abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14337393
Het begon allemaal een paar maand geleden.. ik had mijn rijbewijs gehaalt Ikke blij, maar rijden?? ho maar... 2 dagen erna gingen mijn ouders op vakantie... weg auto.. 2 weken niet rijden..zijn ze eindelijk terug.. ikke nog maar 1x gereden of mijn zus jakkert de hele zijkant in elkaar... weer paar weken niet mogen rijden (want stel je voor dat er mij wat gebeurt met de leenauto..)

Dus ik op zoek naar een eigen autotje.. want dat is tenslotte toch het beste.. had 3000 euro te besteden.. Vind ik bij een gast in Enschede die voor zijn hobby in auto's handelt en deze repareert en APK keurt een zwarte Fiat Cinquecento... 9 jaar oud, netjes onderhouden, nieuwe APK, 3 maand garantie... en voor maar 2200 euro...

Ikke blij

Maar toen kwam mijn zus weer om de bocht, moet ze oppeens ook een autotje hebben.. en ja hoor.. 2 weken later koopt mijn zus bij dezelfde een supermooie Fiat CinqueCento Sporting (8 jaar oud, nieuwe banden, nieuwe apk, 2x zo snel als de mijne..) voor 2900 euro..
Nouja.. ik had zoiets van, gewoon pech hebben dat ie die toen nog niet had staan.. en ze heeft er ook meer voor betaald.. dus ze heeft recht op al die luxe... en om te voorkomen dat ik gek werdt van jarloersie hield ik mezelf voor dat geel een wijvenkleurtje is...

Een maand later krijg ik een mailtje van die man... hij vond het zo zielig voor mij dat mijn zus een Sporting had, dat ie een zwarte Sporting had gevonden.. nog maar 6 jaar oud, electrische ramen, centrale deurvergrendeling, startonderbreker, dakraam (zit op de mijne ook trouwens)

Als ik 1300 bijbetaalde kon ik die van mij zo inruilen... dat kon ik natuurlijk nooit betalen.. dus jammer dan.. 500 te duur..

maar nu komt de klap op de vuurpijl, mijn zus heeft vorige week een deuk in haar autotje gereden.. auto terug naar de dealer... moet nieuwe deur in.. kosten 1100 euro.. jammer dan.. eigen schuld...
krijgt ze gisteravond een email.. omdat de reparatie te lang zal duren doet hij haar een aanbod.. als ze gewoon die 1100 betaald voor de reparatie, dan kan ze deze week nog die zwarte auto ophalen.. de nieuwe banden van die van haar gaan daaronder... komt nieuwe APK (2 maand winst) op..

nu krijgt zij dus voor 2900 euro die supermooie bak, terwijl ik daar 3500 voor moest betalen, zonder nieuwe banden!!!! Ben ik dan genaaid, of ben ik genaaid?? hoe kan die gast mij dat nu aandoen.. nu moet ik iedere ochtend wegrijden in een brakke cinquecento, die naast die van mijn zus geparkeerd staat!!! ik ga echt gek worden van jarloersie!!! Kan er dan niemand rekening houden met mijn eergevoel??
en morgenavond dan moet mijn auto terug omdat het slot van de kofferbak nie meer los wil (garantie..) en dan gaat me zus mee om haar nieuwe auto te bewonderen.. ik moet me echt inhouden om die gast niet aan te vliegen..

zo, dat moest er ff uit...

Who gives a fuck??
pi_14337429
Idd, "who gives a fuck?"
  † In Memoriam † maandag 3 november 2003 @ 09:14:33 #3
43556 miss_dynastie
pi_14337437
Als je zusje twee keer in korte tijd een auto deels in de prak rijdt, zou ik eerst eens beginnen in een goedkopere bak... verder gun ik het haar van harte, zou jij ook moeten doen! En in haar tempo heeft ze em toch zo uit elkaar gereden
  maandag 3 november 2003 @ 09:15:11 #4
15955 Cybercopje
Now entering Belgie
pi_14337443
Hoe ziet je zus eruit? EN vrouwen krijgen meestal meer voor elkaar dan een gewone gozer die een auto komt kopen. Mijn ouders zeggen dan ook als je een auto gaat kopen dan gaan wij mee want dan schepen ze je niet af.
Maar idd je word hier heel hard genaaid
It's me..... Cyber
pi_14337451
Beetje sneu kattig stukje ingewikkeld doen hoor.
pi_14337453
nou, ik kan veel hebben.. maar dit gaat me toch ff te ver...

ik kan het wel uit schreeuwen..

Hoe denk je dat het voelt om iedere dag je auto naast de auto van je zus te moeten parkeren.. de auto die je zo graag wou hebben, maar die je niet kon betalen.. en die je zus heeft gekregen voor een prijs die jij ook op had kunnen brengen!!!

Who gives a fuck??
  maandag 3 november 2003 @ 09:15:53 #7
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_14337460
Vrouwen en auto's... altijd gezeik.
pi_14337462
Tjonge jonge.. waar maak je je druk om, op zon maandagochtend.

Wees blij me de auto die je hebt. Je moet eens kijken wat je zus al kwijt is aan haar auto, zij is eerder jaloers op jou denk ik.

I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
  maandag 3 november 2003 @ 09:16:33 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_14337465
Ik zou met zo'n zus dankbaar zijn dat je nog leeft, en geniet van je zusje zolang ze erg nog is. Iemand die zo snel ongelukken bouwt is een ramp voor zichzelf, haar passagiers en de wereld.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_14337475
Fiat Cinquecento
  maandag 3 november 2003 @ 09:17:36 #11
69438 Bebop
Space Cowboy
pi_14337476
quote:
Op maandag 3 november 2003 09:10 schreef TheNaughty het volgende:
Jouw zus is 'n vrouw... maakt 'n groot verschil.

(en je kan je, in al je jaloezie, afvragen wie er nou daadwerkelijk genaaid is )

I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
pi_14337478
quote:
Op maandag 3 november 2003 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou met zo'n zus dankbaar zijn dat je nog leeft, en geniet van je zusje zolang ze erg nog is. Iemand die zo snel ongelukken bouwt is een ramp voor zichzelf, haar passagiers en de wereld.
kijk dat zijn opbeurende reacties..
Who gives a fuck??
  maandag 3 november 2003 @ 09:17:56 #13
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_14337480
quote:
Op maandag 3 november 2003 09:10 schreef TheNaughty het volgende:(...)en morgenavond dan moet mijn auto terug omdat het slot van de kofferbak nie meer los wil (garantie..) en dan gaat me zus mee om haar nieuwe auto te bewonderen.. ik moet me echt inhouden om die gast niet aan te vliegen..

Tja... als mij zoiets zou overkomen zou ik er toch wel een (pittige) opmerking over maken in die garage... (niet aanvliegen... dan verlies je alleen maar)
Dit zuigt! En ik kan goed begrijpen dat je de smoor inhebt!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_14337487
quote:
Op maandag 3 november 2003 09:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je zusje twee keer in korte tijd een auto deels in de prak rijdt, zou ik eerst eens beginnen in een goedkopere bak... verder gun ik het haar van harte, zou jij ook moeten doen! En in haar tempo heeft ze em toch zo uit elkaar gereden
Dat is het juist.. dat kan ik dus echt niet aanzien... hou ze zo'n mooi autotje naar de klote gaat rijden!!
Who gives a fuck??
pi_14337539
Voor de volgende x als je iets post:
"jarloersie" moet zijn "jaloezie"

OnTopic: lekker belangrijk waar jij of je zus in rijdt. Wees blij dat je uberhaupt een auto onder je reet hebt, veel mensen kunnen dat niet eens betalen.

pi_14337544
Fiat Cinquecento

HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Da's sowieso een nichtekar! Moehahaha ik zou me er niet zo druk over maken!

Ik haat de belastingdienst
pi_14337552
Dat met die 3500 euro ben ik het wel eens hoor. Jouw auto kostte 2200 pleuro, daar moet je dan 1300 bijleggen dan zit je op de 3500. Auto van je zus kostte 2900 euro, plus dat ze dus 1100 bijlegt voor een nieuwe deur, dan zit ik mooi op 4000 eurootjes. Voor 500 euro's kan die dealer/garage echt wel een nieuwe deur in zetten en laten spuiten, is allemaal inkoopsprijs en goedkope manuren. Een nieuwe kost je misschien wel 1100 euro, maar dat wil niet zeggen dat je die er voor 500 euro niet in hebt zitten.

Maarja, nog steeds genaaid

Heeft jouw zus toevallig een cup D ofzo of is ze heel goed in..... lullen

M'n signature, wat doe je :{
pi_14337556
Sporting
  maandag 3 november 2003 @ 09:23:16 #19
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_14337559
huilie
Neerkomen wel!
  maandag 3 november 2003 @ 09:23:39 #20
69438 Bebop
Space Cowboy
pi_14337567
quote:
Op maandag 3 november 2003 09:22 schreef michiel- het volgende:
OnTopic: lekker belangrijk waar jij of je zus in rijdt. Wees blij dat je uberhaupt een auto onder je reet hebt, veel mensen kunnen dat niet eens betalen.
Voor de volgende × dat je iets post:
"uberhaupt" moet "überhaupt" zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Bebop op 03-11-2003 09:24]

I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
pi_14337570
quote:
Op maandag 3 november 2003 09:17 schreef dagizmo het volgende:
Fiat Cinquecento
idd...

sporting of nie het blijft een fiasco Weinigcento.....

Gewoon een beginners bakkie nie teveel eisen aan stellen.
Koop over een jaar ofzo maar een echt coole wagen. Als er dan wat is kun je je met recht druk maken...

pi_14337572
het kan misschien aan mij liggen, verkeerd gelzen ofzo..
maar.. je zus moet die 1100 euro schade betalen, ze heeft al 2900 euro betaald...
Dan is zij in totaal dus 4000 euro kwijt waar jj er maar 3500 euro voor betaald zou hebben....

of ik lees verkeerd, of jij stelt je aan..

pi_14337605
Ik denk dus dat je zusje genaaid is
pi_14337607
Ik heb een auto om te rijden. Maar je kan er ook een probleem van maken natuurlijk.
Iemand Fien soms gezien?
pi_14337619
quote:
Op maandag 3 november 2003 09:23 schreef Bebop het volgende:

[..]

Voor de volgende × dat je iets post:
"uberhaupt" moet "überhaupt" zijn

Ja, wijzig jij je bericht nog effe vanwege die tikfout.
Over trema's, umlaut's en streepjes doe ik nooit zo moeilijk, die kosten meer inspanning om op je scherm te toveren. Echter woorden waarbij meerdere letters gewoon niet kloppen, tja, dan trek ik ff aan de bel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')