abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2001 @ 18:06:18 #1
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_975557
Ik vind bh's ontzettend irritant. De meesten zitten niet lekker en als ze wel lekker zitten dan zijn ze niet mooi. Of de bandjes schuiven steeds van je schouders. Of als het warm is en je een beetje gaat zweten zit een bh helemaal niet lekker meer omdat die dan blijft plakken en niet meer 'meebeweegt'.
Ik heb dus vaak genoeg geen bh aan. Sowieso als het mooi weer is en ik een topje of jurkje met spaghetti-bandjes aan heb, want dan vind ik een bh eronder gewoon niet mooi staan. Maar ook als ik 'gewone' kleding aan heb laat ik steeds vaker die bh weg, gewoon omdat zonder bh veel fijner is. En bij sommige kledingstukken staat het ook iets mooier, dan komen m'n borsten beter uit of zo...
Alleen als ik ga rennen of fietsen heb ik er soms wel last van als ik geen bh aan heb. Ik heb dan ook geen hele grote borsten dus heb er niet heel snel last van.

Ik vroeg me af of er nog meer vrouwen hier zijn die geen bh dragen of weinig?
En wat vinden de mannen ervan? heb tot nu toe eigenlijk alleen maar reacties gehad, maar zijn er ook mannen die het mooier vinden als een vrouw een bh aan heeft?

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 5 juni 2001 @ 18:07:27 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_975568
Niet dragen.
Vooral als het beetje koud is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 5 juni 2001 @ 18:10:03 #3
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_975595
Volgens de Koran vraag je er nu om om verkracht te worden, wees gewaarschuwd O_o
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  dinsdag 5 juni 2001 @ 18:10:31 #4
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_975602
Vrouwen zonder BH zien er niet uit, zo ordinair!
Tis niet altijd fijn een BH, vooral niet als je er een aan hebt die helemaal over je borsten kruipt al s je rent om de tram te halen (dan moet je daarna heel onopvallend alles weer goed zien te krijgen)Maar zonder is echt geen porum.

Ik vind de bandjes altijd wel erg leuk om te zien. Geen suffe witte ofzo maar een andere kleurtjes. Ik vind dat bij andere meisjes ook best sexy . Vooral als er dan een dun bandje overheen zit van een hempje ofzow.

fake a dream
  dinsdag 5 juni 2001 @ 18:21:51 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_975681
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 18:10 schreef Dagootje het volgende:
Volgens de Koran vraag je er nu om om verkracht te worden, wees gewaarschuwd O_o
Welja joh, ga ze een beetje bang maken
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_975861
Over het algemeen vind ik het er niet uitzien als een vrouw geen bh draagt. Ik heb zelf een klein cuppie, maar ook ik ga de deur niet uit zonder, hoewel ik het misschien wel kan hebben, weinig last van geschommel ofzo.
Anyway, ik heb ook nooit last van mijn bh's.
  dinsdag 5 juni 2001 @ 19:00:58 #7
8515 galadriel
Ik denk van ook!
pi_975948
ik heb juist nieuwe ondergoed gekocht en ik ben er bblliiijjjjjj meee

bh's zitten bij mij niet verrot, bij mij zit het juist zonder bh voor geen meter

pi_976000
De meeste bh's vind ik ook irritant, omdat ze de stof er van irriteert en de bandjes van m'n schouders zakken. Ik koop nu duurdere bh's en die zitten een stuk beter, de bandjes blijven alleen afzakken

Ik heb wel altijd een bh aan, behalve bij haltertopjes en andere dingen waarbij het echt niet kan natuurlijk.
Hierboven wordt wel gezegd dat het ordinair staat, geen bh, maar dat vind ik nogal overdreven. Zolang je geen dubbel D hebt, staat het echt niet meteen ordinair!

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_976081
Onder haltertopjes kun je idd geen bh dragen. Maar moet je dan wel kunnen hebben, in het oog springend geschommel achter het topje vind ik geen gezicht.
  dinsdag 5 juni 2001 @ 20:21:48 #10
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_976468
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 19:22 schreef fokje het volgende:
Onder haltertopjes kun je idd geen bh dragen. Maar moet je dan wel kunnen hebben, in het oog springend geschommel achter het topje vind ik geen gezicht.
Dat kan wel.. Ik heb een BH waarvan ik de bandjes ook achter mijn nek langs kan laten gaan..
Of het mooi is, is iets anders
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
  dinsdag 5 juni 2001 @ 20:25:15 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_976479
Waarom is het ordinair om geen bh te dragen? Dat is net zo'n vreemde cultuurkronkel als het feit dat voor sommige moslims een vrouw zonder sluier geen gezicht is...
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_976533
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 20:25 schreef Ringo het volgende:
Waarom is het ordinair om geen bh te dragen? Dat is net zo'n vreemde cultuurkronkel als het feit dat voor sommige moslims een vrouw zonder sluier geen gezicht is...
ik vermoed omdat het degene die dit zegt een beeld geeft van een vrouw uit een bijstandswoning die de hele dag met hangborsten rondloopt in een schort. no offense

maar de bh mag in bepaalde gevallen voor mij weg, zoals jij zelf zegt onder een zomerjurkje hoewel een extra bandje wel fancy is
tjah, ligt aan het jurkje dus
maar voor de rest ben ik wel fan van de bh/vooral als het een mooie lingerieset is
aanhouden dus

dinsdag 5 juni 2001 @ 20:40:42 #13
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_976573
Ik heb niet echt last van BH's ofzo.. en als ik een haltertopje aan heb, doe ik gewoon een strapless BH aan
vrouwen zonder BH hoeven er niet per definitie ordinair uit te zien trouwens.. het ligt er een beetje aan hoe je het presenteert
pi_976602
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 20:40 schreef jerney het volgende:
...
vrouwen zonder BH hoeven er niet per definitie ordinair uit te zien trouwens.. het ligt er een beetje aan hoe je het presenteert
het is ook maar een stereotiep...
  dinsdag 5 juni 2001 @ 20:49:50 #15
331 Merel
Be here now.
pi_976642
Texel, waarom koop je dan niet gewoon een bh die wel goed past? Probleem opgelost..
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 5 juni 2001 @ 20:56:44 #16
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_976702
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 20:49 schreef Merel het volgende:
Texel, waarom koop je dan niet gewoon een bh die wel goed past? Probleem opgelost..
omdat ik die moeilijk kan vinden en ik nooit zin heb om 20 bh's te gaan passen...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_976724
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 20:56 schreef texelonia het volgende:

[..]

omdat ik die moeilijk kan vinden en ik nooit zin heb om 20 bh's te gaan passen...

tsssss, beetje inspanning zit er ook niet meer in tegenwoordig
  dinsdag 5 juni 2001 @ 20:59:40 #18
331 Merel
Be here now.
pi_976737
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 20:56 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ga eens naar een goeie lingeriezaak, neem er eens een keertje de tijd voor.. Als je eenmaal weet wat je wel en niet goed zit ben je dan de volgende keren ook sneller klaar maar heb je wel bh's die goed zitten.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 5 juni 2001 @ 21:01:14 #19
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_976750
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 20:58 schreef Roonaan het volgende:

[..]

tsssss, beetje inspanning zit er ook niet meer in tegenwoordig

jah jij hebt makkelijk praten

als er iets vervelend is om te passen zijn het wel bh's...

©Dumbo
pi_976761
Je hoeft geen bh aan ..

ik vind het echt niet erg als vrouwen geen aan/om hebben juist mooier en natuurlijker

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_976785
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 21:01 schreef texelonia het volgende:

[..]

jah jij hebt makkelijk praten

als er iets vervelend is om te passen zijn het wel bh's...

waarom heb ik makkelijk praten? (moet ze met 1 hand los zien te krijgen )

maar het is toch gewoon een kwestie van 1 keer goed doen en dan af en toe controleren of er al andere zijn die nog lekkerder zitten... Micha wil vast wel helpen...

pi_976920
Ik let er eigenlijk nooit zo op.
Las het topic en bedacht me dat ik al 3 dagen geen bh aan heb gehad,omdat ik dat gewoon vergeet als ik thuis ben of in ruimere kleren rondloop,niemand die het opvalt.
Ik draag meestal strakke truitjes,en dan vergeet ik het uiteraard niet,jammer heren
Heb een gemiddelde maat (daarom zoek ik me de tandjes naar leuke bh's ) en voor een beetje leuke betaal je je scheel,vind ik ook niet zo fijn.
Ik heb een ruim assortiment aan kleuren en kantjes,maar het liefst draag ik iets simpelers met alleen een strikje ofzo,zit gewoon lekkerder.
Bij andere vrouwen zie ik zelden storende borstpartijen oid,het maakt mij niet zoveel uit of ze een bh dragen of niet.
Wat is het ergste dat je kunt zien,tepels,geschommel?
Je hebt ze toch,waarom moet je dat verstoppen?
Btw,bij mij schuiven die bandjes ook vaak over mijn schouder,zeer irritant.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 5 juni 2001 @ 21:37:38 #23
12056 Hummerr
MODS...HAHAHAHAHAHA
pi_976956
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 18:10 schreef Dagootje het volgende:
Nu maar hopen dat tex niet in een multicultbuurt woond
.
GEBAND WEGENS EEN POLIITIEK INCORRECTE MENING DOOR SCHIJNHEILIGE CREWLEDEN.
  dinsdag 5 juni 2001 @ 22:00:42 #24
11829 Beebie
lekker pittig
pi_977121
als je er de maat voor hebt, dan is er toch niets heerlijkers dan geen beha aanhebben? ik kan het helaas niet, maar ik ben regelmatig jaloers op mannen die niets onder hun shirt aanhebben en in de zomer ook dat shirt nog eens uittrekken. zo kunnen sommige meiden ook gewoon alleen een hemdje aan, prima toch.

dat eindeloze gezoek naar een passende beha is voor de meesten onzin denk ik. een beetje lingeriezaak heeft de meeste maten wel. en zelfs voor de extremen zijn er weer winkels te vinden.

dat er gezegd werd dat goede beha's ontzettend duur zijn klopt wel, maar als je dat er niet voor over hebt moet je ook niet zeuren over afzakkende bandjes.
degene die iets zei over een duurdere beha waarvan de bandjes toch af bleven zakken; als je die bij een goede lingeriezaak vandaan hebt, maken zij gratis de bandjes korter voor je. daar mag je gewoon om vragen.

ik betaal na jarenlang geklooi, inmiddels minimaal 100 piek voor 1 beha, en dat heb ik er graag voor over. geen afzakkende bandjes, geen stukken te wijd/te strak, maar gewoon passend.

als je het er niet voor over hebt om iets aan bijv afzakkende bandjes te doen, moet je ook niet zeuren vind ik. er zijn oplossingen genoeg.

dinsdag 5 juni 2001 @ 22:17:33 #25
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_977219
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 18:06 schreef texelonia het volgende:
En wat vinden de mannen ervan? heb tot nu toe eigenlijk alleen maar reacties gehad, maar zijn er ook mannen die het mooier vinden als een vrouw een bh aan heeft?
Definately mooier met bh, is ook spannender.. Maar als de vrouw het wel eens prettiger vindt om geen bh te dragen, moet kunnen. Het is haar lichaam.
The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')