Dus ik op zoek naar een eigen autotje.. want dat is tenslotte toch het beste.. had 3000 euro te besteden.. Vind ik bij een gast in Enschede die voor zijn hobby in auto's handelt en deze repareert en APK keurt een zwarte Fiat Cinquecento... 9 jaar oud, netjes onderhouden, nieuwe APK, 3 maand garantie... en voor maar 2200 euro...
Ikke blij
Maar toen kwam mijn zus weer om de bocht, moet ze oppeens ook een autotje hebben.. en ja hoor.. 2 weken later koopt mijn zus bij dezelfde een supermooie Fiat CinqueCento Sporting (8 jaar oud, nieuwe banden, nieuwe apk, 2x zo snel als de mijne..) voor 2900 euro..
Nouja.. ik had zoiets van, gewoon pech hebben dat ie die toen nog niet had staan.. en ze heeft er ook meer voor betaald.. dus ze heeft recht op al die luxe... en om te voorkomen dat ik gek werdt van jarloersie hield ik mezelf voor dat geel een wijvenkleurtje is...
Een maand later krijg ik een mailtje van die man... hij vond het zo zielig voor mij dat mijn zus een Sporting had, dat ie een zwarte Sporting had gevonden.. nog maar 6 jaar oud, electrische ramen, centrale deurvergrendeling, startonderbreker, dakraam (zit op de mijne ook trouwens)
Als ik 1300 bijbetaalde kon ik die van mij zo inruilen... dat kon ik natuurlijk nooit betalen.. dus jammer dan.. 500 te duur..
maar nu komt de klap op de vuurpijl, mijn zus heeft vorige week een deuk in haar autotje gereden.. auto terug naar de dealer... moet nieuwe deur in.. kosten 1100 euro.. jammer dan.. eigen schuld...
krijgt ze gisteravond een email.. omdat de reparatie te lang zal duren doet hij haar een aanbod.. als ze gewoon die 1100 betaald voor de reparatie, dan kan ze deze week nog die zwarte auto ophalen.. de nieuwe banden van die van haar gaan daaronder... komt nieuwe APK (2 maand winst) op..
nu krijgt zij dus voor 2900 euro die supermooie bak, terwijl ik daar 3500 voor moest betalen, zonder nieuwe banden!!!! Ben ik dan genaaid, of ben ik genaaid?? hoe kan die gast mij dat nu aandoen.. nu moet ik iedere ochtend wegrijden in een brakke cinquecento, die naast die van mijn zus geparkeerd staat!!! ik ga echt gek worden van jarloersie!!! Kan er dan niemand rekening houden met mijn eergevoel??
en morgenavond dan moet mijn auto terug omdat het slot van de kofferbak nie meer los wil (garantie..) en dan gaat me zus mee om haar nieuwe auto te bewonderen.. ik moet me echt inhouden om die gast niet aan te vliegen..
zo, dat moest er ff uit...
ik kan het wel uit schreeuwen..
Hoe denk je dat het voelt om iedere dag je auto naast de auto van je zus te moeten parkeren.. de auto die je zo graag wou hebben, maar die je niet kon betalen.. en die je zus heeft gekregen voor een prijs die jij ook op had kunnen brengen!!!
Wees blij me de auto die je hebt. Je moet eens kijken wat je zus al kwijt is aan haar auto, zij is eerder jaloers op jou denk ik.
quote:Jouw zus is 'n vrouw... maakt 'n groot verschil.
Op maandag 3 november 2003 09:10 schreef TheNaughty het volgende:
zo, dat moest er ff uit...
(en je kan je, in al je jaloezie, afvragen wie er nou daadwerkelijk genaaid is )
quote:kijk dat zijn opbeurende reacties..
Op maandag 3 november 2003 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou met zo'n zus dankbaar zijn dat je nog leeft, en geniet van je zusje zolang ze erg nog is. Iemand die zo snel ongelukken bouwt is een ramp voor zichzelf, haar passagiers en de wereld.
quote:Tja... als mij zoiets zou overkomen zou ik er toch wel een (pittige) opmerking over maken in die garage... (niet aanvliegen... dan verlies je alleen maar)
Op maandag 3 november 2003 09:10 schreef TheNaughty het volgende:(...)en morgenavond dan moet mijn auto terug omdat het slot van de kofferbak nie meer los wil (garantie..) en dan gaat me zus mee om haar nieuwe auto te bewonderen.. ik moet me echt inhouden om die gast niet aan te vliegen..zo, dat moest er ff uit...
quote:Dat is het juist.. dat kan ik dus echt niet aanzien... hou ze zo'n mooi autotje naar de klote gaat rijden!!
Op maandag 3 november 2003 09:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je zusje twee keer in korte tijd een auto deels in de prak rijdt, zou ik eerst eens beginnen in een goedkopere bak... verder gun ik het haar van harte, zou jij ook moeten doen! En in haar tempo heeft ze em toch zo uit elkaar gereden
OnTopic: lekker belangrijk waar jij of je zus in rijdt. Wees blij dat je uberhaupt een auto onder je reet hebt, veel mensen kunnen dat niet eens betalen.
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Da's sowieso een nichtekar! Moehahaha ik zou me er niet zo druk over maken!
Maarja, nog steeds genaaid
Heeft jouw zus toevallig een cup D ofzo of is ze heel goed in..... lullen
quote:Voor de volgende × dat je iets post:
Op maandag 3 november 2003 09:22 schreef michiel- het volgende:
OnTopic: lekker belangrijk waar jij of je zus in rijdt. Wees blij dat je uberhaupt een auto onder je reet hebt,veel mensen kunnen dat niet eens betalen.
[Dit bericht is gewijzigd door Bebop op 03-11-2003 09:24]
quote:idd...
Op maandag 3 november 2003 09:17 schreef dagizmo het volgende:
Fiat Cinquecento
sporting of nie het blijft een fiasco Weinigcento.....
Gewoon een beginners bakkie nie teveel eisen aan stellen.
Koop over een jaar ofzo maar een echt coole wagen. Als er dan wat is kun je je met recht druk maken...
of ik lees verkeerd, of jij stelt je aan..
quote:Ja, wijzig jij je bericht nog effe vanwege die tikfout.
Op maandag 3 november 2003 09:23 schreef Bebop het volgende:[..]
Voor de volgende × dat je iets post:
"uberhaupt" moet "überhaupt" zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |