wat heeft het met Ruud te maken, behalve dat ie de voice-over is?
quote:Maar hij gaat toch weg bij BNN?
Op maandag 3 november 2003 22:00 schreef Dagobert het volgende:[..]
Dat Ruud een programma nodig had om toch een beetje op TV te blijven
quote:de Wilde
Op maandag 3 november 2003 22:30 schreef Salmonella het volgende:
Welke Ruud, ik ben helemaal in de war..
Is t "ff knuffelen" Ruud of Ruud de Wild?
Voor herhaling vatbaar? Nee, helaas.
quote:Ik begreep ook al niet over welke Ruud dit ging... als het Ruud de Wild is zeg dat dan in de topictitel bijvoorbeeld!!!
Op maandag 3 november 2003 22:30 schreef Salmonella het volgende:
Welke Ruud, ik ben helemaal in de war..
Is t "ff knuffelen" Ruud of Ruud de Wild?
Maar ik heb gelachen. Ik vond die gek in die caravan wel lachen
Dat commentaar van die Zoey. "Scheids controleerd nog even de nummerborden"
Maar die voice-over is niet Eddy Zoey en ook niet Ruud de Wild hoor. Zijn stem lijkt op die van voetbalcommentator Leo Driessen en die is het ook niet... Iemand een idee?
quote:Oh, ik dacht toch echt dat het Zoey was. Ruud was het sowieso niet. Hmm.
Op dinsdag 4 november 2003 14:10 schreef Yoron het volgende:Wat een geweldig programma! Ik lag dubbel! Maar inderdaad: het is droge humor en daar moet je van houden...
Maar die voice-over is niet Eddy Zoey en ook niet Ruud de Wild hoor. Zijn stem lijkt op die van voetbalcommentator Leo Driessen en die is het ook niet... Iemand een idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |