quote:Beetje gejat van Enigma.
Op zondag 2 november 2003 21:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
The Stig is dood, leve The Stig.
quote:is er een nieuwe Stig dan?
Op zondag 2 november 2003 21:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
The Stig is dood, leve The Stig.
quote:Als jij denkt dat The king is dead, long live the king (Le Roi est mort, vive le Roi) door Enigma is verzonnen, dan zou ik weer eens in de geschiedenisboeken kruipen.
Op zondag 2 november 2003 21:09 schreef GenesiZ het volgende:[..]
Beetje gejat van Enigma.
quote:Ja, in een wit pak, Perry McCarthy zal het wel te druk hebben met andere dingen
Op dinsdag 11 november 2003 11:28 schreef Tokus het volgende:[..]
is er een nieuwe Stig dan?
('The stick'
moest even.)
paar maanden geleden beschuldigde een eigenaar van een of andere klassieke racewagen de heren van topgear (waaronder the Stig, Perry McCarthy) ervan zijn wagen vernield te hebben.
Dit werd breed uitgemeten in de Britse schandaalpers, dus zijn naam was bekend. Daar om die stunt op het vliegdekschip. Mijn vermoeden is trouwens dat het enige nieuwe aan Stig II de kleur van zijn outfit is
quote:Een Jag van 1 miljoen pond
Op dinsdag 11 november 2003 13:03 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
back on topic:paar maanden geleden beschuldigde een eigenaar van een of andere klassieke racewagen de heren van topgear (waaronder the Stig, Perry McCarthy) ervan zijn wagen vernield te hebben.
Dit werd breed uitgemeten in de Britse schandaalpers, dus zijn naam was bekend. Daar om die stunt op het vliegdekschip. Mijn vermoeden is trouwens dat het enige nieuwe aan Stig II de kleur van zijn outfit is
http://www.ananova.com/entertainment/story/sm_791484.html
Hij kan het ook gewoon te druk hebben met racen
quote:
Op zondag 2 november 2003 21:09 schreef GenesiZ het volgende:[..]
Beetje gejat van Enigma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |