quote:Ofwel, System is de studio eindelijk weer ingedoken om een vers product te gaan afleveren. Ik ben heel benieuwd of ze de hoge verwachtingen die ze met meesterwerken als System of a Down en Toxicity gecreërd hebben kunnen waarmaken.
System Of A Down begint aan opvolger ToxicityDe leden van System Of A Down zitten momenteel in een oefenruimte in Los Angeles om de nummers voor een nieuw album te schrijven en reperteren. De plaat wordt begin volgend jaar opgenomen en moet eind 2004 het levenslicht zien. Het is voor het eerst sinds het in 2001 verschenen Toxicity dat zanger Serj Tankian, gitarist Daron Malakian, bassist Shavo Odadjian en drummer John Dolmayan weer samen nummers schrijven. De laatste release van SOAD was Steal This Album! met nummers die de band wel schreef en opnam, maar nooit uitbracht.
bron: sonymusic.nl/soad
De eerste geruchten melden dat het album flink wat melodieuzer wordt dan eerdere werken. De Roemeense volksmuziek komt nu voor het eerst af en toe echt naar voren aldus Malakian. Denk dus in de richting van de laatste nummers op Steal This Album (highway song, ego brain, streamline)
Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar het eindresultaat, hoewel ik het melodieuze werk wel mooi vind maar toch liever nummers als war, sugar, spiders, chop suey, toxicity, deer dance, forest etc. heb.
Heeft er iemand nog meer info over het nieuwe album, post het gaarne hier
Voor verdere info:
http://systemofadown.pagina.nl
http://www.systemofadown.com
http://www.systemofadown.nl
http://www.sonymusic.nl/soad
[Dit bericht is gewijzigd door onanymous op 03-11-2003 16:58]
quote:Steal this album is een cd met nummers die alleen op concerten gegeven werden of b-sides waren voor soad of toxicity. Soad zelf noemt het dan ook geen echt 'album' en meldt dus ook dat ze nu bezig zijn aan de opvolger van Toxicity.
Op maandag 3 november 2003 16:55 schreef SlaadjeBla het volgende:
Heb jij "steal this album" gemist?
quote:Staan inderdaad wel veel oude nummers op, dus een volwaardig nieuw album heb ik het nooit gevonden.
Op maandag 3 november 2003 16:56 schreef onanymous het volgende:[..]
Steal this album is een cd met nummers die alleen op concerten gegeven werden of b-sides waren voor soad of toxicity. Soad zelf noemt het dan ook geen echt 'album' en meldt dus ook dat ze nu bezig zijn aan de opvolger van Toxicity.
Hopelijk doen ze ook wat aan hun sound. Het is best leuk en herkenbaar, maar als band hoop ik niet dat ze stil blijven staan.
quote:T wordt dus een stuk melodieuzer naar het schijnt
Op maandag 3 november 2003 17:01 schreef SlaadjeBla het volgende:[..]
Staan inderdaad wel veel oude nummers op, dus een volwaardig nieuw album heb ik het nooit gevonden.
Hopelijk doen ze ook wat aan hun sound. Het is best leuk en herkenbaar, maar als band hoop ik niet dat ze stil blijven staan.
quote:Misschien dat ik hem daarom zo kut vond.
Op maandag 3 november 2003 16:56 schreef onanymous het volgende:[..]
Steal this album is een cd met nummers die alleen op concerten gegeven werden of b-sides waren voor soad of toxicity. Soad zelf noemt het dan ook geen echt 'album' en meldt dus ook dat ze nu bezig zijn aan de opvolger van Toxicity.
quote:In dat geval vrees ik voor een Steal this album II.
Op maandag 3 november 2003 17:02 schreef onanymous het volgende:[..]
T wordt dus een stuk melodieuzer naar het schijnt
quote:Ligt er maar net aan wat je melodieus vindt. Korn vind ik ook minder goed dan SOAD trouwens.
Op maandag 3 november 2003 20:17 schreef Djaser het volgende:
Dat is dan kennelijk erg subjectief. Voor mij zijn +ool, KoRn, ne SoaD de meest onmelodieuze bands in mijn verzameling.
quote:idd!! Ik vind sowieso KoRn Tool en SOAD een vreemd rijtje, Tool is welliswaar tot op zekere hoogte melodieus, maar KoRn en SOAD maken houthakmuziek, waarvan trouwens SOAD veruit de beste.
Op maandag 3 november 2003 22:22 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ligt er maar net aan wat je melodieus vindt. Korn vind ik ook minder goed dan SOAD trouwens.
quote:Nou ik vind het veel meer dan een beetje houthakken. Dan luister je er echt niet goed naar
Op maandag 3 november 2003 22:26 schreef BillyMaynardHomme het volgende:[..]
idd!! Ik vind sowieso KoRn Tool en SOAD een vreemd rijtje, Tool is welliswaar tot op zekere hoogte melodieus, maar KoRn en SOAD maken houthakmuziek, waarvan trouwens SOAD veruit de beste.
quote:
Daron Malakian: It's funny that you say it (Toxicity) is more brutal. I feel like it has more melody. Everybody comes to us with a different opinion about the record.
quote:
Op maandag 3 november 2003 23:12 schreef onanymous het volgende:[..]
Nou ik vind het veel meer dan een beetje houthakken. Dan luister je er echt niet goed naar
[..]Houthakken is geen negatieve term in mijn vocabulaire, hoor... Mn favoriete bands (waaronder SOAD) zijn wat mij betreft houthakbands, maar ik geef toe dat SOAD meer is dan houthakken. En nu uitgehakt!
En zo heeft Toxicity wel meer van dat soort intermezzo's erdoor.
Volgens mij was hun s/t juist bruter.
quote:ik ook
Op maandag 3 november 2003 22:22 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ligt er maar net aan wat je melodieus vindt. Korn vind ik ook minder goed dan SOAD trouwens.
quote:Nou ik vind dat mijn favourite bands, MetallicA, Iron Maiden, Iced Earth, Type O' Negatieve, en Children of Bodom toch echt melodieuzere nummers dan SoaD maken. En is behalve dat geschreeuw een hoop rap en daar ben ik dus ook niet zo blij mee
Op maandag 3 november 2003 23:59 schreef =HellFire= het volgende:
Kom op man, zo'n nummer als Chop Suey, die stukken erdoor, melodieuzer kan het niet!
quote:Leuke nick
Op maandag 3 november 2003 22:26 schreef BillyMaynardHomme het volgende:[..]
idd!! Ik vind sowieso KoRn Tool en SOAD een vreemd rijtje, Tool is welliswaar tot op zekere hoogte melodieus, maar KoRn en SOAD maken houthakmuziek, waarvan trouwens SOAD veruit de beste.
Maar Tool past niet in die rij.
quote:+ool maakt wel heel andere muziek, maar het is toch ook niet erg melodieus.
Op dinsdag 4 november 2003 08:32 schreef Grayburn het volgende:[..]
Leuke nick
.
Maar Tool past niet in die rij.
quote:Nee, Tool is écht eentoning enzo.
Op dinsdag 4 november 2003 08:37 schreef Djaser het volgende:[..]
+ool maakt wel heel andere muziek, maar het is toch ook niet erg melodieus.
Nieuwe cd is zeer zeker wenselijk.
quote:Nou ja ik bedoelde ook nie dat er niks melodieuzer kan zijn als SoaD. Maar gewoon dat Toxicity in mijn ogen/oren melodieus is.
Op dinsdag 4 november 2003 08:04 schreef Djaser het volgende:[..]
Nou ik vind dat mijn favourite bands, MetallicA, Iron Maiden, Iced Earth, Type O' Negatieve, en Children of Bodom toch echt melodieuzere nummers dan SoaD maken. En is behalve dat geschreeuw een hoop rap en daar ben ik dus ook niet zo blij mee
En het rap-gedeelte valt toch nog wel mee met System? Er zijn een hoop ergere rap-metal of hoe-wil-je-het-noemen bands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |