Wie wil er een bod doen?
Het woord "voorbereiding en onderzoek" doet me te boven komen
Maar goed, wat zijn de precieze specs?
Dus, videokaart, voeding, moederbord etc.etc.
Laat me raden: Een D310 desktop model zonder deksel?
quote:Hoezo?
Op maandag 3 november 2003 16:48 schreef togt het volgende:
Niet geheel offtopic:Laat me raden: Een D310 desktop model zonder deksel?
Ik sprak met iemand die handelde in onderdelen voor o.a. Compaq/HP, en die had het erover dat er veel vraag is naar die onderdelen, alsof er een hele 'partij' zonder deksel verkocht worden/zijn.
EDIT: Ik zie dat TS al toegelicht heeft dat het hier een tower betreft, ik trek alle opmerkingen terug, excuus . .
Het was dus een vraag, en zeker geen opmerking bedoeld tegen de TS.
Ik was dus alleen nieuwsgierig.
[Dit bericht is gewijzigd door togt op 03-11-2003 16:57]
Laten we zeggen: 50 Euro
quote:Achterop de computer zit een sticker met daarop het modelnummer en het serienummer.
Op maandag 3 november 2003 16:59 schreef FreaCavALLi het volgende:
Zo... dat zijn ineens wel hele moeilijk vragen. het is geen platte computer maar het is zo'n staande. Voor het serienummer zou ik even moeten vragen aan me vader want die is wat slimmer op dat gebied. Maar het is dus een tower en ik zal wel ff op internet opzoek gaan naar de specificaties.
quote:Ik heb wel een richtprijs die zit ongeveer bij de 350 euro, maargoed je ziet altijd advertenties staan met teab, dus ik dacht laat ik dat ook eens een keer proberen.
Op maandag 3 november 2003 16:57 schreef Zimmer het volgende:
Je hebt geen richtprijs?Laten we zeggen: 50 Euro
[Dit bericht is gewijzigd door FreaCavALLi op 03-11-2003 17:27]
Dit is gewoon de compaq site en het gaat dan om dit type, want zover ik weet komt het tot dusver overeen.
Dan was er nog iemand die vroeg om de bon.. Die heb ik er niet bij omdat ik de computer heb gekocht op de zwate markt in Beverwijk.
quote:Ikzag het al: IJsselstein, net ver van mij vandaan.
Op maandag 3 november 2003 17:02 schreef FreaCavALLi het volgende:[..]
Ik heb wel een richtprijs die zit ongeveer bij de 300 euro, maargoed je ziet altijd advertenties staan met teab, dus ik dacht laat ik dat ook eens een keer proberen.
Dat klopt.. Ik zoek nog een leuk systeem om mijn server te upgraden, vandaar. Als je op het bod ingaat, hebben we een deal
Waar woon je eigenlijk?
quote:Je wilt dus dat ik inga op een bod van 50 euro op een 2,4 ghz met 80 GB? Ik ben wel een pc-leek maar zo erg ben ik ook niet achter
Op maandag 3 november 2003 17:25 schreef Zimmer het volgende:[..]
Ikzag het al: IJsselstein, net ver van mij vandaan.
Dat klopt.. Ik zoek nog een leuk systeem om mijn server te upgraden, vandaar. Als je op het bod ingaat, hebben we een deal
Waar woon je eigenlijk?
quote:225
Op maandag 3 november 2003 17:30 schreef Hyperborea het volgende:
150
waar de fuck ligt ijsselstein
quote:http://www.ijsselstein.net/
Op maandag 3 november 2003 17:32 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
225
waar de fuck ligt ijsselstein
mocht iemand er overheen gaan en ik zie het niet ff mailen oke?
quote:Zoals ik zie heb ik hem van de zwarte markt bij een groothandelaar daar gekocht en nog behoorlijk wat ervoor betaald, maar ik ben opzoek naar iets minder en dus ook iets goedkoper.
Op maandag 3 november 2003 18:10 schreef jagermaster het volgende:
250 pleuro's bied ikke..
heb je nog wel een bonnetje te bezichtigen? en wil wel voor dat ik hem meeneem het serienummer checken dat ie niet gestolen is.mocht iemand er overheen gaan en ik zie het niet ff mailen oke?
quote:Hellow, zoals je op de site kan zien is het een AGP8X interne videokaart.
Op maandag 3 november 2003 17:43 schreef Kelfox het volgende:
Wat voor videokaart? Hoeveel MB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |