Ik vroeg me af of er nog meer vrouwen hier zijn die geen bh dragen of weinig?
En wat vinden de mannen ervan? heb tot nu toe eigenlijk alleen maar reacties gehad, maar zijn er ook mannen die het mooier vinden als een vrouw een bh aan heeft?
Ik vind de bandjes altijd wel erg leuk om te zien. Geen suffe witte ofzo maar een andere kleurtjes. Ik vind dat bij andere meisjes ook best sexy . Vooral als er dan een dun bandje overheen zit van een hempje ofzow.
quote:Welja joh, ga ze een beetje bang maken
Op dinsdag 05 juni 2001 18:10 schreef Dagootje het volgende:
Volgens de Koran vraag je er nu om om verkracht te worden, wees gewaarschuwd O_o
bh's zitten bij mij niet verrot, bij mij zit het juist zonder bh voor geen meter
Ik heb wel altijd een bh aan, behalve bij haltertopjes en andere dingen waarbij het echt niet kan natuurlijk.
Hierboven wordt wel gezegd dat het ordinair staat, geen bh, maar dat vind ik nogal overdreven. Zolang je geen dubbel D hebt, staat het echt niet meteen ordinair!
quote:Dat kan wel.. Ik heb een BH waarvan ik de bandjes ook achter mijn nek langs kan laten gaan..
Op dinsdag 05 juni 2001 19:22 schreef fokje het volgende:
Onder haltertopjes kun je idd geen bh dragen. Maar moet je dan wel kunnen hebben, in het oog springend geschommel achter het topje vind ik geen gezicht.
quote:ik vermoed omdat het degene die dit zegt een beeld geeft van een vrouw uit een bijstandswoning die de hele dag met hangborsten rondloopt in een schort. no offense
Op dinsdag 05 juni 2001 20:25 schreef Ringo het volgende:
Waarom is het ordinair om geen bh te dragen? Dat is net zo'n vreemde cultuurkronkel als het feit dat voor sommige moslims een vrouw zonder sluier geen gezicht is...
maar de bh mag in bepaalde gevallen voor mij weg, zoals jij zelf zegt onder een zomerjurkje hoewel een extra bandje wel fancy is
tjah, ligt aan het jurkje dus
maar voor de rest ben ik wel fan van de bh/vooral als het een mooie lingerieset is
aanhouden dus
quote:het is ook maar een stereotiep...
Op dinsdag 05 juni 2001 20:40 schreef jerney het volgende:
...
vrouwen zonder BH hoeven er niet per definitie ordinair uit te zien trouwens.. het ligt er een beetje aan hoe je het presenteert
quote:omdat ik die moeilijk kan vinden en ik nooit zin heb om 20 bh's te gaan passen...
Op dinsdag 05 juni 2001 20:49 schreef Merel het volgende:
Texel, waarom koop je dan niet gewoon een bh die wel goed past?Probleem opgelost..
quote:tsssss, beetje inspanning zit er ook niet meer in tegenwoordig
Op dinsdag 05 juni 2001 20:56 schreef texelonia het volgende:[..]
omdat ik die moeilijk kan vinden en ik nooit zin heb om 20 bh's te gaan passen...
quote:Ga eens naar een goeie lingeriezaak, neem er eens een keertje de tijd voor.. Als je eenmaal weet wat je wel en niet goed zit ben je dan de volgende keren ook sneller klaar maar heb je wel bh's die goed zitten.
Op dinsdag 05 juni 2001 20:56 schreef texelonia het volgende:[..]
omdat ik die moeilijk kan vinden en ik nooit zin heb om 20 bh's te gaan passen...
quote:jah jij hebt makkelijk praten
Op dinsdag 05 juni 2001 20:58 schreef Roonaan het volgende:[..]
tsssss, beetje inspanning zit er ook niet meer in tegenwoordig
als er iets vervelend is om te passen zijn het wel bh's...
ik vind het echt niet erg als vrouwen geen aan/om hebben juist mooier en natuurlijker
quote:waarom heb ik makkelijk praten? (moet ze met 1 hand los zien te krijgen
Op dinsdag 05 juni 2001 21:01 schreef texelonia het volgende:[..]
jah jij hebt makkelijk praten
als er iets vervelend is om te passen zijn het wel bh's...
maar het is toch gewoon een kwestie van 1 keer goed doen en dan af en toe controleren of er al andere zijn die nog lekkerder zitten... Micha wil vast wel helpen...
quote:Nu maar hopen dat tex niet in een multicultbuurt woond
Op dinsdag 05 juni 2001 18:10 schreef Dagootje het volgende:
Volgens de Koran vraag je er nu om om verkracht te worden, wees gewaarschuwd O_o
dat eindeloze gezoek naar een passende beha is voor de meesten onzin denk ik. een beetje lingeriezaak heeft de meeste maten wel. en zelfs voor de extremen zijn er weer winkels te vinden.
dat er gezegd werd dat goede beha's ontzettend duur zijn klopt wel, maar als je dat er niet voor over hebt moet je ook niet zeuren over afzakkende bandjes.
degene die iets zei over een duurdere beha waarvan de bandjes toch af bleven zakken; als je die bij een goede lingeriezaak vandaan hebt, maken zij gratis de bandjes korter voor je. daar mag je gewoon om vragen.
ik betaal na jarenlang geklooi, inmiddels minimaal 100 piek voor 1 beha, en dat heb ik er graag voor over. geen afzakkende bandjes, geen stukken te wijd/te strak, maar gewoon passend.
als je het er niet voor over hebt om iets aan bijv afzakkende bandjes te doen, moet je ook niet zeuren vind ik. er zijn oplossingen genoeg.
quote:Definately mooier met bh, is ook spannender.. Maar als de vrouw het wel eens prettiger vindt om geen bh te dragen, moet kunnen. Het is haar lichaam.
Op dinsdag 05 juni 2001 18:06 schreef texelonia het volgende:
En wat vinden de mannen ervan? heb tot nu toe eigenlijk alleen maarreacties gehad, maar zijn er ook mannen die het mooier vinden als een vrouw een bh aan heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |