In de hoedanigheid van de moedige luchtpiraat Nathan Zachary, aanvoerder van de beruchte Fortune Hunters, beginnen de spelers een ambitieus avontuur met gewaagde ontsnappingen en belaagde jonkvrouwen.
screens:
cijfers xboxworld:
Publiek 9
Graphics 9.0
Fantastische effecten en indrukwekkend achtergronden. Wij mooi vinden.
Sound 8.0
Mooie geluiden, dramatische muziek. Voice acting is goed.
Gameplay 9.5
Speelt als een droom. Bijzonder verslavend en uitdagend.
Speelduur 9.5
Ben je klaar met de singleplayer uitspelen? Log in op Xbox Live en verbeter je ranking!
Totaal 9.5
Indrukwekkend staaltje werk van Fasa Studio's. Hopelijk niet de laatste Crimson Skies titel op de Xbox!
ign:
8.0 Presentation8.0 Presentation
The world of Crimson Skies is rich and detailed and we get a good majority of it in this console version.
9.0 Graphics
One of the better looking Xbox games around even without "Halo 2" lighting. Stunning detail and environments.
8.0 Sound
The music is marvelous and helps set the mood. Voice-acting and sound effects are all adequate.
8.0 Gameplay
Easy to pick up and tough to master both offline and on. Streamlined controls and customization will appeal to casual fans, not PC veterans.
9.0 Lasting Appeal
The solo game is deeper than those of its MGS cousins, but online play is the key here and it's really really fun.
9.1 OVERALL
officiële site:
http://www.crimsonskies.com/
trailer:
final: *klik*
e3: *klik*
ik heb zelf ook crimson skies voor de pc en dit is echt ZOVEEL beter.
het enige minpuntje aan de game vind ik wel dat de upgrade mogelijkheden veel minder zijn geworden, vergeleken met de oude pc versie.
Dit spel is meteen een zeer goeie reden om ook maar eens zo'n live kit aan te schaffen
Ik verwacht er iig veel van.
Topgame!
quote:Ik heb de kraskaart alwel in mijn bezit, alleen er zit idd geen headset bij.
Op zondag 2 november 2003 12:19 schreef twi het volgende:
En als je nog niet zeker bent van Live: Er zit een kraskaart bij waarmee je 2 maanden gratis op Live kan (zonder headset weliswaar, maarja).Topgame!
Het is dan goedkoper om die xbox live kit zelf te kopen (1 jaar spelen, headset + nog wat games voor 70¤) dan om gebruik te maken van die aanbieding, dat is namelijk maar 2 maanden spelen en dan 60¤ betalen, als je dan nog een headset erbij koopt ben je in totaal 90¤ kwijt en mis je de games
quote:dan zeg je toch na die 2 maanden trial het op en koop je de starterskit?
Op zondag 2 november 2003 12:26 schreef Muizig het volgende:[..]
Ik heb de kraskaart alwel in mijn bezit, alleen er zit idd geen headset bij.
Het is dan goedkoper om die xbox live kit zelf te kopen (1 jaar spelen, headset + nog wat games voor 70¤) dan om gebruik te maken van die aanbieding, dat is namelijk maar 2 maanden spelen en dan 60¤ betalen, als je dan nog een headset erbij koopt ben je in totaal 90¤ kwijt en mis je de games
quote:Dan ben ik toch mijn Xbox live tag kwijt?
Op zondag 2 november 2003 12:30 schreef pkwarts het volgende:[..]
dan zeg je toch na die 2 maanden trial het op en koop je de starterskit?
quote:dat weet ik niet.....
Op zondag 2 november 2003 12:32 schreef Muizig het volgende:[..]
Dan ben ik toch mijn Xbox live tag kwijt?
wat deze game mist is eigenlijk een co-op mode. dat zou zo stoer zijn.
crimson skies 3 misschien?
quote:dat is misschien een beter idee
Op zondag 2 november 2003 12:43 schreef Tain het volgende:
Dan ben je inderdaad je live tag kwijt, je moet een nieuwe aanmaken.
Maar als je Rainbow Six 3 ook nog preorderd met headset dan heb je voor 50 euro en een live spel en een headset
naja, ik verwacht alsnog veel van deze game, alleen jammer van de co-op mode, het zou idd veel tot het spel toevoegen
quote:het mooiste zijn de special moves die je met je rechter thumbstick doet.
Op zondag 2 november 2003 14:20 schreef Fliepke het volgende:
Alleen nu nog de controls onder de knie krijgen
quote:doen! hij is echt goed!
Op zondag 2 november 2003 14:49 schreef Fuxl het volgende:
Ik denk dat ik deze ga kopen!
quote:ja dat deed ik toen effe per ongeluk
Op zondag 2 november 2003 14:37 schreef pkwarts het volgende:[..]
het mooiste zijn de special moves die je met je rechter thumbstick doet.
quote:kan dat niet via account recovery ofzo ?
Op zondag 2 november 2003 12:43 schreef Tain het volgende:
Dan ben je inderdaad je live tag kwijt, je moet een nieuwe aanmaken.
Maar als je Rainbow Six 3 ook nog preorderd met headset dan heb je voor 50 euro en een live spel en een headset
quote:nieuw spel
Op zondag 2 november 2003 17:33 schreef IsaacD het volgende:
Ha ik heb genoten van Crimson skies op de PC. Is dit nu een remake met wat extra's voor de Xbox of een heel nieuw deel?
Voor screenshots zie http://members.lycos.nl/crimsonskies
Met singleplayer zit ik nu in The Lost City boutlevel
Multi is uiteraard super man. Vooral als je die AA-Guns gebruikt. Weet iemand of er in de multiplayermaps ook zeppelins voorkomen. Een zep-battle lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |