- ik had rijles, dus ga ik in de auto zitten. buiten zit meest vijandige buurman van ons. echt ruzie tot en met slaan gehad. dan druk ik per ongeluk op de claxon. dat was ff kutter dan die onderbroek
jullie nu...
quote:Nee, ik trek alleen mijn onderbroek uit bij masturberen.
Op zondag 2 november 2003 23:36 schreef aicha_ecouter_moi het volgende:
iedereen perfect?
quote:en toen vond je moeder een onderbroek met sperma erin?
Op zondag 2 november 2003 23:37 schreef cletzcuc het volgende:
Ik poste in een kuttopic
"niets aan de hand hoor"
quote:ik had ermee afgeveegd ter je informatie
Op zondag 2 november 2003 23:37 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Nee, ik trek alleen mijn onderbroek uit bij masturberen.
- hier nog ene, weer iets met rukken. ik zit dus op mn kamertje voor de pc te rukken (best zielig nu ik het typ hehe) en dan heb net mijn hoogtepunt, nog 3.... 2... seconden aaaaaaaaaaah mijn zusje komt binnen, ik die leuter de broek snel in, zij niets gezien... dus vraagt ze waar de plakband is hehe... en die leuter van mij is gewoon niet meer te stoppen en begint vol mijn onderbroek in te spuiten, hehe ik voel ram die substantie in mij. eigenlijk niet zo genant want noemand merkte het, maar wel leuke ervaring
quote:Nee zo is het wel mooi genoeg geweest voor vandaag.
Op zondag 2 november 2003 23:35 schreef aicha_ecouter_moi het volgende:
- Mijn moeder vond mijn onderbroek met sperma erin achter mijn burojullie nu...
quote:En die vroeg toen.
Op zondag 2 november 2003 23:39 schreef Roonaan het volgende:[..]
en toen vond je moeder een onderbroek met sperma erin?
Henkie waarom snuit je je neus in je onderbroek ?
Da's slecht voor je rug.
quote:Twee vieze onderbroeken ervaringen...
Op zondag 2 november 2003 23:40 schreef aicha_ecouter_moi het volgende:[..]
ik had ermee afgeveegd ter je informatie
- hier nog ene, weer iets met rukken. ik zit dus op mn kamertje voor de pc te rukken (best zielig nu ik het typ hehe) en dan heb net mijn hoogtepunt, nog 3.... 2... seconden aaaaaaaaaaah mijn zusje komt binnen, ik die leuter de broek snel in, zij niets gezien... dus vraagt ze waar de plakband is hehe... en die leuter van mij is gewoon niet meer te stoppen en begint vol mijn onderbroek in te spuiten, hehe ik voel ram die substantie in mij. eigenlijk niet zo genant want noemand merkte het, maar wel leuke ervaring
quote:Is Noemand je broertje en dat vind je minder genant als hij erbij is?
Op zondag 2 november 2003 23:40 schreef aicha_ecouter_moi het volgende:[..]
ik had ermee afgeveegd ter je informatie
ik zit met een bitch te pratenm, flirten en al. ik denk jes, die heb ik binnen. zij ram vriendelijk. ram 1 uur praten (in de disco) dan gaat ze ff vragen wanneer ze naar huis moet bij haar vrienden
komt ze niet meer terug HAHAHAHAHAHA had ik ff slechte zin de hele week
quote:We lachen je uit.
Op zondag 2 november 2003 23:43 schreef aicha_ecouter_moi het volgende:
okee, zo te zien ben ik hier de clown....
Niet toe.
quote:Rukker
Op zondag 2 november 2003 23:43 schreef aicha_ecouter_moi het volgende:
okee, zo te zien ben ik hier de clown....
ik zit met een bitch te pratenm, flirten en al. ik denk jes, die heb ik binnen. zij ram vriendelijk. ram 1 uur praten (in de disco) dan gaat ze ff vragen wanneer ze naar huis moet bij haar vrienden
komt ze niet meer terug HAHAHAHAHAHA had ik ff slechte zin de hele week
quote:goed,
Op zondag 2 november 2003 23:44 schreef aicha_ecouter_moi het volgende:
kom op mensen, nu jullie, niemand kent je, dit is internet, niet je vriendekring
ik werkte bij Mcdonalds in de drukke 19:00 uur ben ik uitgegleden in de voorcounter bij de kassa, iedereen zag dat phoe
quote:vriendenkring ?
Op zondag 2 november 2003 23:44 schreef aicha_ecouter_moi het volgende:
niet je vriendekring
We leven in 2003 kweet niet waar jij vandaan komt
en laat het nou zo zijn dat ik het ook vaak heb gedaan en een en ander heb meegemaakt. hier herinner ik me weer iets
zat ik dus te sjorren in de kelder (2e woonkamer bij ons) was vergeten clinex meetenemen, dus ik denk allah, ik vang het op in de hand. echter het was heftiger dan ik had verwacht dus alles kwam op mijn bruine trui, die heb ik dan gepoetst.---- niet goed blijkbaar, want toen mijn moeder naar vuile was zocht in minjn kast vroeg ze wat die witte vlekken waren, ik zei karnemelk hahahah
kom op mensen nu jullie...
quote:en als je dat doet!
Op zondag 2 november 2003 23:41 schreef tong80 het volgende:[..]
En die vroeg toen.
Henkie waarom snuit je je neus in je onderbroek ?
Da's slecht voor je rug.
quote:is idd wel lachen als iemand op de bek gaat...
Op zondag 2 november 2003 23:46 schreef Stoelpoot het volgende:[..]
goed,
ik werkte bij Mcdonalds in de drukke 19:00 uur ben ik uitgegleden in de voorcounter bij de kassa, iedereen zag dat
phoe
quote:ROFLOL
Op zondag 2 november 2003 23:35 schreef aicha_ecouter_moi het volgende:
- Mijn moeder vond mijn onderbroek met sperma erin achter mijn buro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |